Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 hours ago
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 2 days ago
sonnebloem wrote:Wat doet promo hier precies met de knopjes? Ben geen DJ dus heb er geen verstand van. Gruwelijke set overigens
View on YouTube
De mix was van te voren al gemixed (voor zover mij bekend is), dus waarschijnlijk is hij gewoon een showtje aan het opvoeren
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Zo zonde
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Een uur lang een lege DJ booth ziet er ook zo raar uit. Beetje het idee van die Hard Island afterparty waar een iPod op shuffle voor de muziek zorgde.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Toch ziet dit er zo raar uit met dit idee, vooral omdat het ook nog gestreamed werd. Als bezoeker merk je daar natuurlijk weinig van
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Ja beide opties zien er raar uit/zijn niet geweldig, weet ook niet wat het beste gedaan zou kunnen zijn. Op die manier live mixen lukt je nooit zó goed. Dan ben je denk ik ook langer bezig met cues van tevoren zetten en oefenen, dan dat het duurt om die mix in Ableton oid in elkaar te zetten.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Promo hoeft zich op dat gebied echt niet meer te bewijzen :P Plus, het is een speciale tribute set, je kunt er ook moeilijk niemand neerzetten

Wat een set ook trouwens :loving:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
ja goeiedag eem, weer lekker gebruind en uitgetuint terug van vakantie
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Welke recente plaat heeft ook deze oldskool speechvocals? Hoorde net toevallig ook een nummer op de 'normale' radio met deze namelijk.

Deze vond ik wel, maar dacht dat er ook nog een recentere was of vergis ik me met onderstaande?
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Bedoel je misschien Antidote van DBSTF.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Faalhaas wrote:Bedoel je misschien Antidote van DBSTF.
Nope, wel dezelfde lyrics. Kan ook zijn dat ik die van Ran-D en B-Front bedoelde en mij deze laatst toevallig ter ore is gekomen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Jason Payne - Never Perish?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
patrickjeb wrote:Jason Payne - Never Perish?
'normale' radio
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
patrickjeb wrote:Jason Payne - Never Perish?
Haha had gekund! Dan denk ik toch dat het die oudere van Ran-d en b-front was, ken niet alle platen natuurlijk :P Bedankt voor het meedenken jongens :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Heel frustrerend, ik weet namelijk welk nummer je bedoelt maar kan m niet vinden.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
sonnebloem wrote: oldskool speechvocals
xd

Wie je hoort is Charlie Chaplin in de film The Great Dictator

View on YouTube
Last edited by ErikZ on 02 Nov 2017 16:33, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Chaos & Order?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Psyched - Let Us All Unite heeft ook die vocals, maar hij bedoelt een niet-hardstyle nummer. Ik kan ook niet op de naam komen >.<
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Er schieten mij zo twee platen te binnen, eentje van Paolo Nutini en eentje van Bakermat, weet echter niet zeker of ik ze juist voor de geest haal :$
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Bakermat dacht ik ook al aan, maar dat is een speech van Martin Luther King volgens mij.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
View on YouTube

Deze gok ik?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Is wel degene die ik bedoel ja
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Sjaakie P wrote:
sonnebloem wrote:Wat doet promo hier precies met de knopjes? Ben geen DJ dus heb er geen verstand van. Gruwelijke set overigens
View on YouTube
De mix was van te voren al gemixed (voor zover mij bekend is), dus waarschijnlijk is hij gewoon een showtje aan het opvoeren
Dat schijnt normaal te zijn tegenwoordig.
Vorig jaar al met Project 1 op qlimax.
De mix wordt ook nog geen eens gestart vanuit de dj booth.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Haha alsof die ene handeling dan nog uitmaakt. >.< Ik vind het voor een show als P1 gewoon helemaal prima als er zoveel show elementen aan verbonden zijn die anders niet mogelijk zouden zijn of opgefockt kunnen worden door menselijk falen. Laat het dan lekker allemaal automatisch gaan.

De show is dan voor mij belangrijker dan het "legit" zijn van het zelf draaien. Als het bij elke huis tuin en keuken set zou gebeuren zou ik het wel kut vinden.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat Promo daar neerzet is onmogelijk live te doen, toch, dit one of a time ding, is een geniaal iets.

Ik heb echt met bakken kippenvel naar dat setje geluisterd door alle klassiekers uit mijn jeugd en de geniale tijd van hardcore langs horen komen. Als ik hier had gestaan had het me geen donder uit gemaakt of hij het live deed of niet. Dat zou ik zelfs daar ook wel door hebben.

Dit is wel even 100x anders dan die "LIVE" setjes in de hardstyle. Dit is gewoon ge-premixed omdat zij dit graag wouden maar het was echter onmogelijk live te doen.

Als iemand op een feest in 2 uur alle DR platen snel doormixt, niet live, maar pre-mixed, hoor je mij ook niet klagen.

Promo heeft zich op alle vlakken allang bewezen, dan schaadt dit hem echt niet.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Inderdaad. Het horen van zulke platen vind ik veel belangrijker dan het mixwerk! ^^