Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2516, 2517, 2518, 2519, 2520, 2521, 2522 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 00:05 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Wat doet promo hier precies met de knopjes? Ben geen DJ dus heb er geen verstand van. Gruwelijke set overigens

De mix was van te voren al gemixed (voor zover mij bekend is), dus waarschijnlijk is hij gewoon een showtje aan het opvoeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 09:40 

Hardtraxx Veteran

Zo zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 09:43 

Hardtraxx Veteran

Een uur lang een lege DJ booth ziet er ook zo raar uit. Beetje het idee van die Hard Island afterparty waar een iPod op shuffle voor de muziek zorgde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 09:47 

Hardtraxx Veteran

Toch ziet dit er zo raar uit met dit idee, vooral omdat het ook nog gestreamed werd. Als bezoeker merk je daar natuurlijk weinig van
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 10:04 

Hardtraxx Veteran

Ja beide opties zien er raar uit/zijn niet geweldig, weet ook niet wat het beste gedaan zou kunnen zijn. Op die manier live mixen lukt je nooit zó goed. Dan ben je denk ik ook langer bezig met cues van tevoren zetten en oefenen, dan dat het duurt om die mix in Ableton oid in elkaar te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 10:20 

Hardtraxx Veteran

Promo hoeft zich op dat gebied echt niet meer te bewijzen :P Plus, het is een speciale tribute set, je kunt er ook moeilijk niemand neerzetten

Wat een set ook trouwens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 17:22 

Hardtraxx Veteran

ja goeiedag eem, weer lekker gebruind en uitgetuint terug van vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:01 

Hardtraxx Veteran

Welke recente plaat heeft ook deze oldskool speechvocals? Hoorde net toevallig ook een nummer op de 'normale' radio met deze namelijk.

Deze vond ik wel, maar dacht dat er ook nog een recentere was of vergis ik me met onderstaande?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:41 

Hardtraxx Addict

Bedoel je misschien Antidote van DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:46 

Hardtraxx Veteran

Faalhaas schreef:
Bedoel je misschien Antidote van DBSTF.

Nope, wel dezelfde lyrics. Kan ook zijn dat ik die van Ran-D en B-Front bedoelde en mij deze laatst toevallig ter ore is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:00 

Hardtraxx Veteran

Jason Payne - Never Perish?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:08 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

'normale' radio
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:09 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Haha had gekund! Dan denk ik toch dat het die oudere van Ran-d en b-front was, ken niet alle platen natuurlijk :P Bedankt voor het meedenken jongens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:26 

Hardtraxx Veteran

Heel frustrerend, ik weet namelijk welk nummer je bedoelt maar kan m niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:32 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
oldskool speechvocals

xd

Wie je hoort is Charlie Chaplin in de film The Great Dictator

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:32 

Kraak... Piep...

Chaos & Order?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:37 

Hardtraxx Veteran

Psyched - Let Us All Unite heeft ook die vocals, maar hij bedoelt een niet-hardstyle nummer. Ik kan ook niet op de naam komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:59 

Hardtraxx Veteran

Er schieten mij zo twee platen te binnen, eentje van Paolo Nutini en eentje van Bakermat, weet echter niet zeker of ik ze juist voor de geest haal :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:01 

Hardtraxx Veteran

Bakermat dacht ik ook al aan, maar dat is een speech van Martin Luther King volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:02 

Hardtraxx Veteran

Deze gok ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:05 

Hardtraxx Veteran

Is wel degene die ik bedoel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 21:12 

Hardtraxx Elite

Sjaakie P schreef:
sonnebloem schreef:
Wat doet promo hier precies met de knopjes? Ben geen DJ dus heb er geen verstand van. Gruwelijke set overigens

De mix was van te voren al gemixed (voor zover mij bekend is), dus waarschijnlijk is hij gewoon een showtje aan het opvoeren

Dat schijnt normaal te zijn tegenwoordig.
Vorig jaar al met Project 1 op qlimax.
De mix wordt ook nog geen eens gestart vanuit de dj booth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 18:29 

Hardtraxx Veteran

Haha alsof die ene handeling dan nog uitmaakt. >.< Ik vind het voor een show als P1 gewoon helemaal prima als er zoveel show elementen aan verbonden zijn die anders niet mogelijk zouden zijn of opgefockt kunnen worden door menselijk falen. Laat het dan lekker allemaal automatisch gaan.

De show is dan voor mij belangrijker dan het "legit" zijn van het zelf draaien. Als het bij elke huis tuin en keuken set zou gebeuren zou ik het wel kut vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 23:02 

Kraak... Piep...

Wat Promo daar neerzet is onmogelijk live te doen, toch, dit one of a time ding, is een geniaal iets.

Ik heb echt met bakken kippenvel naar dat setje geluisterd door alle klassiekers uit mijn jeugd en de geniale tijd van hardcore langs horen komen. Als ik hier had gestaan had het me geen donder uit gemaakt of hij het live deed of niet. Dat zou ik zelfs daar ook wel door hebben.

Dit is wel even 100x anders dan die "LIVE" setjes in de hardstyle. Dit is gewoon ge-premixed omdat zij dit graag wouden maar het was echter onmogelijk live te doen.

Als iemand op een feest in 2 uur alle DR platen snel doormixt, niet live, maar pre-mixed, hoor je mij ook niet klagen.

Promo heeft zich op alle vlakken allang bewezen, dan schaadt dit hem echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:07 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad. Het horen van zulke platen vind ik veel belangrijker dan het mixwerk! ^^
Vorige  1 ... 2516, 2517, 2518, 2519, 2520, 2521, 2522 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic