Omdat ik 3650 post heb hier een plaatje van een John Deere 3650.

Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zit bijna aan 2700, kijk er naar uit om deze tractor in ontvangst te nemen!

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Walgelijke dingen. Pleur lekker op naar de fietspaden en ga mij niet irriteren op een 80 weg.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
RTM93 wrote:Walgelijke dingen. Pleur lekker op naar de fietspaden en ga mij niet irriteren op een 80 weg.

Sorry man, niet gelukt
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Zo zie ik ze graag! In de kreukel. Hopelijk heeft hij ook een wielrenner geschept. 2 vliegen in 1 klap.
Wielrenners (met name die oude vandaagjes) mogen van mij gewoon vast komen te zitten op het spoor.... tsjoee tsjoee... maloten
Gegeneraliseerde haat op wielrenners, fijn is dat
Nvm, Ik gedroeg mij vaak ook als een malloot
pfff ja. Zo irritant hé, die voertuigen en mensen die zorgen voor jou etenRTM93 wrote:Walgelijke dingen. Pleur lekker op naar de fietspaden en ga mij niet irriteren op een 80 weg.
Vooral die denken dat de gehele weg voor hun is.... ik heb helaas geen sneeuwschep op mijn auto maar die heb ik dan wel nodig .... aarghsimon10pont wrote:Gegeneraliseerde haat op wielrenners, fijn is dat![]()
Klein beetje overdreven, vind je zelf ook niet?rakkietakkie wrote:Wielrenners (met name die oude vandaagjes) mogen van mij gewoon vast komen te zitten op het spoor.... tsjoee tsjoee... maloten
Volgens mij kun je zelf beter ook vast komen te zitten op het spoor, mafklapperrakkietakkie wrote:Wielrenners (met name die oude vandaagjes) mogen van mij gewoon vast komen te zitten op het spoor.... tsjoee tsjoee... maloten
Nee lekker... als je met spoed ergens heen moet en dan zo'n groep overgewichtige pensionados op een wielrenfietsje in peletonvorm op de weg. Er is gvd een fietspad
Het is weer dinsdagMelvinFR wrote:Volgens mij kun je zelf beter ook vast komen te zitten op het spoor, mafklapperrakkietakkie wrote:Wielrenners (met name die oude vandaagjes) mogen van mij gewoon vast komen te zitten op het spoor.... tsjoee tsjoee... maloten
Rijd je dan ook te hard?rakkietakkie wrote:Nee lekker... als je met spoed ergens heen moet en dan zo'n groep overgewichtige pensionados op een wielrenfietsje in peletonvorm op de weg. Er is gvd een fietspad
Ik ontken het niet... maar binnen de bebouwde kom niet... daarbuiten wordt mijn voet vaak zwaarderUnknown wrote:Rijd je dan ook te hard?rakkietakkie wrote:Nee lekker... als je met spoed ergens heen moet en dan zo'n groep overgewichtige pensionados op een wielrenfietsje in peletonvorm op de weg. Er is gvd een fietspad
En dan zeiken over wielrenners die zich niet aan de regels houden 
-
UHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Wielrenners zijn over 't algemeen wel de grootste schoften op de openbare weg, maar zo overdreven reageren als C2 hoeft nou ook weer niet 
Wat ik persoonlijk nog erger vind dan wielrenners is cadeaus krijgen van mijn ouders. Gvd ze hadden die cadeaus toch ook aan kinderen in Afrika kunnen geven.
Dit topic is spontaan veranderd in het irritatiemomentjes topic...
Ik stel voor dat er weer gezeverdt wordt.

-
UHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Kabouter Wesleysimon10pont wrote:Dit topic is spontaan veranderd in het irritatiemomentjes topic...