Heuj HT Elite na 5 jaar
`Hard4Us wrote:Heuj HT Elite na 5 jaar
Gefeliciteerd!
`Hard4Us wrote:Heuj HT Elite na 5 jaar
Moet gelijk weer denken aan Willem-Alexander is een flikkerrrrr uit het begin van Noisecontrollers @ X-Qlusive Holland 2009
Ik! Was een leuk feestje, met als hoogtepunt natuurlijk hhz. Vond de drukte wel echt te. Heb 30 min op mijn patat moeten wachten en overal waar je loopt loop je tegen mensen aan.DerBeuker wrote:Goed vermaakt op kingsland Groningen en daarna twee dagen gewerkt. Nog meer mensen van hier naar kingsland Groningen geweest? Was een goed feessie vond ik.
Wauw 30 mins op patat wachten... Blij dat ik s middags thuis een goeie bodem heb gelegd dan. Vond alleen de drukte bij die tiktak stage niet normaal. Gelukkig daar maar n halfuurtje geweest.makrooy wrote:Ik! Was een leuk feestje, met als hoogtepunt natuurlijk hhz. Vond de drukte wel echt te. Heb 30 min op mijn patat moeten wachten en overal waar je loopt loop je tegen mensen aan.DerBeuker wrote:Goed vermaakt op kingsland Groningen en daarna twee dagen gewerkt. Nog meer mensen van hier naar kingsland Groningen geweest? Was een goed feessie vond ik.
frietmakrooy wrote:DerBeuker wrote: patat
Gefrituurde aardappelstukjesULTIMO wrote:frietmakrooy wrote:DerBeuker wrote: patat
Showtek @ FB wrote: Say yes to the dress

Ik heb echt geen idee johThaBomba. wrote:Is dit nou een uit de hand gelopen "lang tshirt" of daadwerkelijk een jurk?
Haha, Heracles vandaag jarig. 115 jaar.Rowanyt1309 wrote:Hoppa! Net zoveel berichten gepost als het oprichtingsjaar van PEC! 1910
Vertel?Parvuz wrote:Haha, Heracles vandaag jarig. 115 jaar.Rowanyt1309 wrote:Hoppa! Net zoveel berichten gepost als het oprichtingsjaar van PEC! 1910Wel mooi die oude clubs. En 2 keer landskampioen geweest, 2 keer zo veel als Twente... Maar na één daarvan brak de oorlog uit, maar dat ligt nogal gevoelig hier op dit moment.