Johan Vlemmix
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gefeliciteerdsennid wrote:Jarig
Dank uSvbtwee wrote:Gefeliciteerdsennid wrote:Jarig![]()
Nog gefeliciteerd. Nog wat leuks gekregen?sennid wrote:Jarig
Besloten voor het eerst en laatst in m'n leven weekend Defqon te gaan
lekker in een huisie in de buurt, als een mietje, maar eindelijk eens die vrijdag/zondag mee maken na al die jaren 
Wat heeft jou al die tijd ervan weerhouden om niet een weekend te gaanRickzel wrote:Besloten voor het eerst en laatst in m'n leven weekend Defqon te gaanlekker in een huisie in de buurt, als een mietje, maar eindelijk eens die vrijdag/zondag mee maken na al die jaren
Vind 1 dagje meer dan zat normaal gesproken, trekt me op de een of andere manier niet zo, en zo'n camping al helemaal niet. Maar dit jaar toch nog maar eens besloten om nog een laatste keer een weekendje te gaan voor we degelijk worden 
Jonge je bent nog een jonge godRickzel wrote:Vind 1 dagje meer dan zat normaal gesproken, trekt me op de een of andere manier niet zo, en zo'n camping al helemaal niet. Maar dit jaar toch nog maar eens besloten om nog een laatste keer een weekendje te gaan voor we degelijk worden
Haha zekers, ga ook nog jaren naar feestjes, maar weekenders nog nooit naartoe gewild, wie weet ben ik na dit jaar wel om 
In een tent slapen met fransen op de camping die hele nacht niet stoppen met terror hoort daarbij!
Waren niet alleen Fransen helaas.makrooy wrote:In een tent slapen met fransen op de camping die hele nacht niet stoppen met terror hoort daarbij!
Komend jaar wss ook hotel doen.
Om serieus te zijn, hotel of huisje is weer geld. Camping spot 6 is dik prima te overleven dus ook weer dit jaar daar kamperen.
Daar kun je ook doorheen slapenmakrooy wrote:In een tent slapen met fransen op de camping die hele nacht niet stoppen met terror hoort daarbij!
60 piek PP voor 3 nachten, vind ik wel meevallen (zoals ik zei, wel eindje van het terrein af, half uurtje fietsen, of taxi ofzo) en werk gvd hard voor m'n luxemakrooy wrote:Om serieus te zijn, hotel of huisje is weer geld. Camping spot 6 is dik prima te overleven dus ook weer dit jaar daar kamperen.