Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2536, 2537, 2538, 2539, 2540, 2541, 2542 ... 2575  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:15 

Hardtraxx Elite

ztiwef schreef:
hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?

wel. 1 week dit jaar. inside infor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:20 

Hardtraxxer

1 week? jahoor. vind 4 dagen al veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:24 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ztiwef schreef:
hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?

Vrijdag tot maandag geboekt, moet goedkomen. Ga toch niet 4 dagen alles meemaken dus kan echt wel awt missen van de vrijdag :P

Dacht dat het - in het geval van 4 dagen - op donderdag zou moeten beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:33 

Hardtraxx Elite

Correct. donderdag tm donderdag. Alleen laatste paar dagen is niet voor het grote publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:34 

Hardtraxxer

pim__ schreef:
Correct. donderdag tm donderdag. Alleen laatste paar dagen is niet voor het grote publiek

Interessant - want valt onder het niet grote publiek? Hoe ziet dat er uit dan? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:39 

Hardtraxx Veteran

ztiwef schreef:
pim__ schreef:

Interessant - want valt onder het niet grote publiek? Hoe ziet dat er uit dan? :x

Als je die briefing nog niet in de mail hebt gehad ben ik bang dat we daar niet al te veel over mogen zeggen. Denk dat Pim al op z'n vingers getikt wordt dat hij dit nu op een forum geplaatst heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:43 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ztiwef schreef:
pim__ schreef:

Als je die briefing nog niet in de mail hebt gehad ben ik bang dat we daar niet al te veel over mogen zeggen. Denk dat Pim al op z'n vingers getikt wordt dat hij dit nu op een forum geplaatst heeft.

Dus je wist er zelf vanaf terwijl je voor vrijdag tot maandag geboekt hebt? Lijkt me dat je dat ook niet direct wist en wel over 'we' spreekt? Misschien ben ik paranoide maar ik vind het moeilijk te geloven.. Select publiek? Hoe dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:44 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Nou, de tering wat een wind. Wat ben ik blij dat wij gisteren op het platteland zijn gaan filmen voor een schoolopdracht en niet vandaag :lol:

Wij hebben thuis een poort met een zware houten dwarsbalk en die is gewoon doormidden gewaaid :/
Ook nog een tuintafel met glazen tafelblad omgewaaid, joe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:26 

Hardtraxxer

ztiwef schreef:

Dus je wist er zelf vanaf terwijl je voor vrijdag tot maandag geboekt hebt? Lijkt me dat je dat ook niet direct wist en wel over 'we' spreekt? Misschien ben ik paranoide maar ik vind het moeilijk te geloven.. Select publiek? Hoe dan?

Ze nemen je in de maling vriend. Vastgesteld staat nu 22 t/m 24. Ze willen de donderdag eraan plakken maar daar is nog niks van zeker. Zal vast niet makkelijk zijn qua vergunning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:31 

Hardtraxx Veteran

Net even over de IJsselbrug gereden met mijn Peugeot 206, maar wat een wind. Moest het stuur echt goed vasthouden wou ik niet van de ene kant van de weg naar de andere kant geblazen worden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 15:59 

Hardtraxx Veteran

ztiwef schreef:

haha sorry :kiss: heb inderdaad geen idee joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 17:05 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Remi schreef:
^ Om nog terug te komen op huisje voor DQ weekend. Na 5 jaar DQ camping heb ik nu ook voor het eerst een huisje geboekt. Ik heb denk ik, verspreid over alle feesten, zo'n 30 nachten in een tent geslapen en tot nu toe heeft het letterlijk elke keer in dat weekend geregend. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je het wel gezien hebt en dan is een huisje ook wel eens lekker.

