Ik ben altijd zo vervelend, dat weten jullie onderhand toch wel.Unknown wrote:Jij hebt weer even je dagelijkse momentje te pakken?Broken Balance wrote:Jankenimmuunm wrote:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximaal aantal van 20 smilies toegestaan.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb dat boek ook gelezen ja, heftige gast is datklapstoel wrote:Halverwege 'wat de fok, ouwe' over DJ Dano. Door zijn neus zijn echt tonnen coke gegaan![]()
Niemand snapt 'm volgens mij. Ik zie niemand een pinsir doen.Twanneke wrote:https://www.facebook.com/djneroz/videos/1399499493471164/
Er worden nu zelfs tracks over gemaakt.
Enorm kansloos als je daar een plaat van maakt idd 
Straks maakt Peacock nog een plaat 1,2 hoepeltje hakken of Delete one two claplung
Straks maakt Peacock nog een plaat 1,2 hoepeltje hakken of Delete one two claplung
Broken Balance wrote:Delete one two claplung
Waarom snap jij niet dat voor velen mensen de pinsir hype niet voor de gein is?Exterkate wrote:Waarom snappen mensen nou niet dat die Pinsir hype voor de gein is en dat de move zelf eigenlijk tenenkrommend is?
Neroz leest hier mee, dit is waarschijnlijk een tribute aan ons mannenExterkate wrote:Waarom snappen mensen nou niet dat die Pinsir hype voor de gein is en dat de move zelf eigenlijk tenenkrommend is?
claplungMelvinFR wrote:Broken Balance wrote:Delete one two claplung
Broken Balance wrote:Delete one two claplung
Was voor elk land(en) een intro aan het maken voor mijn mixes die vanavond waarschijnlijk online komen... maar heb er 1 van Scandinavie in zijn algemeen.... te moeilijk om een intro te maken wat met scandinavie te maken heeft (met wat humor)
dus die sla ik maar over
Hebben jullie misschien nog suggesties, ksta er open voor
VikingenNuracore wrote:Was voor elk land(en) een intro aan het maken voor mijn mixes die vanavond waarschijnlijk online komen... maar heb er 1 van Scandinavie in zijn algemeen.... te moeilijk om een intro te maken wat met scandinavie te maken heeft (met wat humor)dus die sla ik maar over
Dan loop ik tegen het probleem aan dat de noorse vikingen en vaak ook de soundtracks daarvan aardig een duistere sfeer hebben. De eerste plaat waar ik mee opende is een wat vrolijkere manier... Niet heel toepasselijkDelt-A wrote:VikingenNuracore wrote:Was voor elk land(en) een intro aan het maken voor mijn mixes die vanavond waarschijnlijk online komen... maar heb er 1 van Scandinavie in zijn algemeen.... te moeilijk om een intro te maken wat met scandinavie te maken heeft (met wat humor)dus die sla ik maar over
Jij moet vast trots zijn als naamgever van deze moveDelt-A wrote:haha yes it's happening
Irritatiemomentjes (page 966)
holy shit ik heb echt alles gezien nu. 'nigger' ook, dit kan echt niet. Alles.Exterkate wrote:Gert Jan gaat gek op die kickrolzzzz
https://www.instagram.com/p/BUZA9B7ACDy ... hardgabber
Hoe kom je trouwens bij zo'n filmpjes terecht?
Godverdomme, staat er ook bij als een zoutzak. Ook al ben je thuis, gewoon finaal uit je plaat gaan. 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Je moet toch wat als je nog niet naar feestjes mag...