Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
View on YouTube

En de rest van dit kanaal
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Mijn magnetron die mijn eten laat ontploffen. Rip rookworst.
Hardtraxxer
73 posts member since 2017
last seen Jun 2025
THArdstyler wrote:
Onthafloorx wrote:Nog steeds het aantal mensen met het IQ van een stoeptegel in RSU :lol: :lol: :lol:
Echt dit. Gisteren weer met verbazing de berichten gelezen over de vergunning voor 'de Radical Dome' en iemand die de laatste gated kick in dat anthem van Malice vet vond :lol:
Net als de persoon die aan het bidden was voor watch your back op qlimax, ellendigheid
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 28 days ago
Ik word nu toch wel benieuwd naar RSU. Kan iemand me toevoegen? Stuur even een pm :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
RoyAPO wrote:Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL
Nice, ik ben dus niet de enige. De knopjes van mijn oordopjes doen het nu ook niet. Bij jou wel?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Zamble wrote:
RoyAPO wrote:Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL
Nice, ik ben dus niet de enige. De knopjes van mijn oordopjes doen het nu ook niet. Bij jou wel?
Die doen het nog wel bij mij. Maar als de display wegvalt, doen mijn knopjes het ook niet meer. Ik vind dit wel hele erge bugs en niet echt een reclame om een nieuwe iPhone te kopen..
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:Mijn magnetron die mijn eten laat ontploffen. Rip rookworst.
Aron rot nou eem op te kliern'.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
RoyAPO wrote:
Zamble wrote:
Die doen het nog wel bij mij. Maar als de display wegvalt, doen mijn knopjes het ook niet meer. Ik vind dit wel hele erge bugs en niet echt een reclame om een nieuwe iPhone te kopen..
Hmm vreemd, mijn knopjes doen het zelfs niet als het display er wel staat. Begin nu te twijfelen of het niet aan mn oordopjes ligt.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Zou kunnen! Maar wel vreemd als ze het nu opeens niet meer doen. Moet wel zeggen dat het knopje op mijn vorige oortjes ook stuk is gegaan door een kabelbreuk dus misschien heb jij dat ook

Ander irritatiemomentje: nog steeds verkouden godverdomme. Nu hele tijd aan het hoesten >.<
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
RoyAPO wrote:nog steeds verkouden godverdomme. Nu hele tijd aan het hoesten >.<
Dit.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Krijg het koud
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Svbtwee wrote:
sonnebloem wrote:Neukgeluiden onder fb filmpjes.

Flikker. Gewoon. Op.
Haha gvd dit is zo kut :lol: :mad:
Dit vind ik echt fan-tas-tisch. Niks mooier dan dat je een appje krijgt van een vriend dat hij dat filmpje op vol geluid keek op zijn werk / een volle treincoupé / bij zijn schoonouders / bij oma op de koffie.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Remi wrote:op vol geluid keek op zijn werk
Gisteren nog :lol: :lol: :lol:

PS: ik niet, maar wel met hetzelfde filmpje toen ik gisterenavond al in bed lag xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Een gast die altijd maar weer op onze vrijkomende kamer in het huis reageert, terwijl we om een vrouw vragen. Als ik die Facebook van die gast bekijk ziet ie er ook niet zo snugger uit xd
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
sexisme :nono:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Delt-A wrote:sexisme :nono:
Tja. Gaat om het evenwicht in het huis. Zitten nu al met 9 mannen en 6 vrouwen en er gaat een vrouw weg. Beetje zielig voor ze om met 10 mannen opgescheept te zitten
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
RoyAPO wrote:Zou kunnen! Maar wel vreemd als ze het nu opeens niet meer doen. Moet wel zeggen dat het knopje op mijn vorige oortjes ook stuk is gegaan door een kabelbreuk dus misschien heb jij dat ook
Nu kraakt het geluid ook enorm, super irritant
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Zamble wrote:
RoyAPO wrote:Zou kunnen! Maar wel vreemd als ze het nu opeens niet meer doen. Moet wel zeggen dat het knopje op mijn vorige oortjes ook stuk is gegaan door een kabelbreuk dus misschien heb jij dat ook
Nu kraakt het geluid ook enorm, super irritant
Met geluid nog geen problemen. Heb nu wel na IOS 11.0.3 update dat bellen niet werkt. WTF moet ik met een telefoon zonder dat ik kan bellen. UUUUURGGGHH.

Vanochtend wel weer een vastloper tijdens t sporten. Moest ik m opnieuw opstarten...
Had ik maar naar vrienden geluisterd en gewacht met updaten naar ios 11. Echt spijt van. Hoe lang duurt t gemiddeld voor Apple alles gefixt heeft? Dit is mn eerste appel telefoon namelijk dus geen idee hoe lang zoiets duurt.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Kan me niet voorstellen dat hier een vast tijd voor staat of een indicatie. Ik wacht wel af
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Hopelijk werkt dit

Image
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Niet kunnen bellen is anders ook wel een beetje kut xd. Gisteren geen last gehad van een vastlopende telefoon dus ik update nog even niet
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
wtf ik kon gister ook niet bellen >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten :cry: :/
R
sonnebloem wrote:Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten :cry: :/
Thuisbezorgd? ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Re-vamp wrote:
sonnebloem wrote:Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten :cry: :/
Thuisbezorgd? ^^
Doet u maar 4 boterhammen met kaas, 2 met pindakaas en een krentenbol alstublieft

*hangt op*