Hebbie wel Coevorden een keer gezien, ook mooi.
ik stond de hele dag in de c1000.dawasiknie wrote:Hebbie wel Coevorden een keer gezien, ook mooi.
ik stond de hele dag in de c1000.dawasiknie wrote:Hebbie wel Coevorden een keer gezien, ook mooi.
Ik heb zo'n gevoel dat dat misschien zelfs wel beter was dan dat je Coevorden hebt gezienoostzaner wrote:ik stond de hele dag in de c1000.dawasiknie wrote:Hebbie wel Coevorden een keer gezien, ook mooi.
Ik heb heel lang een harde bobbel tussen mn borstspieren gehad, even goed in de gaten houdenoostzaner wrote:Ik heb sinds maandag een rare bult onder me oksel gekregen en die is alleen maar groter geworden. Hij doet ook tyfus vel pijn.
Iets gegeten van te voren wat scherp kan zijn (harde friet, iets met botjes, vis met graten etc?)Almighty wrote:Gister verjaardag gehad, flink doorgedronken. Was aardig moe dus om 2 uur al naar huis gegaan, en meteen plat. Om uurtje of 4 werd ik wakker met een stekende pijn in mijn maag in combinatie met misselijkheid. Ik 15 min liggen woelen en draaien, toch maar naar de WC gelopen.
Toen kwam het eruit, 1e keer. Niks aan de hand, had een zure bek dus ik even beneden ice tea drinken. Weer naar boven, bed in.
En na 30 min moest ik weer, dit keer kwam er ook nog eens een kleine hoeveelheid bloed erbij.
Schrok me dus kapot, hebben mensen dit vaker gehad?
Maar had de 1e keer echt van die gore brokjes, maar 2e keer alleen vloeibaar, waar het bloed bij kwamrobkuh1990 wrote:Mss beter kauwen voordat je slikt dan![]()
Maar, ik heb het 1x vaker gehad, maar dat kwam door wat visgraatjes (vind je slokdarm niet zo fijn)
lucky lucky lucky lucky lucky lucky psvrobkuh1990 wrote:Hoppa 1-2 PSV... lens en hutchinson!