Nu kan je er toch niet meer omheen

wrote:
Ik heb mijn plicht volbracht.
Als ik die harses al zie cringe ik al, trek die vent zo slecht he
Goed ingeschat Sander
Aight officieel Hardtraxx Veteran
shout out naar iedereen die zich verveelt op stage
Shout terug bruurwrote:Aight officieel Hardtraxx Veteran![]()
![]()
wrote:Shout terug bruurwrote:Aight officieel Hardtraxx Veteran![]()
![]()
R
Hardtraxx Veteran
5557 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
Op Schiphol. Broertje ophalen na 5 weken. 
Vanmiddag maar eens beginnen aan mijn eigen hyper origins warm up
Verzoekjes ?
Verzoekjes ?
Alles goed gegaan??wrote:Op Schiphol. Broertje ophalen na 5 weken.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Bijna thuis. Met hem is echt wonderbaarlijk genoeg alles goed. Kan zelf douche, poepen en voelt alles aankomen. Net op het vliegveld ging alles mis. Ze hadden assistance aangevraagd die niet kwam opdagen. Stonden ze 45minuten in een leeg vliegtuig te wachten. Vervolgens was de rolstoel ook kwijt geraakt en was alles 2 uur na landing pas weer geregeld.wrote:Alles goed gegaan??wrote:Op Schiphol. Broertje ophalen na 5 weken.
Tip : vlieg nooit met WOW air... 3x nu zijn ze er mee in zee gegaan en altijd problemen.
Nu hopen dat het in huiselijke sfeer net zo goed blijft gaan en hij stapje voor stapje alles weer leert eten.
De afgelopen week ook aan het kijken geweest om richting Amerika te gaan. WOW air is in bijna alle gevallen (veruit) het goedkoopste. Dat merk je zo te zien dus ook in de service die je krijgt.wrote:Tip : vlieg nooit met WOW air... 3x nu zijn ze er mee in zee gegaan en altijd problemen.
Nu hopen dat het in huiselijke sfeer net zo goed blijft gaan en hij stapje voor stapje alles weer leert eten.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
In het toestel waar m'n moeder zat hadden er 6 een assistent aangevraagd. Er was maar 1 assistance medewerker. Die moest alle 6 helpen om de beurt. Als je verder geen hulp nodig hebt dan kan het wel prima zijn hoor. Maar vertraging is meer regel dan uitzondering en als je hulp nodig hebt is de service slecht.wrote:De afgelopen week ook aan het kijken geweest om richting Amerika te gaan. WOW air is in bijna alle gevallen (veruit) het goedkoopste. Dat merk je zo te zien dus ook in de service die je krijgt.wrote:Tip : vlieg nooit met WOW air... 3x nu zijn ze er mee in zee gegaan en altijd problemen.
Als je naar Amerika gaat en je kan het betalen is Delta echt the way to go.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Iig goed om te horen van je broertje, nu hopen dat het zo aanhoudt 
6 uur vliegen zonder TV o.i.d voor je lijkt me al marteling. 1 keer naar Amerika geweest en gelukkig met KLM gevlogen. Kan me niet voorstellen hoe mensen meer dan 4 uur naar de stoel voor ze gaan zitten staren.
en @RTM goed om te lezen, hopen dat het goed blijft gaan
en @RTM goed om te lezen, hopen dat het goed blijft gaan