Hij is echt best wel goed gelukt, al blijft het echt heel kutklapstoel wrote:Mijn Soundcloud account weer tegenkomen en een oude mashup terugluisteren![]()
View on SoundCloud
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
ik moet hier veel te hard om lachen
http://www.dumpert.nl/mediabase/7256755 ... beurt.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/7256755 ... beurt.html
Ik zit rustig op kantoor even op de monitor de camerabeelden te bekijken, zie ik in eens dat 2 personeelsleden met elkaar staan te bekken in het magazijn
. Maar even vriendelijk via hun oortjes verzocht of ze ajb weer aan het werk wouden gaan. Denk dat ze hun broek vol scheten op dat moment
. Was mooi.
2 bae's die ass fuckensonnebloem wrote:Wacht wat
Hoe mooi zou het zijn als die meid haar evenwicht verliest en er achterover aftyft. 
Ik snap nog steeds het nut niet van iemand op de schouders nemen
Nouja ligt er aan wie er boven je zit en wat diegene aan heeft.Exterkate wrote:Ik ook niet. Lijkt me niet echt comfortabel. Zowel boven als ondersonnebloem wrote:Ik snap nog steeds het nut niet van iemand op de schouders nemen
Je moet toch wat als er geen hek in de buurt is
Aan die gozer zijn kop te zien, merkt die er niet veel vanExterkate wrote:Ik ook niet. Lijkt me niet echt comfortabel. Zowel boven als ondersonnebloem wrote:Ik snap nog steeds het nut niet van iemand op de schouders nemen
Zij denken gewoon verder na dan de rest. Plaatsbesparing! Had op the Return of Headhunterz ook wat meer volk kunnen doen. Keep 'm rolling Angelique en Tony. 
Kunnen ze bij het volgende feest in de ZiggoDome mooi 28.000 kaarten verkopenHelicaze wrote:Zij denken gewoon verder na dan de rest. Plaatsbesparing! Had op the Return of Headhunterz ook wat meer volk kunnen doen. Keep 'm rolling Angelique en Tony.
Jij was er niet eens bij.Helicaze wrote:Zij denken gewoon verder na dan de rest. Plaatsbesparing! Had op the Return of Headhunterz ook wat meer volk kunnen doen. Keep 'm rolling Angelique en Tony.
Kunnen ze ook terug praten? Neem aan van wel.. Wat zeiden ze?Svbtwee wrote:Ik zit rustig op kantoor even op de monitor de camerabeelden te bekijken, zie ik in eens dat 2 personeelsleden met elkaar staan te bekken in het magazijn. Maar even vriendelijk via hun oortjes verzocht of ze ajb weer aan het werk wouden gaan. Denk dat ze hun broek vol scheten op dat moment
![]()
. Was mooi.
NiksRowanyt1309 wrote:Kunnen ze ook terug praten? Neem aan van wel.. Wat zeiden ze?Svbtwee wrote:Ik zit rustig op kantoor even op de monitor de camerabeelden te bekijken, zie ik in eens dat 2 personeelsleden met elkaar staan te bekken in het magazijn. Maar even vriendelijk via hun oortjes verzocht of ze ajb weer aan het werk wouden gaan. Denk dat ze hun broek vol scheten op dat moment
![]()
. Was mooi.
Haha, genieten man. Ben je ook zo streng dan?Svbtwee wrote:NiksRowanyt1309 wrote:Kunnen ze ook terug praten? Neem aan van wel.. Wat zeiden ze?Svbtwee wrote:Ik zit rustig op kantoor even op de monitor de camerabeelden te bekijken, zie ik in eens dat 2 personeelsleden met elkaar staan te bekken in het magazijn. Maar even vriendelijk via hun oortjes verzocht of ze ajb weer aan het werk wouden gaan. Denk dat ze hun broek vol scheten op dat moment
![]()
. Was mooi.
. Die schrokken er zo erg van dat er geen woord meer uitkwam
.
Op zulk soort dingen staat eigenlijk gewoon opstaande voet ontslag. Denk dat ze blij mogen zijn dat ik het bij een praatje van 2 minuten laat
.
Sander zei pas wat nadat hij klaar was met fappen.
Beetje kopkluiven in het magazijn is staande voet?? Als je nou je "sleutels kwijt bent" midden in de winkel o.i.d kan ik er nog wel inkomen, maar een stiekem bekkie leggen moet kunnen zonder dat de opzichter fappend de ontslag brief schrijft lijkt me?Svbtwee wrote:Op zulk soort dingen staat eigenlijk gewoon opstaande voet ontslag. Denk dat ze blij mogen zijn dat ik het bij een praatje van 2 minuten laat.
Regels zijn regels. Die heb ik ook niet gemaakt. Maarja ik ben een rebel zoals je weet dus fuck de regels. Haha nee maar ga 2 mensen niet hun baan afnemen voor zoiets lulligs. Nu zijn ze gewaarschuwd en neem aan dat ze slim genoeg zijn om het niet nog een keer te doenRickzel wrote:Beetje kopkluiven in het magazijn is staande voet?? Als je nou je "sleutels kwijt bent" midden in de winkel o.i.d kan ik er nog wel inkomen, maar een stiekem bekkie leggen moet kunnen zonder dat de opzichter fappend de ontslag brief schrijft lijkt me?Svbtwee wrote:Op zulk soort dingen staat eigenlijk gewoon opstaande voet ontslag. Denk dat ze blij mogen zijn dat ik het bij een praatje van 2 minuten laat.
Wat voor functie heb jij dan? Aangezien je ze kan ontslaan blijkbaar haha
staat op z'n account, welke winkel het is mag je zelf gaan radenSvbtwee wrote: Beroep: Assistent bedrijfsleider bij de gezelligste winkel van nl.
Irritatiemomentjes (page 990)Aristo wrote:Wat voor functie heb jij dan? Aangezien je ze kan ontslaan blijkbaar haha