Indy wrote:Inderdaad. Het horen van zulke platen vind ik veel belangrijker dan het mixwerk!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Gister avond 20:33 Nederlandse tijd was het dan zo ver. Mijn broertje is in het Boston children hospital geopereerd. Vanacht rond 00:00 kreeg ik het verlossende bericht dat zijn stoma succesvol is opgeheven en dat er plastische chirurgie is toegepast om het een en ander te repareren.
Nu volgt echter de zware tijd van herstel en natuurlijk zijn we benieuwd of het echt heeft geholpen en of hij eindelijk straks zelf weer kan poepen.
Nogmaals aan de leden die iets bij hebben gedragen en die mij hebben gesteund: ontzettend bedankt. Zonder de donaties van duizenden mensen had dit nooit gekund.
Ik zal hier af en toe een update nog doen hoe het verder verloopt.
Nu volgt echter de zware tijd van herstel en natuurlijk zijn we benieuwd of het echt heeft geholpen en of hij eindelijk straks zelf weer kan poepen.
Nogmaals aan de leden die iets bij hebben gedragen en die mij hebben gesteund: ontzettend bedankt. Zonder de donaties van duizenden mensen had dit nooit gekund.
Ik zal hier af en toe een update nog doen hoe het verder verloopt.
Aah top man, heel fijn! Hou ons op de hoogte idd 
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Was hier niet van op de hoogte maar wat fijn om te horen!
Veel succes aan je broertje met het herstel!
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Thanks boys.
https://www.tubantia.nl/haaksbergen/ric ... ~a8f7d30a/
achtergrond informatie:Mongoose wrote:Was hier niet van op de hoogte maar wat fijn om te horen!
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Dat is een flink bedrag geweest wat bij elkaar verzameld moest worden. Des te fijner dat alles is gelukt en de operatie is geslaagdRTM93 wrote: achtergrond informatie:
Reactie onder bericht van hardnews over album van stereotuners

Heerlijk mini album raw zoals het hoort, geen gekkigheden geen goa geen hype geen trance geen houseonzin en geen kut psy gewoon keiharde raw met keiharde kicks en lekker veel anticlimaxen. (4 hart ogen smileys) love it ga zo door stereotuners (duimpjes)
-
A
mening
gr.
gr.
Mag, maar icm met mondkapje en tegen iemand ingaan die het niet wat vindt (zie bericht):Anonymous wrote:mening
gr.
Nuracore wrote:Cringe
Mening en daarbij gelijk de rest afkraken, goed voorbeeld hoor.Anonymous wrote:mening
gr.
Als hier (nog) minder interpunctie in had gezeten had het zo van Hardstylboy kunnen wezen.sonnebloem wrote:Reactie onder bericht van hardnews over album van stereotuners
Heerlijk mini album raw zoals het hoort, geen gekkigheden geen goa geen hype geen trance geen houseonzin en geen kut psy gewoon keiharde raw met keiharde kicks en lekker veel anticlimaxen. (4 hart ogen smileys) love it ga zo door stereotuners (duimpjes)
Volgens mij kwam ik Exterkate net tegen bij een koffieapparaat maar weet het niet zeker 
KEREL, JE HEBT HEM GEZIEN BIJ SUPERBASH.sonnebloem wrote:Volgens mij kwam ik Exterkate net tegen bij een koffieapparaat maar weet het niet zeker
Ik had het idee dat wij 3 inmiddels een soort MIC super BFF clubje waren?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Elke keert als ik MIC lees denk ik dat jullie bij een of andere geheime dienst horen.Rickzel wrote:KEREL, JE HEBT HEM GEZIEN BIJ SUPERBASH.sonnebloem wrote:Volgens mij kwam ik Exterkate net tegen bij een koffieapparaat maar weet het niet zeker
HET WAS IN EEN VLAAGRickzel wrote:KEREL, JE HEBT HEM GEZIEN BIJ SUPERBASH.sonnebloem wrote:Volgens mij kwam ik Exterkate net tegen bij een koffieapparaat maar weet het niet zeker
En wanneer houden we weer een MIC bijeenkomst?
Wacht, Wat? Is sonnebloem een kerel? Al die uren geilen op die pf zijn een leugenRickzel wrote:KEREL, JE HEBT HEM GEZIEN BIJ SUPERBASH.sonnebloem wrote:Volgens mij kwam ik Exterkate net tegen bij een koffieapparaat maar weet het niet zeker
Patrick is geen Pokemon.
Maar ik wil nog steeds sum fuk.
Maar ik wil nog steeds sum fuk.