Active topics in Off-Topic
Moderators
Mijn magnetron die mijn eten laat ontploffen. Rip rookworst.
Net als de persoon die aan het bidden was voor watch your back op qlimax, ellendigheidTHArdstyler wrote:Echt dit. Gisteren weer met verbazing de berichten gelezen over de vergunning voor 'de Radical Dome' en iemand die de laatste gated kick in dat anthem van Malice vet vondOnthafloorx wrote:Nog steeds het aantal mensen met het IQ van een stoeptegel in RSU![]()
![]()
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 28 days ago
Ik word nu toch wel benieuwd naar RSU. Kan iemand me toevoegen? Stuur even een pm 
Nice, ik ben dus niet de enige. De knopjes van mijn oordopjes doen het nu ook niet. Bij jou wel?RoyAPO wrote:Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL
Die doen het nog wel bij mij. Maar als de display wegvalt, doen mijn knopjes het ook niet meer. Ik vind dit wel hele erge bugs en niet echt een reclame om een nieuwe iPhone te kopen..Zamble wrote:Nice, ik ben dus niet de enige. De knopjes van mijn oordopjes doen het nu ook niet. Bij jou wel?RoyAPO wrote:Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL
Aron rot nou eem op te kliern'.Svbtwee wrote:Mijn magnetron die mijn eten laat ontploffen. Rip rookworst.
Hmm vreemd, mijn knopjes doen het zelfs niet als het display er wel staat. Begin nu te twijfelen of het niet aan mn oordopjes ligt.RoyAPO wrote:Die doen het nog wel bij mij. Maar als de display wegvalt, doen mijn knopjes het ook niet meer. Ik vind dit wel hele erge bugs en niet echt een reclame om een nieuwe iPhone te kopen..Zamble wrote:Nice, ik ben dus niet de enige. De knopjes van mijn oordopjes doen het nu ook niet. Bij jou wel?RoyAPO wrote:Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL
Zou kunnen! Maar wel vreemd als ze het nu opeens niet meer doen. Moet wel zeggen dat het knopje op mijn vorige oortjes ook stuk is gegaan door een kabelbreuk dus misschien heb jij dat ook
Ander irritatiemomentje: nog steeds verkouden godverdomme. Nu hele tijd aan het hoesten
Ander irritatiemomentje: nog steeds verkouden godverdomme. Nu hele tijd aan het hoesten
Dit.RoyAPO wrote:nog steeds verkouden godverdomme. Nu hele tijd aan het hoesten
Dit vind ik echt fan-tas-tisch. Niks mooier dan dat je een appje krijgt van een vriend dat hij dat filmpje op vol geluid keek op zijn werk / een volle treincoupé / bij zijn schoonouders / bij oma op de koffie.Svbtwee wrote:Haha gvd dit is zo kutsonnebloem wrote:Neukgeluiden onder fb filmpjes.
Flikker. Gewoon. Op.![]()
Gisteren nogRemi wrote:op vol geluid keek op zijn werk
PS: ik niet, maar wel met hetzelfde filmpje toen ik gisterenavond al in bed lag
Een gast die altijd maar weer op onze vrijkomende kamer in het huis reageert, terwijl we om een vrouw vragen. Als ik die Facebook van die gast bekijk ziet ie er ook niet zo snugger uit 
Tja. Gaat om het evenwicht in het huis. Zitten nu al met 9 mannen en 6 vrouwen en er gaat een vrouw weg. Beetje zielig voor ze om met 10 mannen opgescheept te zittenDelt-A wrote:sexisme
Nu kraakt het geluid ook enorm, super irritantRoyAPO wrote:Zou kunnen! Maar wel vreemd als ze het nu opeens niet meer doen. Moet wel zeggen dat het knopje op mijn vorige oortjes ook stuk is gegaan door een kabelbreuk dus misschien heb jij dat ook
Met geluid nog geen problemen. Heb nu wel na IOS 11.0.3 update dat bellen niet werkt. WTF moet ik met een telefoon zonder dat ik kan bellen. UUUUURGGGHH.Zamble wrote:Nu kraakt het geluid ook enorm, super irritantRoyAPO wrote:Zou kunnen! Maar wel vreemd als ze het nu opeens niet meer doen. Moet wel zeggen dat het knopje op mijn vorige oortjes ook stuk is gegaan door een kabelbreuk dus misschien heb jij dat ook
Vanochtend wel weer een vastloper tijdens t sporten. Moest ik m opnieuw opstarten...
Had ik maar naar vrienden geluisterd en gewacht met updaten naar ios 11. Echt spijt van. Hoe lang duurt t gemiddeld voor Apple alles gefixt heeft? Dit is mn eerste appel telefoon namelijk dus geen idee hoe lang zoiets duurt.
Kan me niet voorstellen dat hier een vast tijd voor staat of een indicatie. Ik wacht wel af
Niet kunnen bellen is anders ook wel een beetje kut
. Gisteren geen last gehad van een vastlopende telefoon dus ik update nog even niet
wtf ik kon gister ook niet bellen 
Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten

-
R
Thuisbezorgd?sonnebloem wrote:Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten![]()
Doet u maar 4 boterhammen met kaas, 2 met pindakaas en een krentenbol alstublieftRe-vamp wrote:Thuisbezorgd?sonnebloem wrote:Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten![]()
*hangt op*