Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2515, 2516, 2517, 2518, 2519, 2520, 2521 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 21:18 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
RTM93 schreef:
Unknown schreef:
PowNed, GeenStijl, Skoften, VKmag allemaal 1 pot nat.

Niet helemaal mee eens. Als je door de schrijfstijl van de meeste artikelen heen kijkt lees je vaak stukken vol inhoud die zeker kwalijke zaken aan de tand voelen. Ze hebben al menig kabinet in de problemen gebracht en ook andere gevaarlijke types in de gaten gehouden. De sheikwatch is ook een groot succes.

En wat mag de sheikwatch dan allemaal inhouden? Klinkt lekker generaliserend, maar ik laat me graag verrassen.

Moskeeën die een imam laten komen uit Arabische landen die hier haat komen prediken. Hierdoor zijn al heel wat imams de toegang tot bepaalde moskeeën of zelfs het land ontzegd.

De meesten proberen terreurgroep leden te werven.
Een simpele google search had je verder geholpen. Maar aan jouw toon te merken vind je het allemaal wel prima dat ze dat hier komen doen.
https://www.geenstijl.nl/mapje/sheikwatch/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ehm nee dat is complete onzin, de naam Sheikwatch slaat helemaal nergens op. En waar zie je mij zeggen dat ik het helemaal niet erg vind wat jij beweert? Woorden als "praatbaard", "Aboe lezinkjes", "haatbaarden" nou en ga zo nog maar even door zijn hele kleinerende woorden, alsof alle moslims met baarden haat prediken :'''''''''''''''''''''')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 21:37 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ehm nee dat is complete onzin, de naam Sheikwatch slaat helemaal nergens op. En waar zie je mij zeggen dat ik het helemaal niet erg vind wat jij beweert? Woorden als "praatbaard", "Aboe lezinkjes", "haatbaarden" nou en ga zo nog maar even door zijn hele kleinerende woorden, alsof alle moslims met baarden haat prediken :'''''''''''''''''''''')

Dat insinueert daar helemaal niemand. Dat jij je niet kan vinden in hun schrijfstijl is jouw probleem.
Je kan het kleinerend vinden maar het is gewoon de waarheid dat er mannen zijn die haat prediken in ons land. Tegen ons land. En hoe je die noemt zou dan niet eens meer moeten boeien.
Ik heb ook het idee dat je niet de moeite hebt genomen om ook maar enigzins een artikel goed te lezen.
Dus een discussie hierover ga ik ook niet verder voeren.

Feit blijft dat ze dingen aan de kaak stellen die niemand anders onder loep neemt en daarvoor kan ik ze al prijzen.
Ik ben het ook niet altijd met elk artikel eens maar je kan gewoon niet ontkennen dat dit goed is wat ze doen. En als je dit slecht vindt dan kies je de dus eigenlijk de kant van de haat imam en dan hoor je hier net zo nimmer thuis als die idioten die zijn blijven hangen in het stenen tijdperk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 21:44 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 19:46 

Hardtraxx Elite

Opzich geen hekel aan die sites/media maar ze zijn aggresiever in hun vorm van Journalistiek.

Heb ze zelf een keer meegemaakt bij een training van PSV na het 'muntjesincident van Madrid'. Geloof dat dat in de week van PSV - AJAX was...

Dus hun frotten die microfoon maar onder mensen z'n neus en beginnen te filmen. Waren er paar toch niet heel blij mee en daardoor ook door perschef verzocht terrein te verlaten. 'S avonds staat er wel zo'n geknipt filmpje online waarin je fout lijkt te zijn etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 20:14 

Hardtraxx Veteran

Naja het is niet heel leuk wat pownews daar doet, maar ik ben erger van ze gewend eigenlijk. Dit is nog niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 12:05 

Hardtraxx Veteran

Het is ook niet meer makkelijk om op te vallen op het internet he, zijn wanhopig om lekker "edgy" content te blijven maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 12:37 

Hardtraxx Veteran

En dan ga je maar schofferen en belachelijke woorden gebruiken die dingen suggereren die nergens op slaan :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 13:20 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
En dan ga je maar schofferen en belachelijke woorden gebruiken die dingen suggereren die nergens op slaan :x :lol:

Ja te triest voor woorden, walgelijke instelling vind ik het ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:53 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ik ga corsobouwen.... later

Lateerrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 10:56 

Hardtraxx Veteran

hardcore/no-more-freestyle-freestyle-vs-me-freestyler-t61421.html

Wherewolf is terug :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 12:08 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:

Wie?

klik en geniet mijn vriend, deze ook een aanrader: hardcore/waarwolf-now-race-n-1-maat-wherewolf-t56580-25.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:46 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
https://forum.hardtraxx.com/hardcore/no-more-freestyle-freestyle-vs-me-freestyler-t61421.html

Baaaaas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 09:17 

Hardtraxx Veteran

Onderweg naar Schiphol om broertjelief uit te zwaaien. Keetje wat anders op de zondag ochtend. Wel lekker rustig op de weg. De eerste TD gangers ook alweer op de terugweg gespot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 11:05 

Hardtraxx Veteran

Zet je wintertijd even aan lieverds
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 16:05 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:
Zet je wintertijd even aan lieverds

Als we jou niet hadden

Moest jij je eigen bier halen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 16:18 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 16:53 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/RawstyleNation ... 460066566/

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 17:24 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
https://www.facebook.com/RawstyleNation/videos/2002168460066566/

haha

Verdomme :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 18:36 

Hardtraxxer

Ze hebben ook echt in hun eerste 2 zinnen de video al 3x aan elkaar geplakt :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:01 

Hardtraxx Veteran

Wel een collab met Malice :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:33 

Hardtraxx Veteran

Wauw, dat trek ik wel heel heel heel erg slecht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 22:27 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wauw, dat trek ik wel heel heel heel erg slecht >.<

Doe ze de groetjes op Suppression ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 22:58 

Hardtraxxer

Man man man, ik dacht eerst dat dit satire was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 23:12 

Hardtraxx Veteran

Wat doet promo hier precies met de knopjes? Ben geen DJ dus heb er geen verstand van. Gruwelijke set overigens
Vorige  1 ... 2515, 2516, 2517, 2518, 2519, 2520, 2521 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic