Aftellen geblazen!Paultheone wrote: Zin in Emporium
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
+ 1. Lekker naar de chimeid conventiePaultheone wrote:Zin in EmporiumGrim wrote:En zoals Snoop Dogg zegt: Drop it like it's hotPedaalemre wrote:Zoals de wijze woorden van ome Rebergen luiden: Je moet het ijzer smeden als het heet is.
Er mag wel meer gezeverd worden.
Zoals over het weer, poah wat heet he?
Zoals over het weer, poah wat heet he?
Ja gelukkig zit ik nu op Texel, daar wordt het niet (veel) warmer dan 30 graden deze week. Bij mij thuis in Limburg woensdag-vrijdag 37-40 
Collega die constant polka's loopt te draaien op kantoor.. Niks mis met een goeie polka maar de hele godganse dag 
Ik ga lekker op de uni zitten, lekker rond de 22 graden.SL8492 wrote:Ja gelukkig zit ik nu op Texel, daar wordt het niet (veel) warmer dan 30 graden deze week. Bij mij thuis in Limburg woensdag-vrijdag 37-40
Ironisch genoeg om een excursie voor te bereiden naar IJsland om daar smeltende gletsjers te bezoeken.
-
A
Klinkt wel aardig, beetje Wildstylez stijltje.
vin er weinig aan tbhAnonymous wrote:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1237514333096186&id=697942960386662&fs=1&focus_composer=0
Das niet verkeerd hoor zeg
Al die newbies tegenwoordig (die het allemaal zo goed weten..) 
Heuh Donny dit is niet het irritatiemomentjes topic hè!
Maar verder wel met je eens. Lijkt wel alsof, voornamelijk, het RSU-achtige volk deze kant op komt om hun favoriete artiesten/labels te verdedigen.
Maar verder wel met je eens. Lijkt wel alsof, voornamelijk, het RSU-achtige volk deze kant op komt om hun favoriete artiesten/labels te verdedigen.
Klopt vond het misschien toch net iets meer zeveren van mijn kant dan irritatieTHArdstyler wrote:Heuh Donny dit is niet het irritatiemomentjes topic hè!
Dit inderdaad!THArdstyler wrote:Maar verder wel met je eens. Lijkt wel alsof, voornamelijk, het RSU-achtige volk deze kant op komt om hun favoriete artiesten/labels te verdedigen.
Man manDonnyD wrote:Al die newbies tegenwoordig (die het allemaal zo goed weten..)
En dat mogen ze toch? Forum is voor iedereen. Krijgen we misschien nog wat meer goeie discussies.THArdstyler wrote:Maar verder wel met je eens. Lijkt wel alsof, voornamelijk, het RSU-achtige volk deze kant op komt om hun favoriete artiesten/labels te verdedigen.
Alm1ghty wrote:En dat mogen ze toch?
Ja, wordt ook nergens anders geïnsinueerd.
De tijd zal het leren.Krijgen we misschien nog wat meer goeie discussies.
Allemaal van harte gefeliciteerd met 11-11 dat het maar weer een mooi carnaval seizoen mag worden! Vergeet niet om vooral een weekje te zuipen met de carnaval, om al je problemen te verhelpen. 
-
A
Inb4 phuture noize xqlusive
Ja ben ik voor!Anonymous wrote:Inb4 phuture noize xqlusive
X-Qlusive Sound Rush
Met alle AOC vriendjes op de line-up.
Met alle AOC vriendjes op de line-up.
Ik gok enkele dagen na zn overlijdenpaperclip wrote:Wanneer is de begrafenis van BB?
BB als in Blutonium Boy?Norther66 wrote:Ik gok enkele dagen na zn overlijdenpaperclip wrote:Wanneer is de begrafenis van BB?
Gaat het goed verder, lekker random?paperclip wrote:Wanneer is de begrafenis van BB?
Also, zo snel mogelijk hoop ik.
Vond het toch vrij zorgelijk dat jij enkele dagen geen berichten produceerde 
Hardtraxx is recent in de nieuwe lijst met geblokkeerde websites op ons werk gekomen. Daarompaperclip wrote:Vond het toch vrij zorgelijk dat jij enkele dagen geen berichten produceerde
Ja ik moet snel nieuw werk hebben.
Zou die blokkade een reden hebben?Broken Balance wrote:Hardtraxx is recent in de nieuwe lijst met geblokkeerde websites op ons werk gekomen. Daarompaperclip wrote:Vond het toch vrij zorgelijk dat jij enkele dagen geen berichten produceerde.
Ja ik moet snel nieuw werk hebben.