Same hereKSwoosh wrote:Lekker eten...
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vanavond nog iemand bij de Fusion Of Sound Tour in Brothers?
-
T
Tsja zondaaagg eeehhhhYoeloe wrote:verveling op t forum
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
volgensmij zijn er nog veel aan het bij komen van loudness
hier niet iig, ik ga zo weer pilsje derbiej pakken 
-
G
Idd en nu weer slapen0316Meisjj wrote:volgensmij zijn er nog veel aan het bij komen van loudness
behoorlijk veel spijt dat ik niet naar loudness ben gegaan,had geen geld
volgende keer ben ik er zoiezo bij!
-
T
Nja ik baalde ook, dat ik gewoon na black ben gegaan :') Wat een boute feestpecola-tje wrote:behoorlijk veel spijt dat ik niet naar loudness ben gegaan,had geen geld![]()
keuzes maken kan verkeerd uitpakken, heb je soms 
Iemand die je op MSN wat van zen muziek stuurt. In de intro een snareroll horen en zeggen: ''wtf dit lijkt die snare van Rick Roll wel''. anderhalve seconde later: ''Never gonna give you up...''

Was dus een Rick Roll remix.

Was dus een Rick Roll remix.
Naar welke black ben jij geweest dan? Vanaf 12 uur vond ik de sets allemaal goed te doen, perfecte organisatie ook... Hardcore was gruwelijkwesskeej wrote:Nja ik baalde ook, dat ik gewoon na black ben gegaan :') Wat een boute feestpecola-tje wrote:behoorlijk veel spijt dat ik niet naar loudness ben gegaan,had geen geld![]()
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Half levend 
-
A
^WZY wrote:Half levend
-
C
DING DONG! DO THE HAPPY FACE! 
Kon ik dat trouwens maar, kut afwasmachine was stuk, zaak zat vol (65 man dus) en moest dus alles met de hand doen.. BAH!
Kon ik dat trouwens maar, kut afwasmachine was stuk, zaak zat vol (65 man dus) en moest dus alles met de hand doen.. BAH!
robkuh1990 wrote:DING DONG! DO THE HAPPY FACE!

-
G
Gütemørgén!¿
iddPommer wrote:moguh!
zo het is echt dood hier
En niet zo'n beetje ook. Half Hardtraxx ligt nog te rotten van Loudness volgens mij.Pommer wrote:moguh!
zo het is echt dood hier
Iedereen is vrij en het is strand weer, dat is ook een beste factor die mee speelt denk ik zo maar!Nando wrote:En niet zo'n beetje ook. Half Hardtraxx ligt nog te rotten van Loudness volgens mij.Pommer wrote:moguh!
zo het is echt dood hier
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Nou,, bij de rijn is het toch echt niet warm! staat nogal 'stevige' wind