Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2568, 2569, 2570, 2571, 2572, 2573, 2574  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 15:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Borcheld11 schreef:

Gefixt, het is een clip. Ik heb de normale link erin gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2022 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb nu stage bij een marketingbureau waar ze erg apple geil zijn.

nu zijn ze bezig met een aantal catalogussen maken, het openen van het indesign project op de zogenaamd snelle Imacs (uit 2012) duurt gewoon een half uur direct van de ssd :lol:

mijn crappy laptop doet het direct van de server binnen de minuut. :lol:

een vergelijkbaar verhaal geld voor het exporteren van de hele bende.

en dan maar blijven beweren dat die pc's niet zo veel trager zijn dan moderne apparaten. wat een wappies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2022 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Borcheld11 schreef:


hey als we daar niet het beste hardstyle nummer ooit gemaakt niet hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2023 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb laatst de qlimax aftermovie gezien en jezus wat een gare herrie hebben ze in die video zitten.

het is echt een enorm verschil met bijvoorbeeld 2012/2013. vind 2018 en 2019 ook nog wel gaan.

vind ik zo jammer. ik weet zeker dat er veel betere tracks zijn gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2023 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

helemaal naar de getver
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schaamteloos zelfpromotie maar tijdje geleden een hand vol platen verzameld met de vetste acid er in. Hier heb ik een set van gemaakt die woensdag te luisteren is.

Voorproefje:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het is mij opgevallen dat het hele Wasted Penguinz youtube account verwijderd is.

vraag me af waarom dat gedaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
het is mij opgevallen dat het hele Wasted Penguinz youtube account verwijderd is.

vraag me af waarom dat gedaan is.

Waarschijnlijk omdat hij volledig op Twitch is gegaan. Enige wat hij geloof ik nog deed met YouTube was zijn twitch stream zonder audio streamen met een bericht het op Twitch te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja oke, dan kan wel zijn.

het viel mij op omdat alle wasted penguinz tracks uit mn playlists verdwenen waren. ik snap niet dat ie die niet gewoon had kunnen laten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk eigenlijk dat zijn kanaal is gehacked ofzo want nu is het kanaal weer online maar bevat het alleen videos vanaf 2 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2023 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prognoses voor het Midden-Oosten? Weledele stoelleuning historici?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2023 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Louter verliezers. Diep triest allemaal.

Vooral heel schokkend om te zien dat mensen online bijna een Palestijnse genocide toejuichen, wel echt slippery slope waar we ons op bevinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2023 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja blijft een conflict gebied dat al honderden jaren, wat, duizende jaren voor conflict zorgt. En dit zal niet snel veel anders zijn. In dit geval doen beide partijen onmenselijke dingen en zullen waarschijnlijk meer landen/staten zich gaan bemoeien. Zo staat Egypte ook al in zijn paraatheid.

Vanzelfsprekend dat de burger altijd het grootste slachtoffer is maar het doelbewust raken van burgers is verschrikkelijk en dit mogen beide landen best voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 11:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gaat niks aan veranderen, het is al jaren hetzelfde liedje terwijl de oplossing heel simpel is.

Israël wordt geleid door een enorm rechtse partij en wordt uitgelokt door partijen als Hamas, Al Qaida en Hezbollah. Die laatste partijen die verschuilen zich tussen de burgers zodat Israel ze niet makkelijk kan raken en uitschakelen.

In Israel vallen de doden omdat de regering niet wilt meewerken aan een degelijke oplossing en in Gaza en Palestina (vooral Gaza) vallen er doden omdat extremistische groeperingen aanslagen blijven plegen, waar Israël nooit aan zal toegeven. Zelfs al zouden ze ondersteuning van Libanon, Syrie en Egypte hebben dan wint Israel waarschijnlijk alsnog omdat zij een veel moderner en effectiever leger hebben. Eerdere oorlogen hebben dit al uitgewezen en toen hadden ze ook nog hulp van Rusland en Rusland kan ze niet helpen op dit moment.

Het blijft extremistisch geloof + politiek vs extremistisch geloof + politiek en iedereen die er maar tussenin zit is slachtoffer. De beste oplossing zou zijn dat Israël Gaza krijgt (want daar komen de meeste aanslagen vandaan) in ruil voor dat Palestina een soeverein land wordt (zodat het geen aanslagen hoeft te plegen). Daarnaast moet iedere aanstichter van het conflict uit de politieke top van de landen aftreden en er moeten nieuwe verkiezingen komen.

