Zany en Max enforcer doen het decibel anthem dit jaar? Lees het net pas :p
En ik ook. Waar zag je dat staan?wrote:Zany en Max enforcer doen het decibel anthem dit jaar? Lees het net pas :p
En ik ook. Waar zag je dat staan?wrote:Zany en Max enforcer doen het decibel anthem dit jaar? Lees het net pas :p
Ik wilde gaan maar ga maar niet, geef liever me geld uit aan ander feest, maar dat is jou eigen en mijn eigen meningwrote:wow, nu ik die line-up voor Mysteryland Q-dance stage heb gezien, wil ik hier toch wel erg graag heen..!
Ook maar dit was de grootste.wrote:irritatiemomentje?wrote:Last van mn plasser hebben als ik plas
Tijdje met een leuke meid gedate, ging goed etc, blijkt ze bevriend te zijn waar ik een slecht verleden mee heb.
nee, maar biscuit volges mij wel.wrote:hebben jullie de laatste tijd ook last van de ht steeds langer met pagina`s laden is??
Als je met de laatste tijd de laatste paar maanden bedoeld, dan: ja.wrote:hebben jullie de laatste tijd ook last van de ht steeds langer met pagina`s laden is??
nee eigenlijk de laatste dagenwrote:Als je met de laatste tijd de laatste paar maanden bedoeld, dan: ja.wrote:hebben jullie de laatste tijd ook last van de ht steeds langer met pagina`s laden is??
idd, bij sommige dingen moet die ff een extra zetje krijgenwrote:hebben jullie de laatste tijd ook last van de ht steeds langer met pagina`s laden is??
altijd leukwrote:Zodeju dan, heftige docu over NSB'ers..
http://dokument.ncrv.nl/ncrvgemist/2-5- ... e-soldaten
wrote:Die kerel ook;
"Of ik het erg vind wat er met de Joden gebeurd is?
Ik zeg maar zo: Weg is weg. Ze hoeven ook niet meer terug te komen, krijg je alleen maar rotzooi van"
1 woord: sarcasme.wrote:Ik wilde gaan maar ga maar niet, geef liever me geld uit aan ander feest, maar dat is jou eigen en mijn eigen meningwrote:wow, nu ik die line-up voor Mysteryland Q-dance stage heb gezien, wil ik hier toch wel erg graag heen..!