Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 6 minutes ago
Voor de mensen die graag naar rhr luisteren. Over een klein kwartiertje ben ik aan de beurt xd Leuke classics met wat nieuw
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
klapstoel wrote:Image

:lol:
Kan iemand hier een gifje van maken
Hardtraxx Veteran
last seen 6 minutes ago
Als je het originele fragment aanleverd?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
You miss 100% of the shots you don't take.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Nuracore wrote:Als je het originele fragment aanleverd?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Grim wrote:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 6 minutes ago
klapstoel wrote:
Grim wrote:
View on YouTube
Idd :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Mooi :lol:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Gvd :lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
View on Facebook

Krijgt onze hekzitter hier nog portretrechtmoney voor?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
sonnebloem wrote:https://www.facebook.com/SubSonikMedia/videos/10159712931590441/

Als ik Job was zou ik niet geassocieerd willen worden met die blikkerige kickjes
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Wij van Hardtraxx klaplongen alleen op echt dikke tracks.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Exterkate wrote:Holy shit, de track waarmee Atmozfears bezig is op Twitch. Die is wel ontzettend vet :oh:
Doe dan gelijk linkje erbij: https://www.twitch.tv/atmozfears
Hardtraxx Veteran
5115 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
sonnebloem wrote:https://www.facebook.com/SubSonikMedia/videos/10159712931590441/

Haha jammer genoeg niet... Maar ach. Vind het ergens ook wel weer grappig. Maat van mij vroeg al naar het filmpje dit weekend want Sub Sonik had die nodig. Had het ergens wel kosher gevonden als die dan ook daadwerkelijk de pagina erbij had gezet.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Ohh wel vet dat ie streamt, staat ook open voor vragen. Mooi dit.

Hhahaha nu speelt ie codw2 op stream en is ie aan het ragen, geweldig.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Hekzitter wrote:

Haha jammer genoeg niet... Maar ach. Vind het ergens ook wel weer grappig. Maat van mij vroeg al naar het filmpje dit weekend want Sub Sonik had die nodig. Had het ergens wel kosher gevonden als die dan ook daadwerkelijk de pagina erbij had gezet.
Maar hij benadert jou ook niet hier voor? Is voor hen de ultieme marketing natuurlijk waar zij inkomst uithalen ;)
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
sonnebloem wrote:
Hekzitter wrote:

Maar hij benadert jou ook niet hier voor? Is voor hen de ultieme marketing natuurlijk waar zij inkomst uithalen ;)
Vind het ook niet echt netjes van Sub Sonik (of z'n management)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Ach, als Dr. Peacock een filmpje met dansende Joodse mannen of Afrikaanse kindjes online zet, kunnen ze ook geen portretrecht claimen.
Dat heb je nu eenmaal als je een internetmeme bent.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Chroman wrote:Ach, als Dr. Peacock een filmpje met dansende Joodse mannen of Afrikaanse kindjes online zet, kunnen ze ook geen portretrecht claimen.
Ja oke, maar hier is het een stuk toegankelijker om er wat aan te doen. En denk dat artiesten de achtergrond van dit filmpje ook wel kennen aangezien het uit NL kwam
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Support your locals :whistle:
Hardtraxx Veteran
5115 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
sonnebloem wrote:
Chroman wrote:Ach, als Dr. Peacock een filmpje met dansende Joodse mannen of Afrikaanse kindjes online zet, kunnen ze ook geen portretrecht claimen.
Ja oke, maar hier is het een stuk toegankelijker om er wat aan te doen. En denk dat artiesten de achtergrond van dit filmpje ook wel kennen aangezien het uit NL kwam
Klopt! Jason Payne, Chain Reaction, de gasten achter hardnews. Thera en de Prefix & Density volgen de pagina ook (en volgens mij nog wat producers/dj's). Deluzion (Bart) vroeg dit weekend nog naar het filmpje voor Sub Sonik of dat gebruikt kon worden voor die track. Niet dat ik echt geassocieerd wil worden met Sub Sonik verder... maar toch haha

Overigens is dat ook het nadeel als je een levende meme bent. Ik had er ook niets mee kunnen doen in het begin maar vond het toendestijds heel grappig dat dit zo viral ging. Er zit ook geen watermerk of iets op die filmpjes. Vind dat ook beetje onzin. Vind het al mooi dat ik steeds meer mensen op feesten echt los zie gaan ipv beetje stilstaan en zwaaien etc.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Hekzitter wrote:Niet dat ik echt geassocieerd wil worden met Sub Sonik verder... maar toch haha
Alles voor de likes, toch???

Sletje
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 58 minutes ago
Ja beste manier om er mee om te gaan denk ik Job, wat verwacht je dan Sonnebloem, dat hij voor elke like 10 cent krijgt ofzo :P

Dan kan D-Fence al die internet gekkies wel een deel van de opbrengst gaan geven met die gekke trackies van hem :lol: lijkt me heel vervelend maar je bent dan gewoon publiek bezit denk ik dan :P

Ik moest er iig om lachen, trackie klonk ook nog wel leuk ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Ja beste manier om er mee om te gaan denk ik Job, wat verwacht je dan Sonnebloem, dat hij voor elke like 10 cent krijgt ofzo :P

Dan kan D-Fence al die internet gekkies wel een deel van de opbrengst gaan geven met die gekke trackies van hem :lol: lijkt me heel vervelend maar je bent dan gewoon publiek bezit denk ik dan :P

Ik moest er iig om lachen, trackie klonk ook nog wel leuk ^^
Vermeldinkje voor onze Job :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Miss K8 in noorwegen a few days off volgens haar insta stories, nu angerfist ook richting noorwegen. Hebben die wat ofwa