Unknown schreef:
Ehm nee dat is complete onzin, de naam Sheikwatch slaat helemaal nergens op. En waar zie je mij zeggen dat ik het helemaal niet erg vind wat jij beweert? Woorden als "praatbaard", "Aboe lezinkjes", "haatbaarden" nou en ga zo nog maar even door zijn hele kleinerende woorden, alsof alle moslims met baarden haat prediken :'''''''''''''''''''''')
Dat insinueert daar helemaal niemand. Dat jij je niet kan vinden in hun schrijfstijl is jouw probleem.
Je kan het kleinerend vinden maar het is gewoon de waarheid dat er mannen zijn die haat prediken in ons land. Tegen ons land. En hoe je die noemt zou dan niet eens meer moeten boeien.
Ik heb ook het idee dat je niet de moeite hebt genomen om ook maar enigzins een artikel goed te lezen.
Dus een discussie hierover ga ik ook niet verder voeren.
Feit blijft dat ze dingen aan de kaak stellen die niemand anders onder loep neemt en daarvoor kan ik ze al prijzen.
Ik ben het ook niet altijd met elk artikel eens maar je kan gewoon niet ontkennen dat dit goed is wat ze doen. En als je dit slecht vindt dan kies je de dus eigenlijk de kant van de haat imam en dan hoor je hier net zo nimmer thuis als die idioten die zijn blijven hangen in het stenen tijdperk.