Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2535, 2536, 2537, 2538, 2539, 2540, 2541 ... 2575  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 21:08 

Hardtraxx Veteran

Vind het juist wel wat hebben op de camping daar :P beetje skeer eten en bier drinken en onzin uitkramen. Oja en slapen in een lekke tent is ook altijd leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 22:44 

Kraak... Piep...

Vlieg, kan ik niet, te laat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 19:40 

Hardtraxx Veteran

http://harderstate.com/offtopic-f24/wri ... ?nomobilez
Z'n topic zouden we op Hardtraxx ook moeten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 19:49 

Kraak... Piep...

Laten we elkaar ook gelijk gaan afrukken.

Lekker geforceerde positiviteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 19:58 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Ik moet zeggen dat ik al wel getrekkerd ben door dat topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:04 

Hardtraxx Veteran

Morgen de eindpresentatie van mijn zelf ontwikkelde game. Gerealiseerd met een projectgroep van 24 man.

Voor de geïnteresseerde: https://www.facebook.com/tavagame/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:13 

Hardtraxx Veteran

Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:46 

Hardtraxx Beheerder

Gaaf! Succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 22:43 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Lekker geforceerde positiviteit.

Eens. Hoewel we elkaar best wel eens mogen complimenteren vind ik dit echt te geforceerd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 22:48 

Hardtraxx Elite

Zamble schreef:
Morgen de eindpresentatie van mijn zelf ontwikkelde game. Gerealiseerd met een projectgroep van 24 man.

goaf. Ik ben even te lui om de pagina door te scrollen. Is het mobile game ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:36 

Hardtraxx Veteran

Kan gvd niet meer wachten op het festival seizoen :cry: en het is nog maar januari :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 13:54 

Hardtraxxer

Nog niet heel erg hyped voor X-Qlusive Frequencerz, terwijl dit toch nog maar 2,5 duurt. Zijn hier al leuke warm-up mixjes van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:06 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Zamble schreef:

goaf. Ik ben even te lui om de pagina door te scrollen. Is het mobile game ?

Nope PC, maar wordt niet gereleased. We hebben iets meer dan twee levels weten te bouwen in iets meer dan 7 weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:06 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kan gvd niet meer wachten op het festival seizoen :cry: en het is nog maar januari :cry:

Net huisje geboekt voor weekend Defqon en slaapplek aan het regelen voor zaterdag Intents, dus momenteel precies het bovenstaande :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:07 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Zamble schreef:

Ziet er tof uit man! Vroeger gamende ik ziek veel. Tegenwoordig totaal niet meer maar ik vraag me altijd af: zit daar niet gruwelijk veel werk in? En is het niet ontzettend gedetailleerd werk om te doen?

Ja dat is inderdaad echt mega veel werk. Wij hebben iets meer dan 7 weken gehad en hebben een groep van 24 man en hebben iets meer dan twee levels gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 18:38 

Hardtraxx Veteran

"If our brains were so simple that we could understand them, we would be so simple that we could not."
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 19:40 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 10:09 

Hardtraxx Addict

Zamble schreef:

Wauw ziet er gaaf uit! Wat is het doel van de game?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:08 

Hardtraxx Veteran

Lekker windje buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:37 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Lekker windje buiten.

https://twitter.com/tensioncoach/status ... 4386570240
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 12:03 

Hardtraxx Veteran

^ Om nog terug te komen op huisje voor DQ weekend. Na 5 jaar DQ camping heb ik nu ook voor het eerst een huisje geboekt. Ik heb denk ik, verspreid over alle feesten, zo'n 30 nachten in een tent geslapen en tot nu toe heeft het letterlijk elke keer in dat weekend geregend. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je het wel gezien hebt en dan is een huisje ook wel eens lekker.

Ahh, ik kijk nu al uit naar dat zachte bed, die kachel, die koelkast en die warme douche na een volle dag raven :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 12:25 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
^ Om nog terug te komen op huisje voor DQ weekend. Na 5 jaar DQ camping heb ik nu ook voor het eerst een huisje geboekt. Ik heb denk ik, verspreid over alle feesten, zo'n 30 nachten in een tent geslapen en tot nu toe heeft het letterlijk elke keer in dat weekend geregend. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je het wel gezien hebt en dan is een huisje ook wel eens lekker.

Ahh, ik kijk nu al uit naar dat zachte bed, die kachel, die koelkast en die warme douche na een volle dag raven :love: .

Door jouw comment ben ik er nog meer van overtuigd dat het boeken van een huisie de juiste keuze was :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 12:45 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:

na 30x al? knap
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:05 

Hardtraxxer

hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:11 

Hardtraxx Veteran

ztiwef schreef:
hoe weten jullie voor wanneer je een huisje moet boeken? het is toch nog niet zeker of het 3 of 4 dagen lang is dit jaar?

Vrijdag tot maandag geboekt, moet goedkomen. Ga toch niet 4 dagen alles meemaken dus kan echt wel awt missen van de vrijdag :P
Vorige  1 ... 2535, 2536, 2537, 2538, 2539, 2540, 2541 ... 2575  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic