is kijken 1 t/m 10 augustus
Dance Valley
Nature 1
Gay Parade
Solar Weekend
Sziget
Dance Valley
Nature 1
Gay Parade
Solar Weekend
Sziget
biscuit wrote:ik had t nieuwe probleem vanavond al kunnen fixen. ben ook gwoon installateur....robkuh1990 wrote:Zo, 18 man gehad met eten, afwasmachine nog steeds kapot maar wordt donderdag gemaakt..
Nieuw probleem: Er wordt nu ook een lekkage geconstateerd aan de spoelbak (yeuh NOT)
En van 1 t/m 10 augustus alleen thuis, moeder deelt even mee dat ze 10 dagen salou doen
afwasmachine? kom nou :') View on YouTube
robkuh1990 wrote:is kijken 1 t/m 10 augustus
Dance Valley![]()
Nature 1![]()
Gay Parade:')
Solar Weekend![]()
Sziget![]()
Dat je mijn facepalm niet snapte @ Loudnessroberttt wrote:facepalm
Robert snapte nergens wat van op LoudnessDaveytl wrote:Dat je mijn facepalm niet snapte @ Loudnessroberttt wrote:facepalm
3 uurMovingMadness wrote:Daarlijk lekker 3 uur lang fitness, denk dat ik maar is rug, bicep, buik pak vandaag
Als je 3 uur lang kracht gaat trainen heeft het geen zin, 1 max.MovingMadness wrote:Daarlijk lekker 3 uur lang fitness, denk dat ik maar is rug, bicep, buik pak vandaag
Combineren met conditie kan natuurlijk welProbeer ook niet langer dan 45 minuten te trainen. Dit kan de spiergroei belemmeren en negatief beïnvloeden. Probeer deze 45 minuten zo hard mogelijk te trainen. Deze tijd ligt bij elke persoon anders, het kan bij de ene persoon hoger liggen dan bij een andere persoon. Bij uitzonderingen kun je langer dan 45 minuten trainen, zelfs tot 80 minuten. Dit kun je doen als je met een training bezig bent waarbij de rustpauzes langer dan 2 minuten duren.
SorryDaveytl wrote:Dat je mijn facepalm niet snapte @ Loudnessroberttt wrote:facepalm
"Ga eerst maar even proberen"Nrgizer wrote:Ik had geen zin in school dus blijf ik ff thuis
"ik ben ziek ,keiveel hoofdpijn" ooh blijf dan maar thuis