kalmm anuss en tot morgen boys 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
-
C
houdoe he!
-
A
keep the frequency clear
-
C
Goejemorgen!
NOg 8 uur werken dan WEEEEEKEND!!!robkuh1990 wrote:Goejemorgen!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kevin-Raw wrote:NOg 7 uur werken dan WEEEEEKEND!!!robkuh1990 wrote:Goejemorgen!
-
C
Met een chronisch slaaptekort zit ik nu in de trein richting Tilburg.
Daar overstappen naar Breda en dan door naar Roosendaal....
en dit alles onder het genot van de Organ Donors Jaarmix
zit trouwens lekker vrouwke tegenover mij, alles goed opgebonden en veel kant
oeeeeh *flok, broek vol met....*
Daar overstappen naar Breda en dan door naar Roosendaal....
en dit alles onder het genot van de Organ Donors Jaarmix
zit trouwens lekker vrouwke tegenover mij, alles goed opgebonden en veel kant
oeeeeh *flok, broek vol met....*
-
G
Goedemorgen 
straks met me projectgroepje voor school werken
en dan lekker savonds BBQ'en met me broer en zus
yay!
en dan daarna terug naar Uden om de volgende ochtend naar de tandarts te gaan
straks met me projectgroepje voor school werken
en dan lekker savonds BBQ'en met me broer en zus
en dan daarna terug naar Uden om de volgende ochtend naar de tandarts te gaan
Morguh! Zo ff snel aankleden en dan richting m'n werk. Werken tot half 10 vanavond. 
vandaag maar weer is wat schoolwerk op papier kladden! heb ik afgelopen 2 dagen nog niet gedaan terwijl ik deze week speciaal vrij had genomen om schoolwerk te doen :')
gefeliciflapstaart!D-Ruz wrote:Heeeuuuuj Jarig vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefelizziteerdz
Godver kut verkoudheid.
Personeels feest met als thema camping met 10 graden buiten faalt.
Slippers zweembroek shirtje en dan nog is het water van 5 graden inspringen.
Godver kut verkoudheid.
Personeels feest met als thema camping met 10 graden buiten faalt.
Slippers zweembroek shirtje en dan nog is het water van 5 graden inspringen.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Waar blijft die b-day bash? 
Zoo, ik ben lang niet hier geweest.
Haha, druk druk.
Heeft iemand hier verstand van het inkoopproces van supermarkten in het algemeen?
Haha, druk druk.
Heeft iemand hier verstand van het inkoopproces van supermarkten in het algemeen?
Beetje, gaat via een ge-automatiseert systeem. Tenminste bij alle Ahold vestigingen.
Ik zit op school in de vakantie.
Wat bezielt me
Wat bezielt me
C1000 ook, Scanner telt gewoon wat er verkocht wordt, computer besteld dit weer. Bij extreme drukt zoals met kerst worden er inkopen gedaan op basis van prognoses van andere jaren. Vulpersoneel checkt een paar keer per week alle schappen en wanneer er minder als zoveel items van een product worden aangetroffen bestellen ze deze extra.Kepro wrote:Beetje, gaat via een ge-automatiseert systeem. Tenminste bij alle Ahold vestigingen.
Oké thanks!Markos wrote:C1000 ook, Scanner telt gewoon wat er verkocht wordt, computer besteld dit weer. Bij extreme drukt zoals met kerst worden er inkopen gedaan op basis van prognoses van andere jaren. Vulpersoneel checkt een paar keer per week alle schappen en wanneer er minder als zoveel items van een product worden aangetroffen bestellen ze deze extra.Kepro wrote:Beetje, gaat via een ge-automatiseert systeem. Tenminste bij alle Ahold vestigingen.
Dit kan ik goed gebruiken.
Edit:
Ik zal ff uitleggen waarom ik dit wil weten.
Wij moeten op school voor een project onderzoeken of de relatie tussen Grolsch en Lidl verbetert kan worden, dus dat de Lidl Grolsch gaat verkopen. Daarvoor moeten we allemaal dingen uitzoeken, waaronder het inkoopproces van een supermarkt in het algemeen.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Vertegenwoordigers v.d. Grolsch moeten beter hun best doen
Pa van een goede vriend van me is vertegenwoordiger v.d. Grolsch, altijd gratis bier en de nieuwste snufjes
Maar verkoopt Lidl geen Grolsch dan?! Waarom niet?
Pa van een goede vriend van me is vertegenwoordiger v.d. Grolsch, altijd gratis bier en de nieuwste snufjes
Maar verkoopt Lidl geen Grolsch dan?! Waarom niet?
Hier in Nederland niet. Maar we hoeven niet te zorgen dat het wel gebeurd hoor.
We moeten gewoon leren hoe dat in z'n werk gaat als een relatie wordt gelegd tussen een merk en supermarkt. Waarschijnlijk is Grolsch bij de Lidl volkomen onhaalbaar. 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou Grolsch stuurt vertegenwoordigers langs die leuke praatjes hebben en de supermarkten up to date houden.
wij krijgen dan automatisch warm-weer besturing, dat betekent meer ijs, meer bbq-vlees, maar ook minder melk enzo!Markos wrote:C1000 ook, Scanner telt gewoon wat er verkocht wordt, computer besteld dit weer. Bij extreme drukt zoals met kerst worden er inkopen gedaan op basis van prognoses van andere jaren. Vulpersoneel checkt een paar keer per week alle schappen en wanneer er minder als zoveel items van een product worden aangetroffen bestellen ze deze extra.Kepro wrote:Beetje, gaat via een ge-automatiseert systeem. Tenminste bij alle Ahold vestigingen.
dat is wel supervet om mee te maken hoe dat gaat, als het je interesseert tenminste.
daar komt nog is bij, dat de ahold een statistiek bijhoudt van hoeveel mensen er komen op een dag
MOMO heet dat besturingssysteem, daar kun je o.a. bijbestellen, klanten aantallen bijstellen, info raadplegen!