Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Gelukkig heeft ze wel een like
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Niet eens de spelling, maar waarom zo je überhaupt zo'n nietszeggende foto van je oog op insta zetten met een zogenaamd diepzinnige quote erbij? En dan nog 81 al even leeghoofdige vrienden die dit een like gunnen. Wat hebben we toch een gouden generatie met de social media tegenwoordig.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Chroman wrote:Niet eens de spelling, maar waarom zo je überhaupt zo'n nietszeggende foto van je oog op insta zetten met een zogenaamd diepzinnige quote erbij? En dan nog 81 al even leeghoofdige vrienden die dit een like gunnen. Wat hebben we toch een gouden generatie met de social media tegenwoordig.
:lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Chroman wrote:Niet eens de spelling, maar waarom zo je überhaupt zo'n nietszeggende foto van je oog op insta zetten met een zogenaamd diepzinnige quote erbij? En dan nog 81 al even leeghoofdige vrienden die dit een like gunnen. Wat hebben we toch een gouden generatie met de social media tegenwoordig.
Ik zie alleen al aan haar oog dat het een lelijk wijf is. Je moet iets als je even cool wil zijn als je gurlies. Leuk dat svb het even met ons deelt.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
RoyAPO wrote:
:lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Image
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
:lol:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
Godver ik moest hardop lachen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Weer eens in het HC gedeelte kijken :lol:
Image
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Snap dat hij aardig wat post de laatste tijd, maar hier houdt hij het HC gedeelte up-to-date. Niet heel erg toch? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Haha ook geen kwaad woord daar over. Ben juist van mening dat het up-to-date gehouden moet worden, alleen wel een grappig gezicht zo.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Reacties
0
0
0
0
0
0
1
0
0
3
0
0
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
maar als er nieuw filmpje op youtube staat van een nieuwe track in nog slechtere kwaliteit met nog slechter geluid, dan plaatst ie het ook. Dat noem ik niet up-to-date houden.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Als die in het nieuwe tracks gedeelte komt mag dit toch of?
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Tuurlijk mag dat.
Het voegt alleen niks toe. Als er in de originele openingspost al een beter filmpje staat. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Op die fiets ja, bedoelde in de openingspost van een nieuwe track namelijk. Anders kan je het beter weglaten inderdaad.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Vandaag de sleutel van m'n huurhuis ingeleverd en daarbij ook afscheid moeten nemen van m'n flyerbehang :(
Image
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Vet gedaan wel! Kan je het niet heel langzaam loshalen?
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
mja, ik heb ze er wel af moeten halen. Maar dat heb ik niet gedaan met de intentie om het heel te laten ;)
Ze zullen eerdaags wel in de papierbak verdwijnen..
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
zeke wrote:Vandaag de sleutel van m'n huurhuis ingeleverd en daarbij ook afscheid moeten nemen van m'n flyerbehang :(
Image
Zou het zelf niet snel doen, maar het is wel echt super gaaf! Zonde dat het weg gaat.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Heel gaaf en veel herinneringen waarschijnlijk. Als ik jou was zou ik die foto overal en nergens back-uppen om hem niet kwijt te geraken op een domme manier.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Wel veel oude feesten, was even lekker aan het zoomen. Toen keek ik even op je profiel en toen viel alles op zijn plek haha :D
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Wauw zonde.. ik heb laatst ook mn kast weg moeten gooien met mn sticker verzameling erop vanwege een verhuizing..
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Leuk, zo'n pre registratie voor tomorrowland. En dan op de link klikken en lezen :
Het spijt ons, helaas zijn er geen tickets meer beschikbaar.
Okeeee.

Terwijl iets eerder in de mail staat:

. Let wel: dit is een registratie, dus nog niet de daadwerkelijke aankoop. Na registratie ontvang je binnen enkele weken een e-mail van Tomorrowland met daarin een code en link om de kaarten daadwerkelijk te bestellen.

>.<
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Had hetzelfde 5 minuten nadat ik de e-mail kreeg. :(