Ja precies... vind mensen uit Aalten ook heel erg... vooral die naar de naam davey luisteren en nogal corpulent ogende proporties hebbenDaveytl wrote:Wat ik persoonlijk nog erger vind dan wielrenners is cadeaus krijgen van mijn ouders. Gvd ze hadden die cadeaus toch ook aan kinderen in Afrika kunnen geven.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Als je Davey heet is er bij voorbaat al wat mis!!111!
grapje
grapje
Laten we inderdaad mensen vanwege hun onschuldige hobby dood wensen, top 
Ging je toen ook weer verder gamen?Daveytl wrote:Wat ik persoonlijk nog erger vind dan wielrenners is cadeaus krijgen van mijn ouders. Gvd ze hadden die cadeaus toch ook aan kinderen in Afrika kunnen geven.
En met wielrennes doe ik heel gemakkelijk, Ik fiets waar ik fiets binnen de regels, wil jij er langs terwijl het niet kan of iets anders, dan wacht je maar lekker. Desnoods knallen ze maar tegen me op want met die lichte fietsjes liggen hun meestal eerder dan ik.
Moet je maar niet gaan wielrennen binnen de bebouwde kom.
Conclusie: wielrenners zijn kut.
Zeverdtdtdtdtdtdt maar verder kinders
Zeverdtdtdtdtdtdt maar verder kinders
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Dit is toch zowat bij wet bepaald ?sonnebloem wrote:Conclusie: wielrenners zijn kut.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Zo overrated. Al helemaal wanneer de keukentafel niet goed is schoon gemaakt. Of het aanrecht.klapstoel wrote:NEUKEN IN DE KEUKEN
Heb je verdomme al die kruimels nog in je bilnaad vastzitten.
Dit is echt de Franse versie van onze Tharecsonnebloem wrote:De site van gewaardeerd lid wherewolf even bekeken
http://wherewolfhard.wixsite.com/home
Het zit zo goed in elkaar dat je de opties aan de linkerkant niet eens kan zien laat staan aanklikken
6 jaar op Hardtraxx vandaag. WAAR BLIJFT DE TIJD!!!
Feelsteerd FuzzyFuzzylogic wrote:6 jaar op Hardtraxx vandaag. WAAR BLIJFT DE TIJD!!!
Wat is dit triest zeg.. In je profiel staat dat je 27 bent, maar dit lijkt meer op een 12 jarige keyboard-held op YouTuberakkietakkie wrote:vooral die naar de naam davey luisteren en nogal corpulent ogende proporties hebben
Ach ja hij houdt van de bloemetjes buiten zetten. Maar geen grapjes hoor anders neemt hij ontslag van Hardtraxx. Maar geef hem niet te veel credits hoor, dan krijg je ze terug en gaat hij boos verder gamen hoor normaal doen.THArdstyler wrote:Wat is dit triest zeg.. In je profiel staat dat je 27 bent, maar dit lijkt meer op een 12 jarige keyboard-held op YouTuberakkietakkie wrote:vooral die naar de naam davey luisteren en nogal corpulent ogende proporties hebben
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Ik ging er vanuit dan zijn opmerking sarcastisch was THArdstyler. Nu je het zo terug leest, hoe denk jij erover?
Kan de sarcasme er zo 1, 2, 3 niet uithalen. Mits het sarcastisch is, well played 
Hahahaha boeiend ik kaatste de bal dus kon m terug verwachten.
Heb een dikke huid (
) dus kan er wel om lachen.
Heb een dikke huid (
Je moet je vriendin ook op de tafel/aanrecht zetten en niet andersomRTM93 wrote:Zo overrated. Al helemaal wanneer de keukentafel niet goed is schoon gemaakt. Of het aanrecht.klapstoel wrote:NEUKEN IN DE KEUKEN
Heb je verdomme al die kruimels nog in je bilnaad vastzitten.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Geloof me het kan. Denk maar creatief.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
RTM93 wrote:Geloof me het kan. Denk maar creatief.

Dit lijkt me de meest logische verklaring.
Daveytl wrote:Hahahaha boeiend ik kaatste de bal dus kon m terug verwachten.
Heb een dikke huid () dus kan er wel om lachen.
Sarcasme moet kunnen... ik ben niet altijd serieus op alles he
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Uberhout pffff

-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
#trots! Die creativiteit van jou is onbegrensd.Uberhout wrote:RTM93 wrote:Geloof me het kan. Denk maar creatief.
Dit lijkt me de meest logische verklaring.