Haha, nee ze blokkeren gewoon letterlijk alles wat redelijk wat gebruikt wordt. Denken dat men daardoor harder gaat werken terwijl iedereen er juist gedemotiveerd er door wordt.Justinhafc wrote:Zou die blokkade een reden hebben?Broken Balance wrote:Hardtraxx is recent in de nieuwe lijst met geblokkeerde websites op ons werk gekomen. Daarompaperclip wrote:Vond het toch vrij zorgelijk dat jij enkele dagen geen berichten produceerde.
Ja ik moet snel nieuw werk hebben.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Is bij ons ook. Verdomme South Park Studios geblokkeerd vorige week!Broken Balance wrote: Haha, nee ze blokkeren gewoon letterlijk alles wat redelijk wat gebruikt wordt. Denken dat men daardoor harder gaat werken terwijl iedereen er juist gedemotiveerd er door wordt.
Wtf, geblokkeerde websites, wat is dat voor gestapo gedoe
Kinderachtig zeg.
Kinderachtig zeg.
Tja als je betogen van 1500 woorden gaat typen komt dit ook niet echt ten goede van je productiviteit denk ik 
Is bij ons op het werk ook... Zelfs Whatsapp, Facebook en internetradio's.
jezuswootum wrote:Is bij ons op het werk ook... Zelfs Whatsapp, Facebook en internetradio's.
-
A
Oneindig a bone ent kost ook geen reet toch
Man man man. Dat is wel heel triest vind ik. Wat moet je dan in je pauze gaan doen?wootum wrote:Is bij ons op het werk ook... Zelfs Whatsapp, Facebook en internetradio's.
Hij bedoelt waarschijnlijk op de vaste computers van het werk he. Op je telefoon en netwerk doe je wat je wil.Rowanyt1309 wrote:Man man man. Dat is wel heel triest vind ik. Wat moet je dan in je pauze gaan doen?wootum wrote:Is bij ons op het werk ook... Zelfs Whatsapp, Facebook en internetradio's.
Dat is waar ook. Je kan natuurlijk altijd nog je WiFi uit zetten en vervolgens via 4G verder gaat. Wie dut mie wa?
https://www.hidemyass.com/nl-nl/proxyBroken Balance wrote:Haha, nee ze blokkeren gewoon letterlijk alles wat redelijk wat gebruikt wordt. Denken dat men daardoor harder gaat werken terwijl iedereen er juist gedemotiveerd er door wordt.Justinhafc wrote:Zou die blokkade een reden hebben?Broken Balance wrote:
Hardtraxx is recent in de nieuwe lijst met geblokkeerde websites op ons werk gekomen. Daarom.
Ja ik moet snel nieuw werk hebben.
Sarabande wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
Begin initiatief te nemen dan!Sarabande wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
(teen is +1)
Topic was er ooit, maar mocht niet meer ivm ads.
Last edited by Helicaze on 05 Dec 2019 03:43, edited 1 time in total.
Tot het moment dat er hier weer een dergelijk topic voor komt, ben je wmb welkom om hier de appgroep voor te gebruiken.Sarabande wrote:Mocht toch niet meer?
Ach, er wordt toch niet actief beheerd. Roy is er mee gekapt. Dus kom maar dooorrrrrr. 
Moet je eens kijken hoe snel het gemod wordt zodra jor-d het merkt aan zn inkomsten

¿Sarabande wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
Laten we dit inderdaad maar eens beginnen!Sarabande wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
Nu toch wel benieuwd of je input had voor een dergelijk topic of puur ter eigen vermaak zo'n topic mist.Sarabande wrote:Ik mis een lekkere wijventopic
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Niet doen. Ben die obsessie met het vrouwelijk lichaam zo zat.