haha
hier is echt dood hoor.. op n paar duitsers na dan.. 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
-
E
wtf waar heb jij t over???? 
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
Sorry.. moest n reactie op Almighty zijn,,
-
E
owww zo oke heb ik niks gezegt0316Meisjj wrote:Sorry.. moest n reactie op Almighty zijn,,
Je zei wel watbiscuit wrote:owww zo oke heb ik niks gezegt0316Meisjj wrote:Sorry.. moest n reactie op Almighty zijn,,
-
G
wie zei wat?modernization wrote:Je zei wel watbiscuit wrote:owww zo oke heb ik niks gezegt0316Meisjj wrote:Sorry.. moest n reactie op Almighty zijn,,
-
E
ik 

-
A
Hier niet, altijd veel bekenden super gezellig. Vaak wel paar met speedboot, kunnen we waterskieën of Wakeboarden0316Meisjj wrote:hahahier is echt dood hoor.. op n paar duitsers na dan..
Terug van weekendje weg met prachtig weer, en morgen natuurlijk lekker school. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Ik wil terug naar Loudness
B-Front, Chain Reaction en THERA
Ik niet, ik kan nog steeds niet normaal lopenwootum wrote:Ik wil terug naar Loudness
-
G
net de Imaginationland 3dubbele aflevering van Southpark gekeken, wat zijn die geniaal zeg 
Haha ook al een paar x gezien, vooral op et einde met Cartman zn ballenKSwoosh wrote:net de Imaginationland 3dubbele aflevering van Southpark gekeken, wat zijn die geniaal zeg
-
G
iddPommer wrote:Haha ook al een paar x gezien, vooral op et einde met Cartman zn ballenKSwoosh wrote:net de Imaginationland 3dubbele aflevering van Southpark gekeken, wat zijn die geniaal zeg
al vind ik die Christmas Cridlers (hoe je dat ook schrijft) ook geniaal
iemand vermoorden is niet hardcore genoeg, er moet iemand met aids in de oogkas pissen, en dan vermoorden, verkrachten en in stukken hakken
zoiets
wat een bazen
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
Kommr keer na onze kant van de rijn dn ahah (A) heb ik ook nog wat te doen..Almighty wrote:Hier niet, altijd veel bekenden super gezellig. Vaak wel paar met speedboot, kunnen we waterskieën of Wakeboarden0316Meisjj wrote:hahahier is echt dood hoor.. op n paar duitsers na dan..
Lol.
Iemand ervaring met de draagvleugelboot tussen Ijmuiden en Amsterdam op koninginnedag? Is die dan niet ontzettend druk ofzo?
Iemand ervaring met de draagvleugelboot tussen Ijmuiden en Amsterdam op koninginnedag? Is die dan niet ontzettend druk ofzo?
-
A
Haha dus niet, zit hier goed0316Meisjj wrote:Kommr keer na onze kant van de rijn dn ahah (A) heb ik ook nog wat te doen..Almighty wrote:Hier niet, altijd veel bekenden super gezellig. Vaak wel paar met speedboot, kunnen we waterskieën of Wakeboarden0316Meisjj wrote:hahahier is echt dood hoor.. op n paar duitsers na dan..
-
G
Ja, echt ontzettend druk. Dan kan je nog beter met een Suzuki Swift door de drukte tegen een paal rijden...hidde wrote:Lol.![]()
Hahahaha klinkt als een goed idee.KSwoosh wrote:Ja, echt ontzettend druk. Dan kan je nog beter met een Suzuki Swift door de drukte tegen een paal rijden...hidde wrote:Lol.![]()
AhahahahaAlmighty wrote:Haha dus niet, zit hier goed0316Meisjj wrote:Kommr keer na onze kant van de rijn dn ahah (A) heb ik ook nog wat te doen..Almighty wrote: Hier niet, altijd veel bekenden super gezellig. Vaak wel paar met speedboot, kunnen we waterskieën of Wakeboarden
-
B
Ik zou gewoon niet naar Amsterdam gaan als ik jou was.hidde wrote:Lol.![]()
Dat is ook een optie ja, en met al die nieuwe fagregels(extra controle in treinen, geen alcohol in treinen, max 1 alcoholisch iets in de supermarkt halen, 4,50 voor een biertje :') )wordt dat ook een steeds reëlere optie.
Mja vrienden willen wel heen en ik wil ook wel feestje bouwen. Zou zelf liever naar een fatsoenlijk feest gaan mja spijtig genoeg heb ik niet echt vrienden die mee zouden willen naar een hs feestje ofzo. Misschien maar 'ns opperen naar Free Festival te gaan.
Mja vrienden willen wel heen en ik wil ook wel feestje bouwen. Zou zelf liever naar een fatsoenlijk feest gaan mja spijtig genoeg heb ik niet echt vrienden die mee zouden willen naar een hs feestje ofzo. Misschien maar 'ns opperen naar Free Festival te gaan.
-
B
Als je toch naar Amsterdam gaat zou ik sowieso museumplein proberen te ontwijkenhidde wrote:Dat is ook een optie ja, en met al die nieuwe fagregels(extra controle in treinen, geen alcohol in treinen, max 1 alcoholisch iets in de supermarkt halen, 4,50 voor een biertje :') )wordt dat ook een steeds reëlere optie.
Ja wil zelf naar Rembrandtplein. Zal kijken of daar genoeg animo voor is. Sowieso hebben ze daar altijd wel vettere acts.
echte helden..wootum wrote:Ik wil terug naar Loudness
al vondik wel dat B-front ontzettend kwaad keek
hij stond volgens mij echt op het punt om de eerste de beste die in de weg liep, zo'n verschrikkelijke ram met zijn keyboard te geven
haha zag em lopen