Parvuz wrote:Ik kreeg geen warn maar moet eigenlijk gewoon een speldje hebben lijkt me. Of een lijntje.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
vroeger hadden ze mooie speldjesParvuz wrote:Ik kreeg een warn maar moet eigenlijk gewoon een speldje hebben lijkt me. Of een lintje.
Had wel verwacht dat HT nu wel keer offline zou zijn gehaald. 
Op naar 1939!Cruelty wrote:Op het moment van dit bericht heb je er 1914. Je bent er bijna dus!Rowanyt1309 wrote:Hoppa! Net zoveel berichten gepost als het oprichtingsjaar van PEC! 1910
als je maar stopt bij 1945geert3ssen wrote:Op naar 1939!Cruelty wrote:Op het moment van dit bericht heb je er 1914. Je bent er bijna dus!Rowanyt1309 wrote:Hoppa! Net zoveel berichten gepost als het oprichtingsjaar van PEC! 1910
Weet je wie in 1939 ook een vertegenwoordiger van het volk was?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 27 days ago
Is dat dezelfde man die in 1923 ook een opstand leidde?ULTIMO wrote:Weet je wie in 1939 ook een vertegenwoordiger van het volk was?
Toevallig ook de kerel die in 1916 als oorlogsheld werd gezien en meerdere medailles kreeg voor zijn heldadigheid?Appelsapman wrote:Is dat dezelfde man die in 1923 ook een opstand leidde?ULTIMO wrote:Weet je wie in 1939 ook een vertegenwoordiger van het volk was?
Is er nog iets leuks gebeurd de laatste dagen?
Groetjes uit Schotland
Groetjes uit Schotland
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Wat doet fothermucker dan in de shout 
Hij kan toch ook gewoon Jor-D mailen om een ban te vragen?RTM93 wrote:Wat doet fothermucker dan in de shout
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Ik heb vernomen dat hij niet op fanmail reageert.Nuracore wrote:Hij kan toch ook gewoon Jor-D mailen om een ban te vragen?RTM93 wrote:Wat doet fothermucker dan in de shout
Ondertussen in het SVB hoofdkwartier waar hij nog rustig aan z'n postcount zit te werken

Gotta make those last few days countRickzel wrote:Ondertussen in het SVB hoofdkwartier waar hij nog rustig aan z'n postcount zit te werken
AccuraatRickzel wrote:Ondertussen in het SVB hoofdkwartier waar hij nog rustig aan z'n postcount zit te werken
Rickzel wrote:Ondertussen in het SVB hoofdkwartier waar hij nog rustig aan z'n postcount zit te werken
Nee joh, echt alles is prima hier op het forumklapstoel wrote:Is er nog iets leuks gebeurd de laatste dagen?
Groetjes uit Schotland
Ik reageer op alles, alleen niet zo snel. Ik heb ook andere dingen te doen dan op e-mail reagerenRTM93 wrote:Ik heb vernomen dat hij niet op fanmail reageert.Nuracore wrote:Hij kan toch ook gewoon Jor-D mailen om een ban te vragen?RTM93 wrote:Wat doet fothermucker dan in de shout
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Jor-D: Thanks voor je input. Gebande leden die mij gisteren mailde met excuses en inzagen dat het te ver ging hebben ook een verkorte ban gekregen; 1 week. In die zin wordt dat al gedaan. Wellicht was het inderdaad niet zo slim om keiharde perma bans te geven, kon niet echt voorspellen dat het zo'n effect zal hebben.
Voor wie de shout niet leest of het heeft gemist.
Ik stel voor dat we verder over gaan tot de orde van de dag.
En andere topics niet meer gaan gebruiken voor deze kwestie.
Ik zou echt veel te koppig zijn om zoiets weer terug te draaien
stelletje raddraaiers
Wel goed nieuws
Wel goed nieuws
Maar goed dat jij geen mod bent dan.Rickzel wrote:Ik zou echt veel te koppig zijn om zoiets weer terug te draaienstelletje raddraaiers
Wel goed nieuws