Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Vind het juist wel wat hebben op de camping daar :P beetje skeer eten en bier drinken en onzin uitkramen. Oja en slapen in een lekke tent is ook altijd leuk :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vlieg, kan ik niet, te laat!
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
http://harderstate.com/offtopic-f24/wri ... ?nomobilez
Z'n topic zouden we op Hardtraxx ook moeten hebben.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Laten we elkaar ook gelijk gaan afrukken.

Lekker geforceerde positiviteit.
Last edited by Broken Balance on 15 Jan 2018 19:02, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Broken Balance wrote:Laten we elkaar ook gelijk gaan afrukken.
Ik moet zeggen dat ik al wel getrekkerd ben door dat topic.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Morgen de eindpresentatie van mijn zelf ontwikkelde game. Gerealiseerd met een projectgroep van 24 man.

Voor de geïnteresseerde: https://www.facebook.com/tavagame/
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Succes!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Gaaf! Succes.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Broken Balance wrote:Laten we elkaar ook gelijk gaan afrukken.

Lekker geforceerde positiviteit.
Eens. Hoewel we elkaar best wel eens mogen complimenteren vind ik dit echt te geforceerd. :lol:
Hardtraxx Elite
2978 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Zamble wrote:Morgen de eindpresentatie van mijn zelf ontwikkelde game. Gerealiseerd met een projectgroep van 24 man.

goaf. Ik ben even te lui om de pagina door te scrollen. Is het mobile game ?
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Kan gvd niet meer wachten op het festival seizoen :cry: en het is nog maar januari :cry:
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Nog niet heel erg hyped voor X-Qlusive Frequencerz, terwijl dit toch nog maar 2,5 duurt. Zijn hier al leuke warm-up mixjes van?
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
pim__ wrote:
Zamble wrote:Morgen de eindpresentatie van mijn zelf ontwikkelde game. Gerealiseerd met een projectgroep van 24 man.

goaf. Ik ben even te lui om de pagina door te scrollen. Is het mobile game ?
Nope PC, maar wordt niet gereleased. We hebben iets meer dan twee levels weten te bouwen in iets meer dan 7 weken.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Rickzel wrote:Kan gvd niet meer wachten op het festival seizoen :cry: en het is nog maar januari :cry:
Net huisje geboekt voor weekend Defqon en slaapplek aan het regelen voor zaterdag Intents, dus momenteel precies het bovenstaande :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Exterkate wrote:

Ziet er tof uit man! Vroeger gamende ik ziek veel. Tegenwoordig totaal niet meer maar ik vraag me altijd af: zit daar niet gruwelijk veel werk in? En is het niet ontzettend gedetailleerd werk om te doen?
Ja dat is inderdaad echt mega veel werk. Wij hebben iets meer dan 7 weken gehad en hebben een groep van 24 man en hebben iets meer dan twee levels gemaakt.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
"If our brains were so simple that we could understand them, we would be so simple that we could not."
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Image
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025

Wauw ziet er gaaf uit! Wat is het doel van de game?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Lekker windje buiten.
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Svbtwee wrote:Lekker windje buiten.
https://twitter.com/tensioncoach/status ... 4386570240
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
^ Om nog terug te komen op huisje voor DQ weekend. Na 5 jaar DQ camping heb ik nu ook voor het eerst een huisje geboekt. Ik heb denk ik, verspreid over alle feesten, zo'n 30 nachten in een tent geslapen en tot nu toe heeft het letterlijk elke keer in dat weekend geregend. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je het wel gezien hebt en dan is een huisje ook wel eens lekker.

Ahh, ik kijk nu al uit naar dat zachte bed, die kachel, die koelkast en die warme douche na een volle dag raven :love: .
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Remi wrote:^ Om nog terug te komen op huisje voor DQ weekend. Na 5 jaar DQ camping heb ik nu ook voor het eerst een huisje geboekt. Ik heb denk ik, verspreid over alle feesten, zo'n 30 nachten in een tent geslapen en tot nu toe heeft het letterlijk elke keer in dat weekend geregend. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je het wel gezien hebt en dan is een huisje ook wel eens lekker.

Ahh, ik kijk nu al uit naar dat zachte bed, die kachel, die koelkast en die warme douche na een volle dag raven :love: .
Door jouw comment ben ik er nog meer van overtuigd dat het boeken van een huisie de juiste keuze was :cool:
Hardtraxx Elite
2978 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Remi wrote:^ Om nog terug te komen op huisje voor DQ weekend. Na 5 jaar DQ camping heb ik nu ook voor het eerst een huisje geboekt. Ik heb denk ik, verspreid over alle feesten, zo'n 30 nachten in een tent geslapen en tot nu toe heeft het letterlijk elke keer in dat weekend geregend. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je het wel gezien hebt en dan is een huisje ook wel eens lekker.

na 30x al? knap
Z
Hardtraxxer
107 posts member since 2017
last seen Nov 2019
hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
ztiwef wrote:hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?
Vrijdag tot maandag geboekt, moet goedkomen. Ga toch niet 4 dagen alles meemaken dus kan echt wel awt missen van de vrijdag :P