waterijs is sowieso al zoetpecola-tje wrote:word dat geen vieze zoete dikke troep dan?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het wordt echt niet zoeter dan een waterijsjepecola-tje wrote:word dat geen vieze zoete dikke troep dan?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
wie zegt dat die jongen waterijs heeft. misschien ligt de hele vriezer vol met Cornettos en Magnums, drink ik liever ook niet op 
dat dus ook inderdaad haha!Skedoedelefloeps wrote:wie zegt dat die jongen waterijs heeft. misschien ligt de hele vriezer vol met Cornettos en Magnums, drink ik liever ook niet op
ach, heb al vrienden gemaakt met m'n buurmeisjes
moet je hopen dat ze van jou leeftijd ispecola-tje wrote:dat dus ook inderdaad haha!Skedoedelefloeps wrote:wie zegt dat die jongen waterijs heeft. misschien ligt de hele vriezer vol met Cornettos en Magnums, drink ik liever ook niet op
ach, heb al vrienden gemaakt met m'n buurmeisjesopgelost!
bij elkaar opgeteld misschien wel ja,helaas:lol:Martin wrote:moet je hopen dat ze van jou leeftijd is
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Het is niet een kwestie van optellen, maar....pecola-tje wrote:bij elkaar opgeteld misschien wel ja,helaas:lol:Martin wrote:moet je hopen dat ze van jou leeftijd is
Hele vieze slechte grap
-
C
Is trouwens iemand van plan een Decibel 2011 shirt te maken?
Just wondering
Just wondering
welkomsttopic zag ik foxbuster, die echt supervette ideeën heeft, en andere shirts heeft gemaaktrobkuh1990 wrote:Is trouwens iemand van plan een Decibel 2011 shirt te maken?
Just wondering
misschien dat we hem zover kunnen krijgen
Last van mn plasser hebben als ik plas 
-
C
Zoiezo, HT shirt voor Decibel, makkelijk herkenbaar etcQnalQut wrote:welkomsttopic zag ik foxbuster, die echt supervette ideeën heeft, en andere shirts heeft gemaaktrobkuh1990 wrote:Is trouwens iemand van plan een Decibel 2011 shirt te maken?
Just wondering,
misschien dat we hem zover kunnen krijgen
-
B
Herpes is a bitch.Kepro wrote:Last van mn plasser hebben als ik plas
irritatiemomentje?Kepro wrote:Last van mn plasser hebben als ik plas
zo ff Nederland - Duitsland U17 kijken, ff kijken of we nog een beetje toekomst hebben als voetballand 
is bij jullie hyves ookal zo verrot? bij mij liggen die tijden van de homepage helemaal overhoop 
Ik doe met je mee, op het moment toch niets beters te doen.Pommer wrote:zo ff Nederland - Duitsland U17 kijken, ff kijken of we nog een beetje toekomst hebben als voetballand
Wat een scheel gezwam met zingen.
nop, net een nieuwe foto eropgezet, alles werkt flex en snel bij mij!Henk-Jan wrote:is bij jullie hyves ookal zo verrot? bij mij liggen die tijden van de homepage helemaal overhoop
-
G
en KSwoosh is ook weer terug na een dagje Amsterdam 
KSwoosh wrote:en KSwoosh is ook weer terug na een dagje Amsterdam
We misten je al
Donderdag naar Bevrijdingspop. Voor de tweede keer in een week Ben Saunders en Waylon.
Maar dat zal wel weer lachen worden hoop ik.
Donderdag naar Bevrijdingspop. Voor de tweede keer in een week Ben Saunders en Waylon.