Wacht watpaperclip wrote:Wacht, Wat? Is sonnebloem een kerel? Al die uren geilen op die pf zijn een leugenRickzel wrote:KEREL, JE HEBT HEM GEZIEN BIJ SUPERBASH.sonnebloem wrote:Volgens mij kwam ik Exterkate net tegen bij een koffieapparaat maar weet het niet zeker
Ik had het idee dat wij 3 inmiddels een soort MIC super BFF clubje waren?
Not Danielle confirmed!Exterkate wrote:Hahahaha wat. Dat kan maar zo want ik heb voor mijn tentamen nog wel koffie gehaald. Ik heb jou echt nergens gezien mansonnebloem wrote:Volgens mij kwam ik Exterkate net tegen bij een koffieapparaat maar weet het niet zeker
In het hoofdgebouw toevallig bij de kantine?Exterkate wrote:Hahahaha wat. Dat kan maar zo want ik heb voor mijn tentamen nog wel koffie gehaald. Ik heb jou echt nergens gezien mansonnebloem wrote:Volgens mij kwam ik Exterkate net tegen bij een koffieapparaat maar weet het niet zeker
En ja bij vlagenRickzel wrote:Stop gendershaming
Daan is genderfluid, de ene dag wil hij graag Daan genoemd worden, de andere dag Danielle
Dit is echt prachtig
Toevallig een cover van David Bowie - Heroes?sonnebloem wrote:Niet op een nummer kunnen komen van een commercial die nu op tv is. Weet ook niet meer van welk bedrijf hij nou is, zit volgens mij de tekst 'we could be king' in. Gezongen door een vrouw, zit piano onder. Volgens mij wel in de richting van een verzekeringsmaatschappij oid.
Yes! Nou nog ff de goeie cover vinden hahaklapstoel wrote:Toevallig een cover van David Bowie - Heroes?sonnebloem wrote:Niet op een nummer kunnen komen van een commercial die nu op tv is. Weet ook niet meer van welk bedrijf hij nou is, zit volgens mij de tekst 'we could be king' in. Gezongen door een vrouw, zit piano onder. Volgens mij wel in de richting van een verzekeringsmaatschappij oid.
Ik heb mij geregistreerd maar er staat opeens "Wannabe_" voor mijn gebruikersnaam. Waarom?
Omdat wij niet van mensen houden die zich voordoen als bekende DJ's of Producers, maar dat uiteindelijk niet zijn. Is je gebruikersnaam dus verandert, en wil je m verandert hebben? PM Jor-D of The Venator met je nieuwe gewenste gebruikersnaam.
patrickjeb wrote:Fake. De échte Almighty had geen cijfers in zijn naam.
Geef die man de 'Wannabe' status!
Ik heb mij geregistreerd maar er staat opeens "Wannabe_" voor mijn gebruikersnaam. Waarom?
Omdat wij niet van mensen houden die zich voordoen als bekende DJ's of Producers, maar dat uiteindelijk niet zijn. Is je gebruikersnaam dus verandert, en wil je m verandert hebben? PM Jor-D of The Venator met je nieuwe gewenste gebruikersnaam.
goed goanMijnheer Sonnema wrote:Lezen Rik, je vorige accoutn is inactief, dat kan alleen ik zien als beheerder!!
gr