"Ik nim bus 2001 richting Almelo." - Harry Potter uit Twente
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ja baal ik zelf ook van.THArdstyler wrote:Vrogger, toen Parvuz nog grappig was. Mooie tijden. Ook om DellionNL kon ik altijd goed lachen, never forget.
Net tentamen gehad, antwoorden staan online maar durf niet te kijken

Haha ik ken het. Doe het ook nooit. Dan raak ik vaak alleen maar meer in de stres.JeroenB93 wrote:Net tentamen gehad, antwoorden staan online maar durf niet te kijken![]()
Toch maar gedaan. Door Multiple choice deel kan ik nu maximaal een 6,7 halenRowanyt1309 wrote:Haha ik ken het. Doe het ook nooit. Dan raak ik vaak alleen maar meer in de stres.JeroenB93 wrote:Net tentamen gehad, antwoorden staan online maar durf niet te kijken![]()
Dat soort marges kon ik alleen maar van dromen met mijn tentamens, eitje man! ga je makkelijk halen, 5,5 = studenten 10 #6jescultuurJeroenB93 wrote:Toch maar gedaan. Door Multiple choice deel kan ik nu maximaal een 6,7 halenRowanyt1309 wrote:Haha ik ken het. Doe het ook nooit. Dan raak ik vaak alleen maar meer in de stres.JeroenB93 wrote:Net tentamen gehad, antwoorden staan online maar durf niet te kijken![]()
duimen voor de open vragen dan maar
Als ik vorig jaar een voldoende had was het nooit lager van een 6,5. Maar als het een onvoldoende was, dan was het ook echt net onder de 5,5. Iemand uit m'n klas heeft nu in 2 jaar tijd 8x een 5,5 gehaald. Waarom heb ik dat nou nooit ipv een onvoldoende

In België gaan de punten op 20 ipv op 10. Een uitspraak die je bij studenten dan ook vaak hoort is: "Een 10, meer moet ik niet zien".
Bij jullie natuurlijk niet van toepassing
Vanaf 5,5 geen dom kalfGrim wrote:In België gaan de punten op 20 ipv op 10. Een uitspraak die je bij studenten dan ook vaak hoort is: "Een 10, meer moet ik niet zien".
Is een 10 daar dan voldoende? Lijkt me stug dat als je maar de helft goed heb dat het voldoende is haha, een meerderheid aan punten zou het toch moeten zijn denk ik?Grim wrote:In België gaan de punten op 20 ipv op 10. Een uitspraak die je bij studenten dan ook vaak hoort is: "Een 10, meer moet ik niet zien".
Bij ons moet je namelijk meer dan de helft van de punten hebben voor een voldoende (5,5 vd 10).
50% (10/20) is voldoende om te slagen. Goed dat hier geen 11/20 nodig is om te slagen 
Tja, zo komen de belgen ook nooit op ons niveau 
Anders is het helemaal oneerlijke competitie 
Mag je niet meer zeggenJeroenB93 wrote:Laaggeleid G
THArdstyler wrote:Mag je niet meer zeggenJeroenB93 wrote:Laaggeleid G

-
A

Mondkapjes
mondkapje?
is dat waar je naar kijkt

is dat waar je naar kijkt
Wou zeggen
Aan dat geheel voegt het mondkopje precies 0 toe
Aan dat geheel voegt het mondkopje precies 0 toe
-
A
Deze r4wsoldier heeft maar oog op één ietsAniThing wrote:mondkapje?
is dat waar je naar kijkt![]()
![]()
Is Antje Untgaard, heb ik gehoord van een vriend van een kennis
Anonymous wrote:Deze r4wsoldier heeft maar oog op één ietsAniThing wrote:mondkapje?
is dat waar je naar kijkt![]()
![]()
![]()
Is Antje Untgaard, heb ik gehoord van een vriend van een kennis
ik liever op 2 dingen