Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahah, mooi dat m'n zieke idee nog niet vergeten is
hahaha ik moest hier veel te hard om lachen 
Degene die dat filmpje .gif gebruikt in de volgende photoshop ronde krijgt eeuwige roem denk ik
Degene die dat filmpje .gif gebruikt in de volgende photoshop ronde krijgt eeuwige roem denk ik
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022
Zelfs hier op vakantie in Shanghai defenden ze de raw

Ook in Nederland buiten feesten doen ze mee.
Ik vroeg me al af waar die photoshop bleefEHRNK wrote:Zelfs hier op vakantie in Shanghai
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
EHRNK wrote:Zelfs hier op vakantie in Shanghai defenden ze de raw
Nee joh die zijn gewoon altijd op hun hoede voor het Sar virus.
Ik dacht oprecht dat ik in het photoshop topic zat toen ik EHRNK i.c.m. een foto zag.Chroman wrote:Ik vroeg me al af waar die photoshop bleefEHRNK wrote:Zelfs hier op vakantie in Shanghai
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Wordt ook steeds gekkerPartyflock wrote:en hardstyle rapper Jebroer
Grappenmaker is het toch ook, die Youri
Grim wrote:
![]()
Verdomme, ik dacht dat Hippolytushoef een verzinsel was hier op Hardtraxx, zie je het tussen de opstapplaatsen bij Eventtravel voor Dominator staan.

Hoe kun je dat nou denken, DJ CRO woont er zelfs...Thommy wrote:Verdomme, ik dacht dat Hippolytushoef een verzinsel was hier op Hardtraxx, zie je het tussen de opstapplaatsen bij Eventtravel voor Dominator staan.![]()
Sorry voor mijn gespam, maar morgen sluit de stemronde voor de DJ contest voor de Fanaticz stage van Intents. Ik val momenteel net buiten de top 10 en kan iedere stem heel hard gebruiken, dus ik zou het erg op prijs stellen als jullie op me zouden willen stemmen via deze link: http://www.intentsfestival.nl/dj-contes ... z/bionicle
Mijn setje is hier te vinden.
Mijn setje is hier te vinden.
Sorry zeggen voor iets en het vervolgens gewoon doen
Zoiets als een opmerking beginnen met 'met alle respect' en dan gewoon keihard je ongezouten mening geven waar het gebrek aan respect van afdruipt.patrickjeb wrote:Sorry zeggen voor iets en het vervolgens gewoon doen
''Wil me er niet mee bemoeien maar hierbij mijn mening''Joey wrote:Zoiets als een opmerking beginnen met 'met alle respect' en dan gewoon keihard je ongezouten mening geven waar het gebrek aan respect van afdruipt.patrickjeb wrote:Sorry zeggen voor iets en het vervolgens gewoon doen
Ook zo'n lekkere
'No offense/Niet beledigend bedoeld, maar je bent een teringlijer'ErikZ wrote:''Wil me er niet mee bemoeien maar hierbij mijn mening''Joey wrote:Zoiets als een opmerking beginnen met 'met alle respect' en dan gewoon keihard je ongezouten mening geven waar het gebrek aan respect van afdruipt.patrickjeb wrote:Sorry zeggen voor iets en het vervolgens gewoon doen
Ook zo'n lekkere
Halverwege 'wat de fok, ouwe' over DJ Dano. Door zijn neus zijn echt tonnen coke gegaan

-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximaal aantal van 20 smilies toegestaan.

Jankenimmuunm wrote:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximaal aantal van 20 smilies toegestaan.