Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Ben meer fan van de Wildstylez remix. 
2 vrienden van mij hebben sinds vandaag hun eigen radio programma op de plaatselijke radiozender.
Slap geouwehoer.
Slap geouwehoer.
Net gemixt en volgensmij een gruwelijke overgang van Showtime naar Sound of The Beast gemaakt, even terugluisteren. 
wat zal ik voor m'n verjaardag vragen van m'n vriendin? Heb geen id wat ik graag wil
.
goede pijp beurt..D-Ruz wrote:wat zal ik voor m'n verjaardag vragen van m'n vriendin? Heb geen id wat ik graag wil.
D-Ruz wrote:wat zal ik voor m'n verjaardag vragen van m'n vriendin? Heb geen id wat ik graag wil.

hahaha robert en ik precies te gelijk.

Haha, maar dat komt wel als de verjaardag is afgelopen. Iemand een idee dan?
Ik ga maar eens lekker slapen..slaap lekker iedereen 
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Ikke gaat ook.. Weltrusteee (A)
teruste iedereenIntervention wrote:Ik ga maar eens lekker slapen..slaap lekker iedereen
Wat dan? Die man maakt je alleen maar gezond hoor.roberttt wrote:morgen naar de dokter wordt nu al bang
Tenzij je een prostate exam moet doendawasiknie wrote:Wat dan? Die man maakt je alleen maar gezond hoor.roberttt wrote:morgen naar de dokter wordt nu al bang
-
A
Lauren Verslaat, echt ziek vanavond
-
E
----------BEGIN ZEVER BERICHT----------
VALT ER HIER NOG WAT TE FIETSEN????????????
JALALALALALALALALA
----------EINDE ZEVER-BERICHT--------
back to reality.
alles zuiver hier? ik heb zo`n ideen dat meer scheerapparaat niet meer zuiver is. ik vind dat zo`n pokkeding.
iemand nog wat lekkers gegeten?
VALT ER HIER NOG WAT TE FIETSEN????????????
JALALALALALALALALA
----------EINDE ZEVER-BERICHT--------
back to reality.
alles zuiver hier? ik heb zo`n ideen dat meer scheerapparaat niet meer zuiver is. ik vind dat zo`n pokkeding.
iemand nog wat lekkers gegeten?
-
E
weeeeeeeee aaaaaaaarrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeee thhhhhhhhheeeeeeeeeee championsssss!!!!
almachtig! niemand wat te vertellen? lage response vanavond....
almachtig! niemand wat te vertellen? lage response vanavond....
-
C
Zo, 18 man gehad met eten, afwasmachine nog steeds kapot maar wordt donderdag gemaakt..
Nieuw probleem: Er wordt nu ook een lekkage geconstateerd aan de spoelbak (yeuh NOT)
En van 1 t/m 10 augustus alleen thuis, moeder deelt even mee dat ze 10 dagen salou doen
Nieuw probleem: Er wordt nu ook een lekkage geconstateerd aan de spoelbak (yeuh NOT)
En van 1 t/m 10 augustus alleen thuis, moeder deelt even mee dat ze 10 dagen salou doen
Wraps, gemaakt door moeder van een vriendinbiscuit wrote: iemand nog wat lekkers gegeten?
Ze hadden er alleen niet op gerekend dat ik mee zou eten, dus heb niet veel gegeten.
Maar eigenlijk toch genoeg.
Als ik er nu weer aan denk dan loopt het water uit mijn mond
Last edited by Daveytl on 26 Apr 2011 23:33, edited 1 time in total.
MILF hunterrobkuh1990 wrote:moeder deelt even mee dat ze 10 dagen salou doen
-
C
Wilde gij morgen nog leven... mijn moeder is absoluut geen MILF en lijkt er bijgot niet op eenOxbow wrote:MILF hunterrobkuh1990 wrote:moeder deelt even mee dat ze 10 dagen salou doen
Haha ik hoef er ook niet hoor, maar lopen genoeg Spanjaardjes rond die dat wel willen. 
Vieze bende daar in Salou beter gaat ze ergens anders heen.
Vieze bende daar in Salou beter gaat ze ergens anders heen.
Last edited by Oxbow on 26 Apr 2011 23:38, edited 2 times in total.
-
E
ik had t nieuwe probleem vanavond al kunnen fixen. ben ook gwoon installateur....robkuh1990 wrote:Zo, 18 man gehad met eten, afwasmachine nog steeds kapot maar wordt donderdag gemaakt..
afwasmachine? kom nou :') View on YouTube