Kom jij uit Syrië?Asyrian wrote:Hola!
Ik dacht, laat ik eens na 4/5 jaar een keer inloggen om te kijken hoe het hier gaat
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ehh kan je wat hints geven? Moeilijk gokken zoAlm1ghty wrote:Guess who's back
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hè dat waren gouden tijden hoor met die oude lullengebruikers...paperclip wrote:Is het oude lullengebruikers take-over vandaag?![]()
Nee geintje, gezelluuuggg
Onthafloorx wrote: oude lullengebruikers...

Collega: wie noemt z'n band nou angerfist? 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Wat is het grappige gedeelte. Dat hij denkt dat Angerfist een band is, of dat hij Angerfist al een rare naam vindt.
Gewoon de boodschap. Tuurlijk kan niemand weten maar was wel grappig. Had je bij moeten zijn 
klapstoel wrote:Onthafloorx wrote: oude lullengebruikers...
Asyrian wrote:Hola!
Ik dacht, laat ik eens na 4/5 jaar een keer inloggen om te kijken hoe het hier gaat

sorryBroken Balance wrote:Goed verhaal dit.
Ik ook, ik snap het antwoord niet.
Parlez vous een beetje henk?klapstoel wrote:Parlez vous een beetje frans?
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Ik was niet degene die met dit woord op de proppen kwam.paperclip wrote:klapstoel wrote:Onthafloorx wrote: oude lullengebruikers...
Maar wat ik bedoelde was, 2012/2013 waren toch gouden tijden voor Hardtraxxxxx.
Hardtraxx is komend jaar ook 10 jaar oud.
Feest!
Feest!
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Exterkate wrote:HMH afhuren dan maar? Hardtraxx Presents: 10 Years Haat
Hardtraxx Reunion..
Met alleen maar leden <2013Onthafloorx wrote:Exterkate wrote:HMH afhuren dan maar? Hardtraxx Presents: 10 Years Haat![]()
![]()
Hardtraxx Reunion..
Hé ik kan net zo goed haten als jullie toen konden hoor, pas prima binnen het concept.
Dag te laat geregistreerd dusTHArdstyler wrote:Met alleen maar leden <2013Onthafloorx wrote:Exterkate wrote:HMH afhuren dan maar? Hardtraxx Presents: 10 Years Haat![]()
![]()
Hardtraxx Reunion..
Ik geloof het graag hoor, ik ben hier pas veel later komen kijken en het begin vooral meelezen (zoals de meesten hier denk ik gestart zijn).Onthafloorx wrote:Ik was niet degene die met dit woord op de proppen kwam.![]()
Maar wat ik bedoelde was, 2012/2013 waren toch gouden tijden voor Hardtraxxxxx.Of toen vooral Haattrax.