sonnebloem schreef:
Chroman schreef:
Ach, als Dr. Peacock een filmpje met dansende Joodse mannen of Afrikaanse kindjes online zet, kunnen ze ook geen portretrecht claimen.
Dat heb je nu eenmaal als je een internetmeme bent.
Ja oke, maar hier is het een stuk toegankelijker om er wat aan te doen. En denk dat artiesten de achtergrond van dit filmpje ook wel kennen aangezien het uit NL kwam
Klopt! Jason Payne, Chain Reaction, de gasten achter hardnews. Thera en de Prefix & Density volgen de pagina ook (en volgens mij nog wat producers/dj's). Deluzion (Bart) vroeg dit weekend nog naar het filmpje voor Sub Sonik of dat gebruikt kon worden voor die track. Niet dat ik echt geassocieerd wil worden met Sub Sonik verder... maar toch haha
Overigens is dat ook het nadeel als je een levende meme bent. Ik had er ook niets mee kunnen doen in het begin maar vond het toendestijds heel grappig dat dit zo viral ging. Er zit ook geen watermerk of iets op die filmpjes. Vind dat ook beetje onzin. Vind het al mooi dat ik steeds meer mensen op feesten echt los zie gaan ipv beetje stilstaan en zwaaien etc.