sla kees toch helemaal de cholera inTHArdstyler wrote:Op aanraden van The Venator wil ik hier graag vragen wie zin heeft om te vegte
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gefeliciteerd hèNuracore wrote:Over de 10000 berichten heen
Ik mag mij vanaf heden een elitaire Hardtraxxer noemen 
FixedChroman wrote:Indoorseizoen komt er weer aan, herinnering voor de mensen waarvan ik nog gratis bier tegoed heb!
RTM93 wrote:Chroman geniet van je biertje.Helicaze wrote:Oke, ik zal de personen die hebben meegedaan en Chroman een biertje geven als ik ze ergens tegenkom._theon_ wrote:Heb er ook een (als het goed is) dankzij de tips van Stan. Eerste pilske op een feest komt van mijChroman wrote:Ik zie het biertje wel verschijnen op Defqon 2027Basshunterzz wrote:Gisteren binnen gekregen! Heb geluk gehad zo te zienAristo wrote:Scherp hoor dit- Iedereen die 0 punten heeft geeft 1 biertje aan ChromanZal wel een goedkoop avondje voor je worden dan
Het waren een paar mooie dagen met Drugszakje. Helaas is hij ons te snel ontnomen.
R.I.P. Drugszakje
R.I.P. Drugszakje
Had je anders verwacht nu PedaalEmre terug is?patrickjeb wrote:Het waren een paar mooie dagen met Drugszakje. Helaas is hij ons te snel ontnomen.
R.I.P. Drugszakje
-
DHardtraxxer
- 55 posts member since 2021
- last seen Nov 2021
Wie is Emre?
we houden je niet tegen om deze in de pedaalemre te doenThe Venator wrote:Zin om drugs te verbannen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Nakkietakkie, jij hebt echt geen recht van spreken. 
NakkieTakkie, really?Pedaalemre wrote:Nakkietakkie, jij hebt echt geen recht van spreken.
Ik ben volgens mij wel de laatste die hier drugs gebruikt
Kunnen jullie daar in het circus niet gewoon irl tegen elkaar praten?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Had het over bannen.rakkietakkie wrote:NakkieTakkie, really?Pedaalemre wrote:Nakkietakkie, jij hebt echt geen recht van spreken.
Ik ben volgens mij wel de laatste die hier drugs gebruikt
Laat Tom het niet horen, die komt met gierende banden naar dit topicIndy wrote:Haha idd wat een kleutershow
PffPsychopatenOffensief wrote:20:00
Leuk om te zien dat dit forum nog bestaat... het is jaren geleden dat ik hier nog ben ingelogd. 
De jongens van het morsdode forum weten niet van ophouden.Merlijn wrote:Leuk om te zien dat dit forum nog bestaat... het is jaren geleden dat ik hier nog ben ingelogd.