wrote:Ik kreeg geen warn maar moet eigenlijk gewoon een speldje hebben lijkt me. Of een lijntje.
vroeger hadden ze mooie speldjeswrote:Ik kreeg een warn maar moet eigenlijk gewoon een speldje hebben lijkt me. Of een lintje.
Had wel verwacht dat HT nu wel keer offline zou zijn gehaald. 
Op naar 1939!wrote:Op het moment van dit bericht heb je er 1914. Je bent er bijna dus!wrote:Hoppa! Net zoveel berichten gepost als het oprichtingsjaar van PEC! 1910
als je maar stopt bij 1945wrote:Op naar 1939!wrote:Op het moment van dit bericht heb je er 1914. Je bent er bijna dus!wrote:Hoppa! Net zoveel berichten gepost als het oprichtingsjaar van PEC! 1910
Weet je wie in 1939 ook een vertegenwoordiger van het volk was?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Is dat dezelfde man die in 1923 ook een opstand leidde?wrote:Weet je wie in 1939 ook een vertegenwoordiger van het volk was?
Toevallig ook de kerel die in 1916 als oorlogsheld werd gezien en meerdere medailles kreeg voor zijn heldadigheid?wrote:Is dat dezelfde man die in 1923 ook een opstand leidde?wrote:Weet je wie in 1939 ook een vertegenwoordiger van het volk was?
Is er nog iets leuks gebeurd de laatste dagen?
Groetjes uit Schotland
Groetjes uit Schotland
R
Hardtraxx Veteran
5557 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Wat doet fothermucker dan in de shout 
Hij kan toch ook gewoon Jor-D mailen om een ban te vragen?wrote:Wat doet fothermucker dan in de shout
R
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Ik heb vernomen dat hij niet op fanmail reageert.wrote:Hij kan toch ook gewoon Jor-D mailen om een ban te vragen?wrote:Wat doet fothermucker dan in de shout
Ondertussen in het SVB hoofdkwartier waar hij nog rustig aan z'n postcount zit te werken

Gotta make those last few days countwrote:Ondertussen in het SVB hoofdkwartier waar hij nog rustig aan z'n postcount zit te werken
Accuraatwrote:Ondertussen in het SVB hoofdkwartier waar hij nog rustig aan z'n postcount zit te werken
wrote:Ondertussen in het SVB hoofdkwartier waar hij nog rustig aan z'n postcount zit te werken
Nee joh, echt alles is prima hier op het forumwrote:Is er nog iets leuks gebeurd de laatste dagen?
Groetjes uit Schotland
Ik reageer op alles, alleen niet zo snel. Ik heb ook andere dingen te doen dan op e-mail reagerenwrote:Ik heb vernomen dat hij niet op fanmail reageert.wrote:Hij kan toch ook gewoon Jor-D mailen om een ban te vragen?wrote:Wat doet fothermucker dan in de shout
R
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Jor-D: Thanks voor je input. Gebande leden die mij gisteren mailde met excuses en inzagen dat het te ver ging hebben ook een verkorte ban gekregen; 1 week. In die zin wordt dat al gedaan. Wellicht was het inderdaad niet zo slim om keiharde perma bans te geven, kon niet echt voorspellen dat het zo'n effect zal hebben.
Voor wie de shout niet leest of het heeft gemist.
Ik stel voor dat we verder over gaan tot de orde van de dag.
En andere topics niet meer gaan gebruiken voor deze kwestie.
Ik zou echt veel te koppig zijn om zoiets weer terug te draaien
stelletje raddraaiers
Wel goed nieuws
Wel goed nieuws
Maar goed dat jij geen mod bent dan.wrote:Ik zou echt veel te koppig zijn om zoiets weer terug te draaienstelletje raddraaiers
Wel goed nieuws