Mijn hele pokémon meester carriereyannickvk wrote:Dit komt hard aan. Ik zie nu dus pas dat zijn gezicht dus gewoon aan de linker kant zit ipv aan de rechter kant.Rickzel wrote:waar het bloed zit, blijkt officieel z'n neus te zijn... maar ik kan het niet meer ont-zien.
Heb even tijd nodig om dit te verwerken.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja als je de normale ogen ziet maakt het het extra suf, hij kijkt niet boos maar verdrietig 

hahaha nu zie ik die andere ogen pas goed, heb nooit wat gehad met pokemon dus vandaar
Niet? Behoren wij niet allemaal tot de pokemon generatie? Ga me niet vertellen dat jij een Digimon kind was...sonnebloem wrote:heb nooit wat gehad met pokemon dus vandaar
toen dat eerste seizoen op tv was
Ik deed voetbalplaatjes en keek andere programma's. Had er echt niks mee haha
Ik verwijt 't maar aan de leeftijdsonnebloem wrote:Ik deed voetbalplaatjes en keek andere programma's. Had er echt niks mee haha
Klasgenoten enzo deden het wel hoor hahaRickzel wrote:Ik verwijt 't maar aan de leeftijdsonnebloem wrote:Ik deed voetbalplaatjes en keek andere programma's. Had er echt niks mee haha
Pfoa, volgens mij echt de eerste die dezelfde mening als ik heeft over Pokemon. Ik dacht dat die dag nooit ging komen.sonnebloem wrote:Ik deed voetbalplaatjes en keek andere programma's. Had er echt niks mee haha
Thommy wrote:Pfoa, volgens mij echt de eerste die dezelfde mening als ik heeft over Pokemon. Ik dacht dat die dag nooit ging komen.sonnebloem wrote:Ik deed voetbalplaatjes en keek andere programma's. Had er echt niks mee haha
Sluit me aan bij dit clubje!sonnebloem wrote:Thommy wrote:Pfoa, volgens mij echt de eerste die dezelfde mening als ik heeft over Pokemon. Ik dacht dat die dag nooit ging komen.sonnebloem wrote:Ik deed voetbalplaatjes en keek andere programma's. Had er echt niks mee haha
Welke move gaan wij ontdekken jongens? Al suggesties voor shirts? Wie zet de webshop op?
Edit:
En dan je armen gestrekt, een soort zijwaartse pinsir
Edit:

En dan je armen gestrekt, een soort zijwaartse pinsir
Hoi ik hoor hier ook bij. Sonnebloem ik heb nog wel kekke voetbalplaatjes als je wilt ruilen.MeneerEend wrote:Sluit me aan bij dit clubje!Thommy wrote:Pfoa, volgens mij echt de eerste die dezelfde mening als ik heeft over Pokemon. Ik dacht dat die dag nooit ging komen.sonnebloem wrote:Ik deed voetbalplaatjes en keek andere programma's. Had er echt niks mee haha
Even mijn map zoeken hoorFaalhaas wrote: Hoi ik hoor hier ook bij. Sonnebloem ik heb nog wel kekke voetbalplaatjes als je wilt ruilen.
Ik heb nog die schaal met die magneten ergens op zolder liggen.
Zijn er ook nog mensen die zich aan willen sluiten bij mijn Winx Club groepje? 
Die eerste paar tv seizoenen waren dan wel weer de shitSvbtwee wrote:Zijn er ook nog mensen die zich aan willen sluiten bij mijn Winx Club groepje?
Slechte jeugd gehad dus?Joey wrote:Pokemon was mijn jeugd.
Dit verklaart heel veel.Svbtwee wrote:Zijn er ook nog mensen die zich aan willen sluiten bij mijn Winx Club groepje?
Ik snap je wel, jij bent 19, toen jij de tv aan zette om cartoons te kijken zaten ze al in de kut generatie. Maar de OG pokemon tijd was echt de shit!Rowanyt1309 wrote:Slechte jeugd gehad dus?Joey wrote:Pokemon was mijn jeugd.
Winx daarentegen, mijn god wat een bagger, vgm was ik daar ook echt al te oud voor toen dat op tv kwam
Daar heb je wel weer gelijk in Rick. 
Jij was er idd al een beetje te oud voor toen dat op tv was @Rickzel
. Ik was er wel weg van vroeger
. Maaar toch heb ik in mijn jonge kinder jaren van niet een serie zoveel genoten als van "Avatar: De Legende van Aang"
. Die serie is gewoon nog steeds baas