goede avond 
iz nice!p-stylez wrote:Helloe! ook weer back uit zeh austria
kodex nog ontmoet?
iz nice!p-stylez wrote:Helloe! ook weer back uit zeh austria
kodexKSwoosh wrote:iz nice!p-stylez wrote:Helloe! ook weer back uit zeh austria
kodex nog ontmoet?
verhuizen naar een mooie villa boven op een heuvel in bora borabRt_ wrote:Heb je 10 miljoen, wat zou jij dan doen?
zoiets dusdj-rico01 wrote:verhuizen naar een mooie villa boven op een heuvel in bora borabRt_ wrote:Heb je 10 miljoen, wat zou jij dan doen?
+1Vik wrote:Zo, ik ben weer omgekleed. Hawaii blouse aan, korte broek, lange witte sokken, landkaart, hoedje, verrekijker en een bloemenketting. Nu nog de biertjes.
isch das nicht ein bitchen fer?Protoss wrote:+1Vik wrote:Zo, ik ben weer omgekleed. Hawaii blouse aan, korte broek, lange witte sokken, landkaart, hoedje, verrekijker en een bloemenketting. Nu nog de biertjes.
vrienden van me gingen naar duitsland drank halen
I'm IN!Henk-Jan wrote:TANKEN
bij de shell of bp ??Henk-Jan wrote:TANKEN
Hehe nee.. die woont in Berlijn, ik was in Kleinwalsertal, zo'n 500 km van BerlijnKSwoosh wrote:iz nice!p-stylez wrote:Helloe! ook weer back uit zeh austria
kodex nog ontmoet?
Kinkyp-stylez wrote:Ik duik zo de studio in met axe en animol
scheten laat je buitenrobkuh1990 wrote:Tering.... het stinkt hier...
Ik zit al op een toilet, zo ff douchen denk ik maardj-rico01 wrote:scheten laat je buitenrobkuh1990 wrote:Tering.... het stinkt hier...
Yes pak geregeldKepro wrote:Ik haat mensen die zeggen dat ze iets niet gaan doen en achteraf wel zonder mij in te lichten.