Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



En de rest van dit kanaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn magnetron die mijn eten laat ontploffen. Rip rookworst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Onthafloorx schreef:
Nog steeds het aantal mensen met het IQ van een stoeptegel in RSU :lol: :lol: :lol:


Echt dit. Gisteren weer met verbazing de berichten gelezen over de vergunning voor 'de Radical Dome' en iemand die de laatste gated kick in dat anthem van Malice vet vond :lol:

Net als de persoon die aan het bidden was voor watch your back op qlimax, ellendigheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 21:14 
 
Hardtraxxer

Ik word nu toch wel benieuwd naar RSU. Kan iemand me toevoegen? Stuur even een pm :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL

Nice, ik ben dus niet de enige. De knopjes van mijn oordopjes doen het nu ook niet. Bij jou wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
RoyAPO schreef:
Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL

Nice, ik ben dus niet de enige. De knopjes van mijn oordopjes doen het nu ook niet. Bij jou wel?

Die doen het nog wel bij mij. Maar als de display wegvalt, doen mijn knopjes het ook niet meer. Ik vind dit wel hele erge bugs en niet echt een reclame om een nieuwe iPhone te kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 08:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Mijn magnetron die mijn eten laat ontploffen. Rip rookworst.


Aron rot nou eem op te kliern'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zamble schreef:
RoyAPO schreef:
Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL

Nice, ik ben dus niet de enige. De knopjes van mijn oordopjes doen het nu ook niet. Bij jou wel?

Die doen het nog wel bij mij. Maar als de display wegvalt, doen mijn knopjes het ook niet meer. Ik vind dit wel hele erge bugs en niet echt een reclame om een nieuwe iPhone te kopen..

Hmm vreemd, mijn knopjes doen het zelfs niet als het display er wel staat. Begin nu te twijfelen of het niet aan mn oordopjes ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou kunnen! Maar wel vreemd als ze het nu opeens niet meer doen. Moet wel zeggen dat het knopje op mijn vorige oortjes ook stuk is gegaan door een kabelbreuk dus misschien heb jij dat ook

Ander irritatiemomentje: nog steeds verkouden godverdomme. Nu hele tijd aan het hoesten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
nog steeds verkouden godverdomme. Nu hele tijd aan het hoesten >.<

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg het koud
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Neukgeluiden onder fb filmpjes.

Flikker. Gewoon. Op.

Haha gvd dit is zo kut :lol: :mad:


Dit vind ik echt fan-tas-tisch. Niks mooier dan dat je een appje krijgt van een vriend dat hij dat filmpje op vol geluid keek op zijn werk / een volle treincoupé / bij zijn schoonouders / bij oma op de koffie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
op vol geluid keek op zijn werk


Gisteren nog :lol: :lol: :lol:

PS: ik niet, maar wel met hetzelfde filmpje toen ik gisterenavond al in bed lag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een gast die altijd maar weer op onze vrijkomende kamer in het huis reageert, terwijl we om een vrouw vragen. Als ik die Facebook van die gast bekijk ziet ie er ook niet zo snugger uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sexisme :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
sexisme :nono:

Tja. Gaat om het evenwicht in het huis. Zitten nu al met 9 mannen en 6 vrouwen en er gaat een vrouw weg. Beetje zielig voor ze om met 10 mannen opgescheept te zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zou kunnen! Maar wel vreemd als ze het nu opeens niet meer doen. Moet wel zeggen dat het knopje op mijn vorige oortjes ook stuk is gegaan door een kabelbreuk dus misschien heb jij dat ook

Nu kraakt het geluid ook enorm, super irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
RoyAPO schreef:
Zou kunnen! Maar wel vreemd als ze het nu opeens niet meer doen. Moet wel zeggen dat het knopje op mijn vorige oortjes ook stuk is gegaan door een kabelbreuk dus misschien heb jij dat ook

Nu kraakt het geluid ook enorm, super irritant

Met geluid nog geen problemen. Heb nu wel na IOS 11.0.3 update dat bellen niet werkt. WTF moet ik met een telefoon zonder dat ik kan bellen. UUUUURGGGHH.

Vanochtend wel weer een vastloper tijdens t sporten. Moest ik m opnieuw opstarten...
Had ik maar naar vrienden geluisterd en gewacht met updaten naar ios 11. Echt spijt van. Hoe lang duurt t gemiddeld voor Apple alles gefixt heeft? Dit is mn eerste appel telefoon namelijk dus geen idee hoe lang zoiets duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me niet voorstellen dat hier een vast tijd voor staat of een indicatie. Ik wacht wel af
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk werkt dit

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet kunnen bellen is anders ook wel een beetje kut xd. Gisteren geen last gehad van een vastlopende telefoon dus ik update nog even niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf ik kon gister ook niet bellen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten :cry: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
sonnebloem schreef:
Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten :cry: :/

Thuisbezorgd? ^^


Doet u maar 4 boterhammen met kaas, 2 met pindakaas en een krentenbol alstublieft

*hangt op*
Vorige  1 ... 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic