Nu kan je er toch niet meer omheen

Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
sonnebloem wrote:
Ik heb mijn plicht volbracht.
Als ik die harses al zie cringe ik al, trek die vent zo slecht he
Goed ingeschat Sander
Aight officieel Hardtraxx Veteran
shout out naar iedereen die zich verveelt op stage
Shout terug bruurklapstoel wrote:Aight officieel Hardtraxx Veteran![]()
![]()
sonnebloem wrote:Shout terug bruurklapstoel wrote:Aight officieel Hardtraxx Veteran![]()
![]()
klapstoel wrote:[img]afbeelding[/img]
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Op Schiphol. Broertje ophalen na 5 weken. 
Vanmiddag maar eens beginnen aan mijn eigen hyper origins warm up
Verzoekjes ?
Verzoekjes ?
Alles goed gegaan??RTM93 wrote:Op Schiphol. Broertje ophalen na 5 weken.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Bijna thuis. Met hem is echt wonderbaarlijk genoeg alles goed. Kan zelf douche, poepen en voelt alles aankomen. Net op het vliegveld ging alles mis. Ze hadden assistance aangevraagd die niet kwam opdagen. Stonden ze 45minuten in een leeg vliegtuig te wachten. Vervolgens was de rolstoel ook kwijt geraakt en was alles 2 uur na landing pas weer geregeld.Rickzel wrote:Alles goed gegaan??RTM93 wrote:Op Schiphol. Broertje ophalen na 5 weken.
Tip : vlieg nooit met WOW air... 3x nu zijn ze er mee in zee gegaan en altijd problemen.
Nu hopen dat het in huiselijke sfeer net zo goed blijft gaan en hij stapje voor stapje alles weer leert eten.
De afgelopen week ook aan het kijken geweest om richting Amerika te gaan. WOW air is in bijna alle gevallen (veruit) het goedkoopste. Dat merk je zo te zien dus ook in de service die je krijgt.RTM93 wrote:Tip : vlieg nooit met WOW air... 3x nu zijn ze er mee in zee gegaan en altijd problemen.
Nu hopen dat het in huiselijke sfeer net zo goed blijft gaan en hij stapje voor stapje alles weer leert eten.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
In het toestel waar m'n moeder zat hadden er 6 een assistent aangevraagd. Er was maar 1 assistance medewerker. Die moest alle 6 helpen om de beurt. Als je verder geen hulp nodig hebt dan kan het wel prima zijn hoor. Maar vertraging is meer regel dan uitzondering en als je hulp nodig hebt is de service slecht.Grim wrote:De afgelopen week ook aan het kijken geweest om richting Amerika te gaan. WOW air is in bijna alle gevallen (veruit) het goedkoopste. Dat merk je zo te zien dus ook in de service die je krijgt.RTM93 wrote:Tip : vlieg nooit met WOW air... 3x nu zijn ze er mee in zee gegaan en altijd problemen.
Als je naar Amerika gaat en je kan het betalen is Delta echt the way to go.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Iig goed om te horen van je broertje, nu hopen dat het zo aanhoudt 
6 uur vliegen zonder TV o.i.d voor je lijkt me al marteling. 1 keer naar Amerika geweest en gelukkig met KLM gevlogen. Kan me niet voorstellen hoe mensen meer dan 4 uur naar de stoel voor ze gaan zitten staren.
en @RTM goed om te lezen, hopen dat het goed blijft gaan
en @RTM goed om te lezen, hopen dat het goed blijft gaan