Ah voor het slapen gaan flink wezen kakken.. Gelukkig nu niet zo brak 
Pommer wrote:jezus wat een koppijn
Pommer wrote:jezus wat een koppijn
+1mrazura wrote:Bekeuring voor wat btw. Nu ben ik nieuwsgierig.
wesskeej wrote:Goeiie morgeee mensen
Weet ik ook nietKSwoosh wrote:wesskeej wrote:Goeiie morgeee mensen![]()
waar slaat jouw onderschrift op btw?
B-Front & Titan @ Q pres FusionParvuz wrote:Weet iemand echt een hele vette raw set voor in de auto?![]()
Met onder andere Magic & Psycho erin?
Ja dat kunstgras daar is bagger. Maar bij ons op de club hebben we van dat kunstgras van de beste soort in NL, speelt echt fijn, zeker als het nat is. Dan is het dus ekt niet kut!Dj Skitzo wrote:sowieso is kunstgras kut, heb m'n knie met 1 sliding ook weer goed opengehaald, voor de 24958 weet ik veelste keerhidde wrote:M'n knieën zijn echt helemaal naar de tering door dat pauperkunstgras van ADO'20.
Jij woont in Schijndel. Daar rijden de auto's nog op stookolie en moet de gloeilamp nog uitgevonden worden.wesskeej wrote:Ik heb nog nooit op kunstgras gevoetbald
Ik voetbal ook nietdawasiknie wrote:Jij woont in Schijndel. Daar rijden de auto's nog op stookolie en moet de gloeilamp nog uitgevonden worden.wesskeej wrote:Ik heb nog nooit op kunstgras gevoetbald
Tsja, nadeel van voorstopper/laatste man zijn. Moet wel slidings maken.Skedoedelefloeps wrote:Ik vond kunstgras altijd wel fijn voetballen, tackles zette ik nooit in en als keeper had ik vroeger een lange broek aan dus merkte er niks van aan de benen.
dawasiknie wrote:Jij woont in Schijndel. Daar rijden de auto's nog op stookolie en moet de gloeilamp nog uitgevonden worden.wesskeej wrote:Ik heb nog nooit op kunstgras gevoetbald
Die is wel gruwelijk ja, maar de kwaliteit is wat minder.dawasiknie wrote:B-Front & Titan @ Q pres FusionParvuz wrote:Weet iemand echt een hele vette raw set voor in de auto?![]()
Met onder andere Magic & Psycho erin?
Het ergste is dat het wel lijkt alsof wonden op je knie het minste snel *healen en ook nog eens super lelijk healen*. Ik heb echt een paar littekens overgehouden helaas.hidde wrote:Ja dat kunstgras daar is bagger. Maar bij ons op de club hebben we van dat kunstgras van de beste soort in NL, speelt echt fijn, zeker als het nat is. Dan is het dus ekt niet kut!Dj Skitzo wrote:sowieso is kunstgras kut, heb m'n knie met 1 sliding ook weer goed opengehaald, voor de 24958 weet ik veelste keerhidde wrote:M'n knieën zijn echt helemaal naar de tering door dat pauperkunstgras van ADO'20.
robkuh1990 wrote:WTF:')