1600 berichten gepost. 
Gefeliciflapstaartwrote:1600 berichten gepost.
Gefeliciflapstaartwrote:1600 berichten gepost.
Daar mag vanavond op gedronken worden & nog een reden om te drinken is dat ik vandaag alweer een anderhalf jaar samen ben met m'n meissie!wrote:Gefeliciflapstaartwrote:1600 berichten gepost.
wrote:m'n meissie!
wrote:wrote:Cringe
Riviera Beach in Biddinghuizen. Dat schijnt ook elk jaar bommetje vol te zitten, dus ben wel benieuwd. Zit je in de buurt, of op hetzelfde park?wrote:Remi kerel, haje weer helemaal gelijk in jung.wrote:Precies, die donderdag zal niet zo spannend zijn. En als je vrijdag om 3 uur in je huisje mag sta je om 4 uur met een beetje goede wil op het terrein. Als je dan vrijdagmiddag + avond hebt en een volledige zaterdag en zondag zul je op die vrijdagochtend nou ook weer niet zoveel missen.
Weekend is lang zat!
Waar heb je huisje?
Vorig jaar hier op de camping (met privé sanitairwrote:Riviera Beach in Biddinghuizen. Dat schijnt ook elk jaar bommetje vol te zitten, dus ben wel benieuwd. Zit je in de buurt, of op hetzelfde park?
You and me both buddy. Vreemd gevoel...wrote:Morgen m'n afstudeerassessment, begin hem, ondanks dat ik er best vertrouwen in heb, toch wel een beetje te knijpen
Volgende week donderdag ook aan de beurtwrote:You and me both buddy. Vreemd gevoel...wrote:Morgen m'n afstudeerassessment, begin hem, ondanks dat ik er best vertrouwen in heb, toch wel een beetje te knijpen
Mocht ik je heel toevallig tegen komen krijg je een biertjewrote:Gefeliciteerd Exterkate
Als jij je rondjes goed uitstippelt heb je de hele avond gratis bier zo te lezenwrote:Haha thanks boiiis!wrote:Mocht ik je heel toevallig tegen komen krijg je een biertjewrote:Gefeliciteerd Exterkate
Ik heb hem binnen iigwrote:You and me both buddy. Vreemd gevoel...wrote:Morgen m'n afstudeerassessment, begin hem, ondanks dat ik er best vertrouwen in heb, toch wel een beetje te knijpen