1600 berichten gepost. 
GefeliciflapstaartRowanyt1309 wrote:1600 berichten gepost.
GefeliciflapstaartRowanyt1309 wrote:1600 berichten gepost.
Daar mag vanavond op gedronken worden & nog een reden om te drinken is dat ik vandaag alweer een anderhalf jaar samen ben met m'n meissie!Svbtwee wrote:GefeliciflapstaartRowanyt1309 wrote:1600 berichten gepost.
Rowanyt1309 wrote:m'n meissie!
makrooy wrote:Broken Balance wrote:Cringe
makrooy wrote:Broken Balance wrote:Cringe
Riviera Beach in Biddinghuizen. Dat schijnt ook elk jaar bommetje vol te zitten, dus ben wel benieuwd. Zit je in de buurt, of op hetzelfde park?Rickzel wrote:Remi kerel, haje weer helemaal gelijk in jung.Remi wrote:Precies, die donderdag zal niet zo spannend zijn. En als je vrijdag om 3 uur in je huisje mag sta je om 4 uur met een beetje goede wil op het terrein. Als je dan vrijdagmiddag + avond hebt en een volledige zaterdag en zondag zul je op die vrijdagochtend nou ook weer niet zoveel missen.
Weekend is lang zat!
Waar heb je huisje?
Vorig jaar hier op de camping (met privé sanitairRemi wrote:Riviera Beach in Biddinghuizen. Dat schijnt ook elk jaar bommetje vol te zitten, dus ben wel benieuwd. Zit je in de buurt, of op hetzelfde park?
You and me both buddy. Vreemd gevoel...Fantazoo wrote:Morgen m'n afstudeerassessment, begin hem, ondanks dat ik er best vertrouwen in heb, toch wel een beetje te knijpen
Volgende week donderdag ook aan de beurtSteffnov wrote:You and me both buddy. Vreemd gevoel...Fantazoo wrote:Morgen m'n afstudeerassessment, begin hem, ondanks dat ik er best vertrouwen in heb, toch wel een beetje te knijpen
Mocht ik je heel toevallig tegen komen krijg je een biertjeSvbtwee wrote:Gefeliciteerd Exterkate
Als jij je rondjes goed uitstippelt heb je de hele avond gratis bier zo te lezenExterkate wrote:Haha thanks boiiis!kegel77w wrote:Mocht ik je heel toevallig tegen komen krijg je een biertjeSvbtwee wrote:Gefeliciteerd Exterkate
Ik heb hem binnen iigSteffnov wrote:You and me both buddy. Vreemd gevoel...Fantazoo wrote:Morgen m'n afstudeerassessment, begin hem, ondanks dat ik er best vertrouwen in heb, toch wel een beetje te knijpen

Kan daar zo slecht tegen eh, van die mensen die interessant willen doen met hun "engels" en t gewoon niet kunnen.Svbtwee wrote:
Ik weet dat ik hier met mijn eigen dyslexie eigenlijk niet om zou moeten lachen maar![]()
Inb4 sound disigne grapje