Maar daar zal nooit een partij aan toegeven terwijl het gros van de mensen gewoon vrede willen, en dan begin je nog niet eens over het hele struikelblok van Jeruzalem en het feit dat de geloven daar in dat land uberhaupt clashen als je die extreemrechtse regering van Nethanayu houdt daar.

Maar Palestina is maar een probleem daar, je hebt ook nog steeds de Golan hoogtes wat gebied is wat omstreden is door Libanon, Syrie en Israel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 11:56 
 
Hardtraxxer

Is er iets waar jij niet alles van weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Is er iets waar jij niet alles van weet?

Wat zou het een genot zijn als BB en Blear plaats zouden nemen bij de VN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Is er iets waar jij niet alles van weet?


Genoeg, wat ik hier neergooi is vaak alleen door een interesse in geschiedenis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Is er iets waar jij niet alles van weet?


Voordeel van ons AD(H)D'ers; compleet in dingen kunnen duiken die we interessant vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Riiss schreef:
Is er iets waar jij niet alles van weet?


Voordeel van ons AD(H)D'ers; compleet in dingen kunnen duiken die we interessant vinden.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Riiss schreef:
Is er iets waar jij niet alles van weet?


Voordeel van ons AD(H)D'ers; compleet in dingen kunnen duiken die we interessant vinden.


Het is een vloek en een zegen tegelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Riiss schreef:
Is er iets waar jij niet alles van weet?


Voordeel van ons AD(H)D'ers; compleet in dingen kunnen duiken die we interessant vinden.


Het is een vloek en een zegen tegelijk


Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En waar moeten we op gaan stemmen in november? Ik wil niet niet stemmen op een one-issue-partij (iets met Christenen, dieren, boeren, complottheorieën, 50-plussers, of Marokkanen), niet op het huidige demissionaire kabinet. Heb vorige keer op Volt gestemd, omdat die gewoon gematigde normale standpunten hadden, maar die slaan nu iets te ver door naar één worden met de Europese Unie. Ben eigenlijk nergens heel enthousiast over tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom kunnen we niet gewoon per thema stemmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Waarom kunnen we niet gewoon per thema stemmen?


Dat zou interessant wezen. Want ik ben het soms wel met bepaalde rechtse standpunten eens, maar de rest van hun beleid is vaak zo blind one-issue dat niks oplost behalve voor hendrik in het woonwagenkamp. Op links eveneens, dat alles opgelost wordt met meer asielzoekers, meteen all-in gaan op co2 en klimaat maatregelen en alle rijken alles te laten betalen, ook onzin. Beiden werkt niet, dat is onderhand al wel gebleken en met die eeuwige discussies kom je er niet.

Zelf ga ik wss voor GL/PvdA of Omtzicht zn partij. Dat zijn m.i. nog de partijen die een beetje meer naar de menselijke kant van de problemen in ons land kijken, een gouden middenweg zoeken en verantwoording nemen voor acties ipv alleen naar het bedrijfsleven en de hoge middenklasse het handje boven het hoofd houden, druk maken over de staatskas en ich habe es nicht gewusst roepen.

Ook een beetje tactisch, zij staan hoog in de peiling inclusief Omtzicht zijn partij. Als zij iig veel stemmen krijgen kan VVD eindelijk van die meerderheidspositie af en moeten ze meer slikken van andere partijen.

Verder wat Chroman zegt, Volt slaat een beetje te ver door en het huidige kabinet gun ik nog geen stofje van een zetel van. Ook alles wat conservatief. one-issue of anti-iets is valt af. Ik zoek probleemoplossers, geen ideologen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Waarom kunnen we niet gewoon per thema stemmen?

Ja wat Forum wil, voor elke poep of scheet een referendum houden, daar ben ik het dus ook niet mee eens. We kiezen gewoon elke 4 jaar met zijn allen een kabinet dat het volk vertegenwoordigt, dus zij moeten prima kunnen uitvoeren wat de stemgerechtigden willen. We hebben denk ik behoefte aan wat minder versplintering in de kamer. Nooit gedacht dat ik het meest overeen zou komen met PvdA/GL, maar ben tot nu toe positief over hun programma. Ben benieuwd waar NSC mee komt.
Vorige  1 ... 2568, 2569, 2570, 2571, 2572, 2573, 2574  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic