hier heb je ibrufen en hup naar school
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Zit voor de verandering weer eens op school, ben het nu al weer zat :p
Zo dit is me laatste post op Hardtraxx.. Laterz lui
ibrufen?robkuh1990 wrote:hier heb je ibrufen en hup naar school
je bent wel een maand te laat met je 1 april grap.roberttt wrote:Zo dit is me laatste post op Hardtraxx.. Laterz lui
roberttt wrote:Zo dit is me laatste post op Hardtraxx.. Laterz lui
Tot vanavondroberttt wrote:Zo dit is me laatste post op Hardtraxx.. Laterz lui
-
C
spaanse paracetamol.. 600 mg... heb er gister 2 op achter elkaar, ben heel de avond redelijk zoet geweest!Ravenwood wrote:ibrufen?robkuh1990 wrote:hier heb je ibrufen en hup naar school
dat zijn bij mij ook de enige paracetamol die echt helpen..neem die altijd als ik erg last van hoofdpijn hebrobkuh1990 wrote:spaanse paracetamol.. 600 mg... heb er gister 2 op achter elkaar, ben heel de avond redelijk zoet geweest!Ravenwood wrote:ibrufen?robkuh1990 wrote:hier heb je ibrufen en hup naar school
-
C
tegen super zware koppijn helpt dat wel, amar voor lichtere is dat echt teveel
Hij heb in het Loudness topic alweer gepostProject 141 wrote:Are u 4 real?roberttt wrote:Zo dit is me laatste post op Hardtraxx.. Laterz lui
-
D
had je ook wel vn Roberttt kunnen verwachten.. 
moeten hier ff een aantal mensen rustig benaderen aangezien ze niet zo lekker in hun vel zitten. Ik heb het ook al ondervonden dat ik soms iets te rare opmerkingen maakte, die niet goed in de smaak vielen. Vandaar dat ik nu ook wat voorzichtiger ben daarmee, aangezien het absoluut niet mijn bedoeling is om mensen te kwetsen.
-
G
wat een gezever hier weer 
dat bepaalde mensen opmerkingen verkeerd opvatten omdat ze vandaag niet zo lekker in hun vel zitten.Martin wrote:wat bedoel je chukkels?
Ze kunnen op dit moment niet sarcastische opmerkingen van serieuze opmerkingen onderscheiden als het over hun gaat. Heb me daar vandaag ook al een paar keer lelijk mee in de vingers gesneden. Omdat je het zelf niet hebt, verwacht je het ook niet totdat je er over nadenkt
-
G
en daar moet je op een forum rekening mee houden?
kom op zeg...
als die personen eerst eens naar zichzelf kijken en niet zoveel drugs gebruiken dat ze er helemaal kapot aan gaan
kom op zeg...
als die personen eerst eens naar zichzelf kijken en niet zoveel drugs gebruiken dat ze er helemaal kapot aan gaan
Meteen weer drugs :') zonder dat je weet over wie het gaat..
Maar ik snap er niks van
Maar ik snap er niks van
-
G
nou hoe groot is de kans dat chuk het over andere mensen heeft..
lol laat ook maar zitten. Het gaat ook grotendeels niet eens via Hardtraxx. En Nee Kasper dit gaat voor de verandering niet over Robert dus hou je conclusies voor je