Ligt bij jullie de Fusion site er ook uit?
het is dat ik er toch niet heen ga maar leuk cadeautje
Precies.Dj Skitzo wrote:joepie cadeautje
Aaaaah!Pommer wrote:Derby Day vandaag BAM![]()
![]()
kon niet meer in slaap vallen net haha, fucking zenuwachtig
Spakenburg natuurlijkwootum wrote:Voor welke van de 2 ben je?Pommer wrote:Derby Day vandaag BAM![]()
![]()
kon niet meer in slaap vallen net haha, fucking zenuwachtig
Same here. Ben niet in Nederland rond die tijd dus ik heb er toch niks aanRefuze wrote:Precies.Dj Skitzo wrote:joepie cadeautje
Ik weet niet of iedereen een unieke actiecode heeft maar zo wel dan mag iemand mijne best hebben
en ik zeg idi idi idi idioot idioot idioohohoothidde wrote:Jezus net dikke lol gehad om m'n eigen falen. Ging eitje bakken, pakte even een glas, loop terug staat inmiddels het hele huis vol rook. En een meur niet normaal meer. Zoiets flikker je natuurlijk op twitter, word je geretweet door een faalbot.komt m'n pa binnen met zon gezicht van "wtf hidde heb je het huis in de fik gestoken ofzo" :')
Ik kan vrij weinig.
wie de mijne wil kan me PM'en, kom daar tog niet binnen vanwege me leeftydtwilightforce wrote:Same here. Ben niet in Nederland rond die tijd dus ik heb er toch niks aanRefuze wrote:Precies.Dj Skitzo wrote:joepie cadeautje
Ik weet niet of iedereen een unieke actiecode heeft maar zo wel dan mag iemand mijne best hebben
denk je?roberttt wrote:Schatje toch, met mij kom je wel binnen
Nou valt vast wel wat te regelenRAW-vizion wrote:denk je?roberttt wrote:Schatje toch, met mij kom je wel binnen
Iedereen die zich vóór 2 april heeft geregistreerd heeft een code gehadRefuze wrote:Precies.Dj Skitzo wrote:joepie cadeautje
Mag dit cadeautje ook verstrekt worden aan iemand die wil gaan maar geen cadeautje heeft gehad? Ik heb namelijk al 10 tickets via Tita geregeldDj Skitzo wrote:joepie cadeautje
Gewoon Sopcast downloaden en www.rojadirecta.es erbij pakken, kun je zo op op de wedstrijd link klikken met ''NL'' en dan start hij van zelf in Sopcast.hidde wrote:Iemand een goeie livestream voor El Clasico?
Als je Ziggo hebt kan je de hele maand April gratis naar Sport1 kijken idd.hidde wrote:Ah bedankt maar zie net dat ik m kan zien via digitale tv.