Tis hier perfect weer. Jammer dat ik geen laptop heb. Wil buiten produceren mja.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zoo weer terug van weekendje weg. Wat een perfect weer gehad!
straks nog even verjaardagje.
dan vnaaf weer hardtraxx 
Lamballen thuis, zou wat met mn vriendin gaan doen maar heb er niet zoveel zin in na vanaf woensdag elke avond wel te hebben gestapt of gezopen.
I blame you sun.
I blame you sun.
laatste tijd als ik op hyves ga steeds dezelfde, nu ook weer:
'Een 50-60 jarige vrouw,sterrenbeeld Stier uit Noord-Brabant heeft je profiel bezocht op 10:40'
ik weet niet wie t is, help??
'Een 50-60 jarige vrouw,sterrenbeeld Stier uit Noord-Brabant heeft je profiel bezocht op 10:40'
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
de oma van pedobearpecola-tje wrote:laatste tijd als ik op hyves ga steeds dezelfde, nu ook weer:
-
C
Weet iemand hoe het trouwens zit met de kaartjes van Decibel? wanneer weet je of je die VIP upgrade hebt op je reguliere ticket?
meestal staat dat in hetzelfde mailtje waar je eticket ook in zit dat je bij de eerste zoveel zat en het dus de gratis upgrade heeft gehad, was bij mij in ieder geval wel altijd 
Zo de tering wat een kater nog nooit zo extreem gehad .. Maarja wat wil je sinds afgelopen maandag 12 uurtjes slaap gehad 
oftewel je gaat bijna je avatar achternaroberttt wrote:Zo de tering wat een kater nog nooit zo extreem gehad .. Maarja wat wil je sinds afgelopen maandag 12 uurtjes slaap gehad
Ja bijna wel
scheelt echt niks ben nu nog op station in Zwolle net trein gemist.. Kakakakakak
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
I have an account hereD-Nemacyst wrote:Ze heeft wel n account op een ander forum waar ik eerst op zat.Intervention wrote:zou imo wel erg vet zijn als Nikkita hier een acc zou hebben
I lurked this forum... but I don't speak dutch, so I didn't feel right to violate any possible rules with English spam.
Yeah you violate that possible rule in your explanation now.nikkita wrote:
I lurked this forum... but I don't speak dutch, so I didn't feel right to violate any possible rules with English spam.
Nah, welcome.
-
C
I think we couldn't blame you for using english cause you don't seem to speak or either understand dutch
The most of us here can speak quite good english so, mix in is all i can saynikkita wrote:I have an account hereD-Nemacyst wrote:Ze heeft wel n account op een ander forum waar ik eerst op zat.Intervention wrote:zou imo wel erg vet zijn als Nikkita hier een acc zou hebben
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Yeah if the mods see it you will get the wind from the front
And i haven't eaten a lot of cheese of English.
And i haven't eaten a lot of cheese of English.
-
G
lol posts uit de toekomst op een of andere site:
This entry was posted by * on April 25, 2011 at 5:28 PM,
This entry was posted by * on April 25, 2011 at 5:28 PM,
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Tijdzones.
-
C
Nee echt *facepalm*PierrePruuk wrote:Tijdzones.
-
A
Was jij gisteren toevallig vuurtje aan het stoken, dat de waterpopo aan land kwam?0316Meisjj wrote:Nou,, bij de rijn is het toch echt niet warm! staat nogal 'stevige' wind
Wij zaten aan de kant van Angeren, aan de overkant met paar speedboten
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Haha:P wij zitten aan de kant van t fort ehAlmighty wrote:Was jij gisteren toevallig vuurtje aan het stoken, dat de waterpopo aan land kwam?0316Meisjj wrote:Nou,, bij de rijn is het toch echt niet warm! staat nogal 'stevige' wind
Wij zaten aan de kant van Angeren, aan de overkant met paar speedboten
-
A
oooo bij de pond naar Pannerden. Wij zitten ook aan die kant, maar dan 5km verderop
-
E
KSwoosh wrote:lol posts uit de toekomst op een of andere site:
This entry was posted by * on December 22, 2012 at 5:28 PM,
zie je wel!