Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2558, 2559, 2560, 2561, 2562, 2563, 2564 ... 2574  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/djrandofficial ... =3&theater

Gestoord schema heeft die man, ik tel een 55 gigs in 3,5 maand. Wat een cashen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://www.facebook.com/djrandofficial/photos/a.10150479487257462/10156550492822462/?type=3&theater

Gestoord schema heeft die man, ik tel een 55 gigs in 3,5 maand. Wat een cashen :lol:


Die zal wel als een Zombie aan het draaien zijn straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://www.facebook.com/djrandofficial/photos/a.10150479487257462/10156550492822462/?type=3&theater

Gestoord schema heeft die man, ik tel een 55 gigs in 3,5 maand. Wat een cashen :lol:


Heel bizar dit ja... Mag hopen dat die gast ook wel wat rust neemt joh. Zo kan je toch niet leven lijkt me... Ga je straks nog Aviici achterna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En we weten allemaal hoe het met Avicii geëindigd is ...

(wie kopt hem in?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 09:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach. Ik werk toch ook gewoon 40 uur in de week. Hij werkt er 55 in 3,5 maand, waar hij 55 keer bijna precies hetzelfde zal doen (en waar hij zo'n 200 keer meer betaald krijgt waarschijnlijk). Geen medelijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Ach. Ik werk toch ook gewoon 40 uur in de week. Hij werkt er 55 in 3,5 maand, waar hij 55 keer bijna precies hetzelfde zal doen (en waar hij zo'n 200 keer meer betaald krijgt waarschijnlijk). Geen medelijden.


Jij denkt dat die daartussen lekker in z'n hangmat ligt :')

(naast nog het reizen, niet bij familie zijn, etc. etc.)

En als ik hap, gelukkig heb ik honger
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor die 4 uurtjes in china, zal hij vast wel (ruim) het tienvoudige hebben aan reistijd ja. Net zoveel als Ramon normaal in een week werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ach. Ik werk toch ook gewoon 40 uur in de week. Hij werkt er 55 in 3,5 maand, waar hij 55 keer bijna precies hetzelfde zal doen (en waar hij zo'n 200 keer meer betaald krijgt waarschijnlijk). Geen medelijden.


Vooral het vele vliegen, jetlags, daartussen nog produceren en bezig zijn met je sociale media etc. Kan je volgens mij best opbreken. Ja dat ze daar dan veel meer voor betaald krijgen klopt, maar op het moment dat zij ineens niet meer meetellen in de scene, worden ze niet meer geboekt en tellen ze niet meer mee en verdienen ze ook niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou ja. Als hij bijvoorbeeld van 14/06 tm 19/06 in China draait en daar 4 gigs heeft, dan denk ik dat hij de overige 23 uur op die dag wel grotendeels aan het genieten is ja. Ik zeg niet dat hij het altijd makkelijk heeft (vliegen naar China is kut), maar het niet bij familie zijn vind ik ook nogal een stom argument als hij verder alleen maar gigs in Europa heeft (en dus ook geen jetlags). Ik ga ook elke dag om half 8 weg en kom dan tegen 5en nog eens thuis. Dan ben ik toch ook niet bij mijn familie.

Maar goed. Het is geen wedstrijd wie het zieligst is en wie het het zwaarst heeft. Maar ik denk niet dat Ran-D heel veel te klagen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Maedt, wat dacht je nog van naast al dat producen e.d. wat al een full-time job is ansich
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch gewoon gestoord om 55 gigs in 3,5 maand over de hele wereld te pakken, inclusief reistijd breekt je dat toch op? Nu heb ik wel het idee dat het met hardstyle dj's vaak een korte heftige zomerperiode is en de rest van het jaar een stuk minder (uitzonderingen daargelaten) denk dat dat nog best wel vol te houden is, maar een Avicii had dit natuurlijk gewoon het hele jaar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja tuurlijk kan je dat opbreken. Iedereen met een beetje inlevingsvermogen weet dat ook wel. DBSTF klagen zelf ook al regelmatig in hun podcasts over hoe weinig slaap ze pakken als ze touren en dat het soms even pittig kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ja tuurlijk kan je dat opbreken. Iedereen met een beetje inlevingsvermogen weet dat ook wel. DBSTF klagen zelf ook al regelmatig in hun podcasts over hoe weinig slaap ze pakken als ze touren en dat het soms even pittig kan zijn.


