Moest hier wel even om lachen, zat voor de grap eens door RSU te scrollen

En wacht, not sure if....Chroman wrote:Irritatiemomentjes (page 990)Aristo wrote:Wat voor functie heb jij dan? Aangezien je ze kan ontslaan blijkbaar haha
Norther66 wrote:View on YouTube
Stop maar met zeiken over de qlimax line up, het is toch allemaal maar een simulatie
View on YouTubeimmuunm wrote:Iemand die hier een remix wilt van maken?
View on YouTube
Ik vind de theorie niet eens zo heel gek, maar de redenatie is wel matig. "We hebben een wetenschappelijk onderzoek gedaan en de uitkomst is onmogelijk, DUS het leven is een simulatie."Norther66 wrote: filmpje
Stop maar met zeiken over de qlimax line up, het is toch allemaal maar een simulatie
View on YouTubeimmuunm wrote:Iemand die hier een remix wilt van maken?
View on YouTube
Ja zeg dat danimmuunm wrote:Bedoelde een hardstyle remix
Vond het een vrij plausibele theorie, tot het laatste argument. Hoe weten ze dat lichtdeeltjes geen spin hebben tot ze waargenomen worden? Immers om dat te weten moet je het deeltje waarnemen voor dat het (weet dat het) waargenomen wordt, oftewel waarnemen met een snelheid sneller dan het licht. Makes no sense. :')Chroman wrote:Ik vind de theorie niet eens zo heel gek, maar de redenatie is wel matig. "We hebben een wetenschappelijk onderzoek gedaan en de uitkomst is onmogelijk, DUS het leven is een simulatie."Norther66 wrote: filmpje
Volledig me eens. Begin dit jaar ontdekt, ontzettend interessantDelt-A wrote:
Heel dat kanaal is trouwens een aanrader.

Wordt ie niet eerst donderdag uitgezonden op ADE? En dan pas later online?sonnebloem wrote:Iemand idee hoelaat de scantraxx docu erop komt?
Release was 17-10 als ik de socials van scan moet gelovenErikZ wrote:Wordt ie niet eerst donderdag uitgezonden op ADE? En dan pas later online?sonnebloem wrote:Iemand idee hoelaat de scantraxx docu erop komt?
vanavond.sonnebloem wrote:Iemand idee hoelaat de scantraxx docu erop komt?
Je hebt links en rechts maar je hebt ook kaas. maar kaas is anders met de pet op. maar dat betekent niet dat als je posters op een gebouw plakt dat in 2002 de pizza's overdatum waren.RTM93 wrote:vanavond.sonnebloem wrote:Iemand idee hoelaat de scantraxx docu erop komt?