Ben ik wel mee bezigwootum wrote:Activator al geweest?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Beetje vaak gedaan dus die kennen we nu wel :pNuracore wrote:Nog 2 á 3 tributes in ik er mee kap met Tributes
3. Star Driver
2. Bioweapon
1. vul die zelf maar in, geen idee nog (Alphaverb ofzo?)
You're not wrongimmuunm wrote:Beetje vaak gedaan dus die kennen we nu wel :pNuracore wrote:Nog 2 á 3 tributes in ik er mee kap met Tributes
3. Star Driver
2. Bioweapon
1. vul die zelf maar in, geen idee nog (Alphaverb ofzo?)
Svbtwee wrote:View on SoundCloud
Kom er net pas achter dat SMD NC is 
Wij waren ook 1 van de eerste bij de Red toen. Wij lopen eigenlijk altijd direct naar het licht en geluid en gaan we daar voor staan.Broken Balance wrote:Ik snap nog steeds niet waarom mensen naar die fucking stage rennen om als een of andere buitelandse fanboy tegen die hekken aan staan te janken.Seb wrote:Heb op defqon ook wel eens mn heup helemaal verpest. Stond als een manke bij (toen de 1e keer) legends op zondag.
Was vrij laat bij de red, dus moest als een manke zien te rennen naar de stage, zal er ongetwijfeld grappig uit hebben gezien
In 2015 waren we redelijk op tijd en stonden vooraan bij de hekken die open zouden gaan voor de main, niet zo zeer omdat we vooraan wouden staan. Wij wouden liever op de heuvel chillen en luisteren. Maar we werden bijna verdrongen en overlopen door de hordes mongolen.
Weet je ook al waar het voor staatsonnebloem wrote:Kom er net pas achter dat SMD NC is
Geef mij de beurt!!ErikZ wrote:Weet je ook al waar het voor staatsonnebloem wrote:Kom er net pas achter dat SMD NC is?
That's why they fucking call me..MelvinFR wrote:Geef mij de beurt!!ErikZ wrote:Weet je ook al waar het voor staatsonnebloem wrote:Kom er net pas achter dat SMD NC is?
Heb het wel eens voorbij zien komen maar kan het me niet meer voor de geest halen. Toemaar MelvinErikZ wrote:Weet je ook al waar het voor staatsonnebloem wrote:Kom er net pas achter dat SMD NC is?
Snuff Movie Digger, geen idee verder waarom. 
Melvin heeft netjes zijn vinger opgestoken, zeg het maar Melvin:
Wat is het antwoord op de vraag: Waar staat SMD voor?
Edit: Goed zo Melvin, wat is dan een Snuff movie: https://en.wikipedia.org/wiki/Snuff_film
Edit: Goed zo Melvin, wat is dan een Snuff movie: https://en.wikipedia.org/wiki/Snuff_film
Wat wint hijErikZ wrote:Melvin heeft netjes zijn vinger opgestoken, zeg het maar Melvin:
Seeker heeft nu ook al zo'n maffe avatar net als fuzzy, wordt dit een nieuwe hype?
Kijk die van Fuzzy meestal wel even af
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 hours ago
Waar slaan die avatars eigenlijk op, ik dacht dat in die van fuzzy een paar zitten die pep zouden hebben gebruikt, heeft het daar mee te maken?sonnebloem wrote:Seeker heeft nu ook al zo'n maffe avatar net als fuzzy, wordt dit een nieuwe hype?
Lang verhaal.Sjaakie P wrote:Waar slaan die avatars eigenlijk op, ik dacht dat in die van fuzzy een paar zitten die pep zouden hebben gebruikt, heeft het daar mee te maken?
Gevalletje "je moet erbij zijn geweest" denk ikMelvinFR wrote:Lang verhaal.Sjaakie P wrote:Waar slaan die avatars eigenlijk op, ik dacht dat in die van fuzzy een paar zitten die pep zouden hebben gebruikt, heeft het daar mee te maken?
Jezus wat een werk om dat te editen haha, die van Japan was fantastisch, ik ga er eens even goed voor zitten
Paar dagen geleden ook al gezien. Laat je niet afschrikken door de lengte van de video, het is namelijk zo voorbij 
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Jezus 20minuten. Jaa massooool 
S/O naar Geheid NoariteitMeneerEend wrote:Gevalletje "je moet erbij zijn geweest" denk ikMelvinFR wrote:Lang verhaal.Sjaakie P wrote:Waar slaan die avatars eigenlijk op, ik dacht dat in die van fuzzy een paar zitten die pep zouden hebben gebruikt, heeft het daar mee te maken?![]()