Gelukkig heeft ze wel een like
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Niet eens de spelling, maar waarom zo je überhaupt zo'n nietszeggende foto van je oog op insta zetten met een zogenaamd diepzinnige quote erbij? En dan nog 81 al even leeghoofdige vrienden die dit een like gunnen. Wat hebben we toch een gouden generatie met de social media tegenwoordig.
Chroman wrote:Niet eens de spelling, maar waarom zo je überhaupt zo'n nietszeggende foto van je oog op insta zetten met een zogenaamd diepzinnige quote erbij? En dan nog 81 al even leeghoofdige vrienden die dit een like gunnen. Wat hebben we toch een gouden generatie met de social media tegenwoordig.
Ik zie alleen al aan haar oog dat het een lelijk wijf is. Je moet iets als je even cool wil zijn als je gurlies. Leuk dat svb het even met ons deelt.Chroman wrote:Niet eens de spelling, maar waarom zo je überhaupt zo'n nietszeggende foto van je oog op insta zetten met een zogenaamd diepzinnige quote erbij? En dan nog 81 al even leeghoofdige vrienden die dit een like gunnen. Wat hebben we toch een gouden generatie met de social media tegenwoordig.
RoyAPO wrote:Chroman wrote:Niet eens de spelling, maar waarom zo je überhaupt zo'n nietszeggende foto van je oog op insta zetten met een zogenaamd diepzinnige quote erbij? En dan nog 81 al even leeghoofdige vrienden die dit een like gunnen. Wat hebben we toch een gouden generatie met de social media tegenwoordig.![]()
Weer eens in het HC gedeelte kijken

Snap dat hij aardig wat post de laatste tijd, maar hier houdt hij het HC gedeelte up-to-date. Niet heel erg toch? 
Haha ook geen kwaad woord daar over. Ben juist van mening dat het up-to-date gehouden moet worden, alleen wel een grappig gezicht zo.
Reacties
0
0
0
0
0
0
1
0
0
3
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
3
0
0
maar als er nieuw filmpje op youtube staat van een nieuwe track in nog slechtere kwaliteit met nog slechter geluid, dan plaatst ie het ook. Dat noem ik niet up-to-date houden.
Als die in het nieuwe tracks gedeelte komt mag dit toch of?
Tuurlijk mag dat.
Het voegt alleen niks toe. Als er in de originele openingspost al een beter filmpje staat.
Het voegt alleen niks toe. Als er in de originele openingspost al een beter filmpje staat.
Op die fiets ja, bedoelde in de openingspost van een nieuwe track namelijk. Anders kan je het beter weglaten inderdaad.
Vandaag de sleutel van m'n huurhuis ingeleverd en daarbij ook afscheid moeten nemen van m'n flyerbehang

Vet gedaan wel! Kan je het niet heel langzaam loshalen?
mja, ik heb ze er wel af moeten halen. Maar dat heb ik niet gedaan met de intentie om het heel te laten 
Ze zullen eerdaags wel in de papierbak verdwijnen..
Ze zullen eerdaags wel in de papierbak verdwijnen..
Zou het zelf niet snel doen, maar het is wel echt super gaaf! Zonde dat het weg gaat.zeke wrote:Vandaag de sleutel van m'n huurhuis ingeleverd en daarbij ook afscheid moeten nemen van m'n flyerbehang![]()
Heel gaaf en veel herinneringen waarschijnlijk. Als ik jou was zou ik die foto overal en nergens back-uppen om hem niet kwijt te geraken op een domme manier.
Wel veel oude feesten, was even lekker aan het zoomen. Toen keek ik even op je profiel en toen viel alles op zijn plek haha 
Wauw zonde.. ik heb laatst ook mn kast weg moeten gooien met mn sticker verzameling erop vanwege een verhuizing..
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Leuk, zo'n pre registratie voor tomorrowland. En dan op de link klikken en lezen :
Het spijt ons, helaas zijn er geen tickets meer beschikbaar.
Okeeee.
Terwijl iets eerder in de mail staat:
. Let wel: dit is een registratie, dus nog niet de daadwerkelijke aankoop. Na registratie ontvang je binnen enkele weken een e-mail van Tomorrowland met daarin een code en link om de kaarten daadwerkelijk te bestellen.

Het spijt ons, helaas zijn er geen tickets meer beschikbaar.
Okeeee.
Terwijl iets eerder in de mail staat:
. Let wel: dit is een registratie, dus nog niet de daadwerkelijke aankoop. Na registratie ontvang je binnen enkele weken een e-mail van Tomorrowland met daarin een code en link om de kaarten daadwerkelijk te bestellen.