Medabots 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
2x (dragonball nog steeds heurpatrickjeb wrote:Pokemon, Digimon, Beyblade, Yu-Gi-Oh, Dragonball Z, medabots
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Iemand nog bij hardstyle pianist in hedon dan?
Zie het nu pas, maar ja was vet! Prima trackkeuze van ZentimentsRTM93 wrote:Iemand nog bij hardstyle pianist in hedon dan?

Wie zit er hier op Dumpert te fucken?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Wij zijn halverwege reloaded helaas weggegaan rond 12 uur want moest nog een uur terug rijden en had vandaag nog genoeg te doen.ThaBomba. wrote:Zie het nu pas, maar ja was vet! Prima trackkeuze van ZentimentsRTM93 wrote:Iemand nog bij hardstyle pianist in hedon dan?
Maar dat uurtje met de pianist
Kippenvel bij de meeste tracks. Die meid die zong, was ze toevallig ook de officiële vocalist van die track met deetox. Die stem was goud.
Super dik feestje voor een tientje ja. Volgens mij heb ik je nog zien snoeien als ik aan je filmpje zie waar je stond. Stond naast die film tafel onder de trapRTM93 wrote:Wij zijn halverwege reloaded helaas weggegaan rond 12 uur want moest nog een uur terug rijden en had vandaag nog genoeg te doen.ThaBomba. wrote:Zie het nu pas, maar ja was vet! Prima trackkeuze van ZentimentsRTM93 wrote:Iemand nog bij hardstyle pianist in hedon dan?
Maar dat uurtje met de pianist.
Kippenvel bij de meeste tracks. Die meid die zong, was ze toevallig ook de officiële vocalist van die track met deetox. Die stem was goud.
Naar het concert van Justin Bieber aan het kijken samen met Paultheone

Nu te koop! Ik weet dat 'ie nu 'officieel' trouwens via z'n rug snuift, maar dit ziet er veel beter uit.Rowanyt1309 wrote:Die word dan geniaal. Dan zijn we makkelijk te herkennen.THArdstyler wrote:Ik wacht eerst even het Ketapod shirt afRowanyt1309 wrote:Wie gaat er 1 kopen?
https://shop.spreadshirt.nl/RawstyleFas ... =1&view=D1
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Dat heb je goed gezien danThaBomba. wrote:
Super dik feestje voor een tientje ja. Volgens mij heb ik je nog zien snoeien als ik aan je filmpje zie waar je stond. Stond naast die film tafel onder de trap
Lamp van het plafond af gepinserd
. Oeepsie 
Seinstoring tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep had 13 minuten vertraging tussen Schiphol en Sassenheim wat normaal 15 minuten duurt. Mooi kut, tot ik er achter kwam dat ik de laatste nog rijdende trein had. Toch wel een beetje blij.
Niet zo zjeveren Sjowie. Mijn bus kwam net niet opdagen, waardoor ik 1.5 uur vertraging had op mn reis die al 3 uur duurtJoey wrote:Seinstoring tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep had 13 minuten vertraging tussen Schiphol en Sassenheim wat normaal 15 minuten duurt. Mooi kut, tot ik er achter kwam dat ik de laatste nog rijdende trein had. Toch wel een beetje blij.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Na 6 maand werkeloosheid eindelijk m'n eerste werkdag vandaag.
07.00 tot 17.00
Waar ga je werken?RTM93 wrote:Na 6 maand werkeloosheid eindelijk m'n eerste werkdag vandaag.07.00 tot 17.00
Proficiat! Best wel lange uren maar beter dan thuis zitten natuurlijk.RTM93 wrote:Na 6 maand werkeloosheid eindelijk m'n eerste werkdag vandaag.07.00 tot 17.00
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
In de beveiligingRowanyt1309 wrote:Waar ga je werken?RTM93 wrote:Na 6 maand werkeloosheid eindelijk m'n eerste werkdag vandaag.07.00 tot 17.00
Mijn taken zijn niet al te moeilijk en zwaar dus dan valt de tijd wel mee.Grim wrote:Proficiat! Best wel lange uren maar beter dan thuis zitten natuurlijk.RTM93 wrote:Na 6 maand werkeloosheid eindelijk m'n eerste werkdag vandaag.07.00 tot 17.00
Begin sowieso onderaan de ladder dus krijg je eerst de 'saaiste' klusjes.
Maar mij hoor je niet klagen. De muren thuis kwamen op me af en heel veel langer zonder inkomen had ik met mijn dure hobby niet nog 3 maanden vol gehouden.