Ahh, ik kijk nu al uit naar dat zachte bed, die kachel, die koelkast en die warme douche na een volle dag raven :love: .

na 30x al? knap

Ben wel een beetje koppig en volhoudend, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 00:41 

Hardtraxx Veteran

ztiwef schreef:

Is 4 dagen, vrijdag al volledige programmering. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 11:07 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
ztiwef schreef:

Is 4 dagen, vrijdag al volledige programmering. ;)

Nog helemaal niet zeker Melvin, via Twitter deze week:
Defqon.1 vindt plaats van 22 tot en met 24 juni. Wellicht dat donderdag 21 juni nog wordt toegevoegd, hier hopen wij binnenkort meer over te kunnen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 11:35 

Hardtraxx Veteran

Bovendien zal het, als het goed is, die donderdag alleen de camping zijn dat open gaat, geen programmering op het festival terrein zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 12:42 

Hardtraxx Veteran

Precies, die donderdag zal niet zo spannend zijn. En als je vrijdag om 3 uur in je huisje mag sta je om 4 uur met een beetje goede wil op het terrein. Als je dan vrijdagmiddag + avond hebt en een volledige zaterdag en zondag zul je op die vrijdagochtend nou ook weer niet zoveel missen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 13:03 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Precies, die donderdag zal niet zo spannend zijn. En als je vrijdag om 3 uur in je huisje mag sta je om 4 uur met een beetje goede wil op het terrein. Als je dan vrijdagmiddag + avond hebt en een volledige zaterdag en zondag zul je op die vrijdagochtend nou ook weer niet zoveel missen. :)

Remi kerel, haje weer helemaal gelijk in jung.

Weekend is lang zat!

Waar heb je huisje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 13:31 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Norther66 schreef:
die donderdag alleen de camping zijn dat open gaat, geen programmering op het festival terrein zelf.

Waarom zou je dan naar Defqon gaan? :huh:

Dan heb je donderdag alle tijd om rustig je tentje etc op te zetten, en heb je vrijdag een complete festivaldag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 13:32 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Norther66 schreef:
die donderdag alleen de camping zijn dat open gaat, geen programmering op het festival terrein zelf.

Donderdag vast je tent opzetten en slapen/frenchcore draaien op de camping, om vervolgens op vrijdagochtend meteen het festivalterrein op te kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 13:36 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Exterkate schreef:
Norther66 schreef:

Donderdag vast je tent opzetten en slapen/frenchcore draaien op de camping, om vervolgens op vrijdagochtend meteen het festivalterrein op te kunnen.

Dan kun je al afteren tot vrijdagochtend nog voor het festival begonnen is, en als je het goed doet trek je die after door tot maandagochtend, als de strijder die je bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 13:41 

Hardtraxx Veteran

Wie gaat er dan ook naar het festivalterrein? Op de camping is genoeg keta en frenchcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 14:14 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Norther66 schreef:

Denk dat ze zo de drukte willen verspreiden over 2 dagen. Een deel zal al op de donderdag komen voor gezelligheid en om vrijdag vroeg bij te zijn voor programmering. Ander deel zal dan vrijdag instromen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 15:49 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Wie gaat er dan ook naar het festivalterrein? Op de camping is genoeg keta en frenchcore.

Gewoon een playlist met 10 nummers maken, kom je het hele weekend door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 20:56 

Hardtraxx Addict

Wel lekker dat Awakenings dit jaar niet tegelijk valt met Defqon. Wellicht daar eens een kijkje nemen. Laatste tijd steeds meer deephouse, techhouse en techno aan het luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 22:18 

Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Zamble schreef:
Morgen de eindpresentatie van mijn zelf ontwikkelde game. Gerealiseerd met een projectgroep van 24 man.

Voor de geïnteresseerde: https://www.facebook.com/tavagame/

Wauw ziet er gaaf uit! Wat is het doel van de game?

Als hoofdpersoon moet je alle puzzels oplossen, abilities unlocken en bosses verslaan.
Vorige  1 ... 2536, 2537, 2538, 2539, 2540, 2541, 2542 ... 2575  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic