Haha, nee ze blokkeren gewoon letterlijk alles wat redelijk wat gebruikt wordt. Denken dat men daardoor harder gaat werken terwijl iedereen er juist gedemotiveerd er door wordt.wrote:Zou die blokkade een reden hebben?wrote:Hardtraxx is recent in de nieuwe lijst met geblokkeerde websites op ons werk gekomen. Daaromwrote:Vond het toch vrij zorgelijk dat jij enkele dagen geen berichten produceerde.
Ja ik moet snel nieuw werk hebben.
Is bij ons ook. Verdomme South Park Studios geblokkeerd vorige week!wrote: Haha, nee ze blokkeren gewoon letterlijk alles wat redelijk wat gebruikt wordt. Denken dat men daardoor harder gaat werken terwijl iedereen er juist gedemotiveerd er door wordt.
Wtf, geblokkeerde websites, wat is dat voor gestapo gedoe
Kinderachtig zeg.
Kinderachtig zeg.
Tja als je betogen van 1500 woorden gaat typen komt dit ook niet echt ten goede van je productiviteit denk ik 
Is bij ons op het werk ook... Zelfs Whatsapp, Facebook en internetradio's.
jezuswrote:Is bij ons op het werk ook... Zelfs Whatsapp, Facebook en internetradio's.
A
Oneindig a bone ent kost ook geen reet toch
Man man man. Dat is wel heel triest vind ik. Wat moet je dan in je pauze gaan doen?wrote:Is bij ons op het werk ook... Zelfs Whatsapp, Facebook en internetradio's.
Hij bedoelt waarschijnlijk op de vaste computers van het werk he. Op je telefoon en netwerk doe je wat je wil.wrote:Man man man. Dat is wel heel triest vind ik. Wat moet je dan in je pauze gaan doen?wrote:Is bij ons op het werk ook... Zelfs Whatsapp, Facebook en internetradio's.
Dat is waar ook. Je kan natuurlijk altijd nog je WiFi uit zetten en vervolgens via 4G verder gaat. Wie dut mie wa?
https://www.hidemyass.com/nl-nl/proxywrote:Haha, nee ze blokkeren gewoon letterlijk alles wat redelijk wat gebruikt wordt. Denken dat men daardoor harder gaat werken terwijl iedereen er juist gedemotiveerd er door wordt.wrote:Zou die blokkade een reden hebben?wrote:
Hardtraxx is recent in de nieuwe lijst met geblokkeerde websites op ons werk gekomen. Daarom.
Ja ik moet snel nieuw werk hebben.
wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
Begin initiatief te nemen dan!wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
(teen is +1)
Topic was er ooit, maar mocht niet meer ivm ads.
Last edited by Helicaze on , edited 1 time in total.
Tot het moment dat er hier weer een dergelijk topic voor komt, ben je wmb welkom om hier de appgroep voor te gebruiken.wrote:Mocht toch niet meer?
Ach, er wordt toch niet actief beheerd. Roy is er mee gekapt. Dus kom maar dooorrrrrr. 
Moet je eens kijken hoe snel het gemod wordt zodra jor-d het merkt aan zn inkomsten

¿wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
Laten we dit inderdaad maar eens beginnen!wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
Nu toch wel benieuwd of je input had voor een dergelijk topic of puur ter eigen vermaak zo'n topic mist.wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Niet doen. Ben die obsessie met het vrouwelijk lichaam zo zat.