Bedankt Sander!Svbtwee wrote:MelvinFR, van harte gefeliciteerd!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het niveau op RSU ligt weer bijzonder hoog 
oke ik wil nog een keer kijken, ben er vorig jaar uitgestapt vanwege een overkill aan onzin en berichten. wie gooit me er even in 
Heb je niet op FB dus moet ff iemand anders doen, maar je moet die shit gewoon volledig ontvolgen maar wel lid blijven, dan kom je er niks van tegen in je tijdlijn maar dan kun je wel gluren als je die behoefte hebt haha.sonnebloem wrote:oke ik wil nog een keer kijken, ben er vorig jaar uitgestapt vanwege een overkill aan onzin en berichten. wie gooit me er even in
bedankt randysonnebloem wrote:oke ik wil nog een keer kijken, ben er vorig jaar uitgestapt vanwege een overkill aan onzin en berichten. wie gooit me er even in
Het Thyron topic teruglezen, en dan erachter komen waarom hier wel eens over de moeder van Thyron werd/wordt gesproken. Godverdomme wat sjiek. 
Ik vind die van Theon leuker
Rowanyt1309 wrote:Wie gaat er 1 kopen?
Ik wacht eerst even het Ketapod shirt afRowanyt1309 wrote:Wie gaat er 1 kopen?
Die word dan geniaal. Dan zijn we makkelijk te herkennen.THArdstyler wrote:Ik wacht eerst even het Ketapod shirt afRowanyt1309 wrote:Wie gaat er 1 kopen?

Deze Ketapod is genezen van een klaplong en gaat nog steeds hard.
Ik weiger nog steeds toe te geven dat die stekel niet z'n neus is...
Dat hoeft toch ook niet. Is gewoon z'n neus.Rickzel wrote:Ik weiger nog steeds toe te geven dat die stekel niet z'n neus is...
Niet waar. Toch?Joey wrote:Dat hoeft toch ook niet. Is gewoon z'n neus.Rickzel wrote:Ik weiger nog steeds toe te geven dat die stekel niet z'n neus is...
waar het bloed zit, blijkt officieel z'n neus te zijn... maar ik kan het niet meer ont-zien.
Oke, ik begon al te twijfelen aan mijn pokémon master skills.Rickzel wrote:waar het bloed zit, blijkt officieel z'n neus te zijn... maar ik kan het niet meer ont-zien.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Kut zooi. Nu kan ik nooit meer normaal naar metapod kijken. Die punt had ook zo z'n neus kunnen zijn.Rickzel wrote:Ik weiger nog steeds toe te geven dat die stekel niet z'n neus is...
Speciaal voor jullie zijn er nu ook SNOEIR. en #OOOH!!! shirtjes en snapbacks toegevoegd!
Vooral de #OOOH! shirtjes zijn een aanrader. Het handige aan dit shirtje is dat je gewoon front row kunt blijven rammen zonder shirt. Het enige wat je hoeft te doen is bij elke nieuwe kick je shirt in de lucht te houden. Hierdoor blijf je dus de xtra raw soldier die je natuurlijk wilt zijn, en heb je ook nog eens gewoon je stem maandags op werk of school!
Bestel ze in de webshop: https://shop.spreadshirt.nl/RawstyleFas ... Cache=true
Vooral de #OOOH! shirtjes zijn een aanrader. Het handige aan dit shirtje is dat je gewoon front row kunt blijven rammen zonder shirt. Het enige wat je hoeft te doen is bij elke nieuwe kick je shirt in de lucht te houden. Hierdoor blijf je dus de xtra raw soldier die je natuurlijk wilt zijn, en heb je ook nog eens gewoon je stem maandags op werk of school!
Dit komt hard aan. Ik zie nu dus pas dat zijn gezicht dus gewoon aan de linker kant zit ipv aan de rechter kant.Rickzel wrote:waar het bloed zit, blijkt officieel z'n neus te zijn... maar ik kan het niet meer ont-zien.
Heb even tijd nodig om dit te verwerken.
De tering Tom dat is me veelFuzzylogic wrote:Speciaal voor jullie zijn er nu ook SNOEIR. en #OOOH!!! shirtjes en snapbacks toegevoegd!