waterijs is sowieso al zoetwrote:word dat geen vieze zoete dikke troep dan?
Het wordt echt niet zoeter dan een waterijsjewrote:word dat geen vieze zoete dikke troep dan?
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
wie zegt dat die jongen waterijs heeft. misschien ligt de hele vriezer vol met Cornettos en Magnums, drink ik liever ook niet op 
dat dus ook inderdaad haha!wrote:wie zegt dat die jongen waterijs heeft. misschien ligt de hele vriezer vol met Cornettos en Magnums, drink ik liever ook niet op
ach, heb al vrienden gemaakt met m'n buurmeisjes
moet je hopen dat ze van jou leeftijd iswrote:dat dus ook inderdaad haha!wrote:wie zegt dat die jongen waterijs heeft. misschien ligt de hele vriezer vol met Cornettos en Magnums, drink ik liever ook niet op
ach, heb al vrienden gemaakt met m'n buurmeisjesopgelost!
bij elkaar opgeteld misschien wel ja,helaas:lol:wrote:moet je hopen dat ze van jou leeftijd is
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Het is niet een kwestie van optellen, maar....wrote:bij elkaar opgeteld misschien wel ja,helaas:lol:wrote:moet je hopen dat ze van jou leeftijd is
Hele vieze slechte grap
C
Is trouwens iemand van plan een Decibel 2011 shirt te maken?
Just wondering
Just wondering
welkomsttopic zag ik foxbuster, die echt supervette ideeën heeft, en andere shirts heeft gemaaktwrote:Is trouwens iemand van plan een Decibel 2011 shirt te maken?
Just wondering
misschien dat we hem zover kunnen krijgen
Last van mn plasser hebben als ik plas 
C
Zoiezo, HT shirt voor Decibel, makkelijk herkenbaar etcwrote:welkomsttopic zag ik foxbuster, die echt supervette ideeën heeft, en andere shirts heeft gemaaktwrote:Is trouwens iemand van plan een Decibel 2011 shirt te maken?
Just wondering,
misschien dat we hem zover kunnen krijgen
B
Herpes is a bitch.wrote:Last van mn plasser hebben als ik plas
irritatiemomentje?wrote:Last van mn plasser hebben als ik plas
zo ff Nederland - Duitsland U17 kijken, ff kijken of we nog een beetje toekomst hebben als voetballand 
is bij jullie hyves ookal zo verrot? bij mij liggen die tijden van de homepage helemaal overhoop 
Ik doe met je mee, op het moment toch niets beters te doen.wrote:zo ff Nederland - Duitsland U17 kijken, ff kijken of we nog een beetje toekomst hebben als voetballand
Wat een scheel gezwam met zingen.
nop, net een nieuwe foto eropgezet, alles werkt flex en snel bij mij!wrote:is bij jullie hyves ookal zo verrot? bij mij liggen die tijden van de homepage helemaal overhoop
G
en KSwoosh is ook weer terug na een dagje Amsterdam 
wrote:en KSwoosh is ook weer terug na een dagje Amsterdam
We misten je al
Donderdag naar Bevrijdingspop. Voor de tweede keer in een week Ben Saunders en Waylon.
Maar dat zal wel weer lachen worden hoop ik.
Donderdag naar Bevrijdingspop. Voor de tweede keer in een week Ben Saunders en Waylon.