wel. 1 week dit jaar. inside inforztiwef wrote:hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
1 week? jahoor. vind 4 dagen al veel.
-
ZHardtraxxer
- last seen Nov 2019
Dacht dat het - in het geval van 4 dagen - op donderdag zou moeten beginnen.Rickzel wrote:Vrijdag tot maandag geboekt, moet goedkomen. Ga toch niet 4 dagen alles meemaken dus kan echt wel awt missen van de vrijdagztiwef wrote:hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?
Correct. donderdag tm donderdag. Alleen laatste paar dagen is niet voor het grote publiek
-
ZHardtraxxer
- last seen Nov 2019
Interessant - want valt onder het niet grote publiek? Hoe ziet dat er uit dan?pim__ wrote:Correct. donderdag tm donderdag. Alleen laatste paar dagen is niet voor het grote publiek
Als je die briefing nog niet in de mail hebt gehad ben ik bang dat we daar niet al te veel over mogen zeggen. Denk dat Pim al op z'n vingers getikt wordt dat hij dit nu op een forum geplaatst heeft.ztiwef wrote:Interessant - want valt onder het niet grote publiek? Hoe ziet dat er uit dan?pim__ wrote:Correct. donderdag tm donderdag. Alleen laatste paar dagen is niet voor het grote publiek
-
ZHardtraxxer
- last seen Nov 2019
Dus je wist er zelf vanaf terwijl je voor vrijdag tot maandag geboekt hebt? Lijkt me dat je dat ook niet direct wist en wel over 'we' spreekt? Misschien ben ik paranoide maar ik vind het moeilijk te geloven.. Select publiek? Hoe dan?Rickzel wrote:Als je die briefing nog niet in de mail hebt gehad ben ik bang dat we daar niet al te veel over mogen zeggen. Denk dat Pim al op z'n vingers getikt wordt dat hij dit nu op een forum geplaatst heeft.ztiwef wrote:Interessant - want valt onder het niet grote publiek? Hoe ziet dat er uit dan?pim__ wrote:Correct. donderdag tm donderdag. Alleen laatste paar dagen is niet voor het grote publiek
Wij hebben thuis een poort met een zware houten dwarsbalk en die is gewoon doormidden gewaaidExterkate wrote:Nou, de tering wat een wind. Wat ben ik blij dat wij gisteren op het platteland zijn gaan filmen voor een schoolopdracht en niet vandaag
Ook nog een tuintafel met glazen tafelblad omgewaaid, joe.
Ze nemen je in de maling vriend. Vastgesteld staat nu 22 t/m 24. Ze willen de donderdag eraan plakken maar daar is nog niks van zeker. Zal vast niet makkelijk zijn qua vergunning.ztiwef wrote:
Dus je wist er zelf vanaf terwijl je voor vrijdag tot maandag geboekt hebt? Lijkt me dat je dat ook niet direct wist en wel over 'we' spreekt? Misschien ben ik paranoide maar ik vind het moeilijk te geloven.. Select publiek? Hoe dan?
Net even over de IJsselbrug gereden met mijn Peugeot 206, maar wat een wind. Moest het stuur echt goed vasthouden wou ik niet van de ene kant van de weg naar de andere kant geblazen worden. 
haha sorryztiwef wrote: Dus je wist er zelf vanaf terwijl je voor vrijdag tot maandag geboekt hebt? Lijkt me dat je dat ook niet direct wist en wel over 'we' spreekt? Misschien ben ik paranoide maar ik vind het moeilijk te geloven.. Select publiek? Hoe dan?
Ben wel een beetje koppig en volhoudend, ja.pim__ wrote:na 30x al? knapRemi wrote:^ Om nog terug te komen op huisje voor DQ weekend. Na 5 jaar DQ camping heb ik nu ook voor het eerst een huisje geboekt. Ik heb denk ik, verspreid over alle feesten, zo'n 30 nachten in een tent geslapen en tot nu toe heeft het letterlijk elke keer in dat weekend geregend. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je het wel gezien hebt en dan is een huisje ook wel eens lekker.