Als je dat éénmalig 3,5 maand moet doen kun je dat best volhouden. Maar denk dat het vooral de opeenvolging van dit soort periodes is. DBSTF doen dit natuurlijk gewoon al jaaaaaren. Zou niet willen ruilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat dat betreft kun je beter techno DJ/producer worden, hoef je maar één nummer te produceren en tijdens een gig dat nummer op repeat te zetten. Blijft enkel het reizen over wat vermoeiend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHHA INDERDAAD TECHNO SIMPELE TYFUSMEUK DAT HET IS UNTZ UNTZ ALLEEN MAAR ZELFDE NUMMER HARDSTYLE4LIFE KUN JE TEMINSTE OP KLAPLONGE
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Maedt, wat dacht je nog van naast al dat producen e.d. wat al een full-time job is ansich


Maedt, denk je dat een gig een hele dag duurt? Op een laptop kun je prima on the road muziek maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoopte eerst dat je trollde maar ga er maar niet meer op in :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Wat dat betreft kun je beter techno DJ/producer worden, hoef je maar één nummer te produceren en tijdens een gig dat nummer op repeat te zetten. Blijft enkel het reizen over wat vermoeiend is.


Ach techno dj's doen in ieder geval waar ze voor geboekt worden. Mixen en zo. Ook vermoeiend natuurlijk om de hele wereld om te gaan om start en stop te drukken, dus ik snap het gros van de hardstyle dj's wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Avicii had dit natuurlijk gewoon het hele jaar door.

En we weten allemaal hoe het met Avicii geëindigd is ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afijn, verder heb ik absoluut geen medelijden met dj's. Van je hobby je beroep maken, de hele wereld zien, draaien in dikke clubs en grote feesten, een uitzinnige menigte voor je die je aanbid en lekker wat centen opstrijken. Menig mens zou er voor tekenen.

Misschien onderschat ik / men het, maar het is ook een keuze die ze zelf maken, toch? Je hoeft niet te draaien in China. Goed, dat het consequenties kan hebben voor je verdere boekingen is misschien een gevolg maar daar kies je op het moment zelf voor. Als jij besluit, om wat voor reden dan ook, om een tijdje rustig aan te doen of dichter bij huis te draaien dan ben je daar alsnog eigen baas in. Zeker voor grote namen in de scene die toch al hun strepen verdiend hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja als eigen heb je daar snel je keuze in gemaakt natuurlijk. Maar het is vooral altijd het management, het boekingskantoor en de promotors van evenementen die gaan dwarsliggen en je eigenlijk forceren om op te treden, dat hou je wel. Doe je het niet dan droppen ze je, en dan gaat boekingen dicht bij huis doen niet meer zo makkelijk. Alleen de grootsten zouden dat inderdaad zelf kunnen oppakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals de wijze woorden van ome Rebergen luiden: Je moet het ijzer smeden als het heet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Zoals de wijze woorden van ome Rebergen luiden: Je moet het ijzer smeden als het heet is.


En zoals Snoop Dogg zegt: Drop it like it's hot
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pedaalemre schreef:
Zoals de wijze woorden van ome Rebergen luiden: Je moet het ijzer smeden als het heet is.


En zoals Snoop Dogg zegt: Drop it like it's hot


Zin in Emporium
Vorige  1 ... 2558, 2559, 2560, 2561, 2562, 2563, 2564 ... 2574  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic