Saaaaaieee avond 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
M'n knieën zijn echt helemaal naar de tering door dat pauperkunstgras van ADO'20. 
-
T
Intervention wrote:Ga heerlijk slapen nu
sowieso is kunstgras kut, heb m'n knie met 1 sliding ook weer goed opengehaald, voor de 24958 weet ik veelste keerhidde wrote:M'n knieën zijn echt helemaal naar de tering door dat pauperkunstgras van ADO'20.
haaat aan ijsselmeeeervogels( & de heer bassing, de scjeidsjerechter), zo erg
ze zullenhet oiook is een keer niet mee hebbben
tyfusclu b
ze zullenhet oiook is een keer niet mee hebbben
tyfusclu b
sprry vooor de onderuidelikere taalgebruimdawasiknie wrote:Lekker helder Pommerttt!
ja pommer heeft een aantal pilsjes op 
wat hij bedoelt te zeggen is.... laat maar zitten
wat hij bedoelt te zeggen is.... laat maar zitten
Was leuke avond 
Last edited by roberttt on 17 Apr 2011 03:41, edited 1 time in total.
-
C
Wat zijn er toch LELIJKE en DOMME vrouwen opstap op zo'n avond als deze... BAH BAH
gelukkig maakte de shoarma rol veeeeel goed
hoi roobkurhhhrobkuh1990 wrote:Wat zijn er toch LELIJKE en DOMME vrouwen opstap op zo'n avond als deze... BAH BAH
-
C
Slaap lekker jij zuipschavuit..
oogjes toe, dan slaap je zo met de hoeveelheid alcoholische consumpties in je bloed
oogjes toe, dan slaap je zo met de hoeveelheid alcoholische consumpties in je bloed
-
M
wasje iawo
wat is iedreen is rrusijtoja g hier
ik wil bueiertje driniekkne
ik ook, ow, heb her nogwat vlesjessszMovingMadness wrote:wasje iawowat is iedreen is rrusijtoja g hier
Dat klopt inderdaad, alleen was het leuker geweest als jij erbij wasroberttt wrote:Was leuke avond
Maar wat een heldentent is ZAK zeg, beste discotheek waar ik ooit ben geweest. Binnenkort maar eens kijken waar ik die drankkaarten kan vervalsen, scheelt toch 8 euro aan drankkosten
Damn, wat werd er lekker gedraaid ook, op een paar (gebruikelijke) nummers van Wildstylez na. =(
Maar prima top vermaakt, op een bekeuring van 106 euro na, die we delen door 7. Maar jah, alsnog een goedkoper (en vooral 2000000x leuker) avondje dan in de kroeg
Kevin... Wat voor ex heb jij gehad zeg? 

Die kan ook niet normaal doen héOh Oh Tirol-ster Tijgertje en haar moeder hebben de nacht doorgebracht in de cel. Het duo werd vrijdag in de boeien geslagen voor winkeldiefstal.
De 23-jarige Tatjana Liefhebber, zoals Tijgertje in het echt heet, en haar moeder sloegen hun slag in een supermarkt in Delft, maar werden op heterdaad betrapt. Een politiewoordvoerder laat zaterdag weten dat zij nog steeds vastzitten.
De twee werden eind vorige maand ook al opgepakt voor hetzelfde vergrijp. Toen gingen ze de fout in tijdens het 'shoppen' in Naaldwijk. De moeder van Tijgertje zat enige tijd in de cel voor dat misdrijf en was net weer op vrije voeten.
Lars55 wrote:De zondag ochtend bevalt weer zwaar
Bekeuring voor wat btw. Nu ben ik nieuwsgierig.
Last edited by mrazura on 17 Apr 2011 11:28, edited 1 time in total.