JazekerChroman wrote:Jij moet vast trots zijn als naamgever van deze moveDelt-A wrote:haha yes it's happening
Irritatiemomentjes (page 966)
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Filmpjes van aanslag in Manchester gezien? Zoiets zou maar bij Qlimax ofzo gebeuren, wat een zieke paniek moet dat geweest zijn
iedereen mooi weekend gehad, wil niet te erge downer zijn
, maar gvd wat een vieze gore teringlijers weer, alleen maar kinderen/tieners gepakt...
iedereen mooi weekend gehad, wil niet te erge downer zijn
Ben bang dat het niet de vraag 'of' maar eerder 'wanneer' zoiets in nederland gebeurt. mafkezen 
Wou zeggen, kwestie van tijd dat dit gebeurt.
Alleen ik denk niet op een HS feest. Zoiets is bij hun helemaal niet bekend joh. Meer wanneer een internationale artiest een keer in de Ziggo staat oid.
Maar te ziek voor woorden dit idd, gewoon alleen jonge mensen. Het is altijd maar een kwestie van wanneer en waar. Het zal toch wel gebeuren, en het liefst op een zo gruwelijk mogelijke manier met zo veel mogelijk onschuldige slachtoffers.
Alleen ik denk niet op een HS feest. Zoiets is bij hun helemaal niet bekend joh. Meer wanneer een internationale artiest een keer in de Ziggo staat oid.
Maar te ziek voor woorden dit idd, gewoon alleen jonge mensen. Het is altijd maar een kwestie van wanneer en waar. Het zal toch wel gebeuren, en het liefst op een zo gruwelijk mogelijke manier met zo veel mogelijk onschuldige slachtoffers.
Last edited by Broken Balance on 23 May 2017 09:53, edited 2 times in total.
Zegt ook wel iets over alle inlichtingendiensten dat hier nog niets is gebeurd.
AIVD is enorm open en strak bezig met dit geloof ik wel.MelvinFR wrote:Zegt ook wel iets over alle inlichtingendiensten dat hier nog niets is gebeurd.
Ze willen gewoon zoveel mogelijk slachtoffers maken. Kinderen/tieners/vrouwen/mannen/bejaarden, maakt voor die gasten niets uit.Rickzel wrote:alleen maar kinderen/tieners gepakt...
Wel enigszins. Grotere shock waarde natuurlijk, dat brengt meer aandacht. Dat is wat hun willen.Grim wrote:Ze willen gewoon zoveel mogelijk slachtoffers maken. Kinderen/tieners/vrouwen/mannen/bejaarden, maakt voor die gasten niets uit.Rickzel wrote:alleen maar kinderen/tieners gepakt...
Ja denk verder ook niet dat hardstyle feesten snel een target zijn, maar we hebben allemaal wel eens in zo'n menigte gelopen na een avond. Moet je je voorstellen dat er dan zoiets gebeurt.
Gadverdamme
Gadverdamme
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Nederlandse banken financieren veel terroristen. Daarom is hier vrijwel nooit wat gebeurt. #complot

De Duitsers hebben UFO'sRTM93 wrote:Nederlandse banken financieren veel terroristen. Daarom is hier vrijwel nooit wat gebeurt. #complot
Joey wrote:Jet fuel can't melt steel beams.

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
editExterkate wrote:Ik ben vanaf nu een Hardtraxx Elite. Ik wil iedereen bedanken die deze mijlpaal in mijn leven mogelijk hebben gemaakt. Op naar de 3000
Toen ik naar mij zelf ging kijken merkte ik op dat ik ook de mijlpaal van 2000 heb bereikt
RTM93 wrote:
editExterkate wrote:Ik ben vanaf nu een Hardtraxx Elite. Ik wil iedereen bedanken die deze mijlpaal in mijn leven mogelijk hebben gemaakt. Op naar de 3000
Toen ik naar mij zelf ging kijken merkte ik op dat ik ook de mijlpaal van 2000 heb bereiktom precies te zijn 2002 met deze post .
Proost dan maar.
Spamsletjes. Ik doe ook even mee. Stilletjes aan richting de 2000 aan het gaan. 
je kunt natuurlijk de boardradio gesprekken van F1 racer Kimi Raikkonen(een Fin) pakkenNuracore wrote:Was voor elk land(en) een intro aan het maken voor mijn mixes die vanavond waarschijnlijk online komen... maar heb er 1 van Scandinavie in zijn algemeen.... te moeilijk om een intro te maken wat met scandinavie te maken heeft (met wat humor)dus die sla ik maar over
Hebben jullie misschien nog suggesties, ksta er open voor
Ben geen formule 1 iemand dus zou het niet weten haha maar dit is het resultaat en hij is ontiegelijk slechtDistinctive wrote:je kunt natuurlijk de boardradio gesprekken van F1 racer Kimi Raikkonen(een Fin) pakkenNuracore wrote:Was voor elk land(en) een intro aan het maken voor mijn mixes die vanavond waarschijnlijk online komen... maar heb er 1 van Scandinavie in zijn algemeen.... te moeilijk om een intro te maken wat met scandinavie te maken heeft (met wat humor)dus die sla ik maar over
Hebben jullie misschien nog suggesties, ksta er open voor
Nuracore @ Hardstyle Engagement (NL vs AUS vs IT vs SCAN)
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Op Hardtraxx wordt er altijd de draak mee gestoken, maar een DJ mag dat niet. Wat hypocriet zegTwanneke wrote:https://www.facebook.com/djneroz/videos/1399499493471164/
Er worden nu zelfs tracks over gemaakt.
Last edited by Crashee on 29 May 2017 19:56, edited 1 time in total.
Crashee wrote:Op Hardtraxx wordt er altijd de draak mee gestoken, maar een DJ mag dat niet. Wat hypcriet zegTwanneke wrote:https://www.facebook.com/djneroz/videos/1399499493471164/
Er worden nu zelfs tracks over gemaakt.