Ahh, ik kijk nu al uit naar dat zachte bed, die kachel, die koelkast en die warme douche na een volle dag raven.
Is 4 dagen, vrijdag al volledige programmering.ztiwef wrote:hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?
Nog helemaal niet zeker Melvin, via Twitter deze week:MelvinFR wrote:Is 4 dagen, vrijdag al volledige programmering.ztiwef wrote:hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?
Defqon.1 vindt plaats van 22 tot en met 24 juni. Wellicht dat donderdag 21 juni nog wordt toegevoegd, hier hopen wij binnenkort meer over te kunnen zeggen.
Bovendien zal het, als het goed is, die donderdag alleen de camping zijn dat open gaat, geen programmering op het festival terrein zelf.
Precies, die donderdag zal niet zo spannend zijn. En als je vrijdag om 3 uur in je huisje mag sta je om 4 uur met een beetje goede wil op het terrein. Als je dan vrijdagmiddag + avond hebt en een volledige zaterdag en zondag zul je op die vrijdagochtend nou ook weer niet zoveel missen. 
Remi kerel, haje weer helemaal gelijk in jung.Remi wrote:Precies, die donderdag zal niet zo spannend zijn. En als je vrijdag om 3 uur in je huisje mag sta je om 4 uur met een beetje goede wil op het terrein. Als je dan vrijdagmiddag + avond hebt en een volledige zaterdag en zondag zul je op die vrijdagochtend nou ook weer niet zoveel missen.
Weekend is lang zat!
Waar heb je huisje?
Dan heb je donderdag alle tijd om rustig je tentje etc op te zetten, en heb je vrijdag een complete festivaldag.Exterkate wrote:Waarom zou je dan naar Defqon gaan?Norther66 wrote:die donderdag alleen de camping zijn dat open gaat, geen programmering op het festival terrein zelf.
Donderdag vast je tent opzetten en slapen/frenchcore draaien op de camping, om vervolgens op vrijdagochtend meteen het festivalterrein op te kunnen.Exterkate wrote:Waarom zou je dan naar Defqon gaan?Norther66 wrote:die donderdag alleen de camping zijn dat open gaat, geen programmering op het festival terrein zelf.
Dan kun je al afteren tot vrijdagochtend nog voor het festival begonnen is, en als je het goed doet trek je die after door tot maandagochtend, als de strijder die je bent.Chroman wrote:Donderdag vast je tent opzetten en slapen/frenchcore draaien op de camping, om vervolgens op vrijdagochtend meteen het festivalterrein op te kunnen.Exterkate wrote:Waarom zou je dan naar Defqon gaan?Norther66 wrote:die donderdag alleen de camping zijn dat open gaat, geen programmering op het festival terrein zelf.
Wie gaat er dan ook naar het festivalterrein? Op de camping is genoeg keta en frenchcore.
Denk dat ze zo de drukte willen verspreiden over 2 dagen. Een deel zal al op de donderdag komen voor gezelligheid en om vrijdag vroeg bij te zijn voor programmering. Ander deel zal dan vrijdag instromen.Exterkate wrote:Waarom zou je dan naar Defqon gaan?Norther66 wrote:die donderdag alleen de camping zijn dat open gaat, geen programmering op het festival terrein zelf.
Gewoon een playlist met 10 nummers maken, kom je het hele weekend door.Chroman wrote:Wie gaat er dan ook naar het festivalterrein? Op de camping is genoeg keta en frenchcore.
Wel lekker dat Awakenings dit jaar niet tegelijk valt met Defqon. Wellicht daar eens een kijkje nemen. Laatste tijd steeds meer deephouse, techhouse en techno aan het luisteren 
Als hoofdpersoon moet je alle puzzels oplossen, abilities unlocken en bosses verslaan.Royvn_ wrote:Wauw ziet er gaaf uit! Wat is het doel van de game?Zamble wrote:Morgen de eindpresentatie van mijn zelf ontwikkelde game. Gerealiseerd met een projectgroep van 24 man.
Voor de geïnteresseerde: https://www.facebook.com/tavagame/