Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Heb op TFC #3 tijden Thera & Geck-O mijn enkel omgeslagen vanwege troep op de grond. Gewoon blijven doorstampen. :D De week erop wel nog serieus last van gehad xd
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Ik heb ooit mijn vinger opengehaald aan het gaasplafond van de botsautobaan op Intents 2015. Vuistje in de lucht tijdens het springen was niet zo slim >.<
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Chroman wrote:Ik heb ooit mijn vinger opengehaald aan het gaasplafond van de botsautobaan op Intents 2015. Vuistje in de lucht tijdens het springen was niet zo slim >.<
Moest even denken aan deze man: https://www.vice.com/en_us/article/i-lo ... oydon-rave
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Paultheone wrote:Na 4 dagen nog steeds een dikke enkel te hebben, gister besloten toch maar even naar de dokter te gaan.

M'n zieke stamp sessie tijdens B-Front op supersized heeft me een ingescheurde enkelband opgeleverd :thumbsup: :thumbsup:
Ahh, mooi klote man haha. Ik ben gelukkig lichamelijk schadevrij nadat mij hetzelfde overkwam. :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Ik zal nooit vergeten dat in 2012 een maat van mij zijn knieschijf eruit heeft gestampt. Die zat aan de zijkant op een bepaald moment. heel naar. Tot overmaat van ramp heeft iemand zijn telefoon meegenomen die hij tijdens het wachten op de ambulance naast hem op de bank had gelegd. Echt super triest.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Knap hoe je dat voor elkaar krijgt. Je moet van tevoren toch wel voelen dat er dan iets niet goed zit, of kan dit bij een knieschijf heel plotseling gebeuren. Met die telefoon is maar weer eens een voorbeeld waarom het vertrouwen in de mensheid laag blijft, man wat triest.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Defqon 2010 op een flesje Vitamine water te recht gekomen, was gelijk einde oefening.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Thommy wrote:Knap hoe je dat voor elkaar krijgt. Je moet van tevoren toch wel voelen dat er dan iets niet goed zit, of kan dit bij een knieschijf heel plotseling gebeuren. Met die telefoon is maar weer eens een voorbeeld waarom het vertrouwen in de mensheid laag blijft, man wat triest.
Ik was er niet bij toen het gebeurde. Kwam later terug. Hij had gebruikt dus hij had ook eerst niet veel in de gaten tot hij echt instortte. Geen idee hoe maar ik weet wel dat hij echt hard stampte. Zoals men dat vroegah echt deed.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Exterkate wrote:Wat :lol: dat is mooi kloten man. Maar wel respect dat je klaarblijkelijk zodanig goed aan het maaien was op dat moment
Tot op de dag van vandaag ook nog nooit zoiets weer mee gemaakt of gehoord. Was tijdens een van de laatste edities van superbash in Atak. Goeie ouwe tijd :cool: :lol:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
RTM93 wrote:Tot overmaat van ramp heeft iemand zijn telefoon meegenomen die hij tijdens het wachten op de ambulance naast hem op de bank had gelegd. Echt super triest.
Hahaha jezus, dat is wel echt heel lullig.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
RTM93 wrote:Tot overmaat van ramp heeft iemand zijn telefoon meegenomen die hij tijdens het wachten op de ambulance naast hem op de bank had gelegd. Echt super triest.
Ging DJ The Shade toen al naar feesten?
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 5 days ago
MelvinFR wrote:
Ging DJ The Shade toen al naar feesten?
:lol:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Grim wrote:Klaplongen, bloedneuzen, gescheurde enkelbanden :lol: :lol:

Waar gaan we eindigen. xd
Ik heb 21 januari mijn schouder uit de kom geslagen haha xd
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Ik rek ook wel eens een spier op in mijn schouder maar uit de kom is wel heel netjes. :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik weet ook van iemand dat 'ie z'n vinger is verloren op Beat The Bridge. Hij was aan het hekzitten, sprong er vanaf en bleef met zijn ring ergens achter haken. Hele vinger eraf getrokken.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Fuzzylogic wrote:Ik weet ook van iemand dat 'ie z'n vinger is verloren op Beat The Bridge. Hij was aan het hekzitten, sprong er vanaf en bleef met zijn ring ergens achter haken. Hele vinger eraf getrokken.
Dus rauwsoldaten; zitten can injure
Hardtraxxer
87 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Heb op defqon ook wel eens mn heup helemaal verpest. Stond als een manke bij (toen de 1e keer) legends op zondag.
Was vrij laat bij de red, dus moest als een manke zien te rennen naar de stage, zal er ongetwijfeld grappig uit hebben gezien
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Seb wrote:Heb op defqon ook wel eens mn heup helemaal verpest. Stond als een manke bij (toen de 1e keer) legends op zondag.
Was vrij laat bij de red, dus moest als een manke zien te rennen naar de stage, zal er ongetwijfeld grappig uit hebben gezien
Ik snap nog steeds niet waarom mensen naar die fucking stage rennen om als een of andere buitelandse fanboy tegen die hekken aan staan te janken.

In 2015 waren we redelijk op tijd en stonden vooraan bij de hekken die open zouden gaan voor de main, niet zo zeer omdat we vooraan wouden staan. Wij wouden liever op de heuvel chillen en luisteren. Maar we werden bijna verdrongen en overlopen door de hordes mongolen.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Vervolgens staan ze stijf op elkaar vooraan waardoor de enige move die nog overblijft de Pinsir is. God allemachtig dan heb je ook wel een verrotte combinatie waar je ver vandaan wilt blijven.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:Vervolgens staan ze stijf op elkaar vooraan waardoor de enige move die nog overblijft de Pinsir is. God allemachtig dan heb je ook wel een verrotte combinatie waar je ver vandaan wilt blijven.
Dat bestond toen nog niet echt :P
R
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Broken Balance wrote:
RTM93 wrote:Vervolgens staan ze stijf op elkaar vooraan waardoor de enige move die nog overblijft de Pinsir is. God allemachtig dan heb je ook wel een verrotte combinatie waar je ver vandaan wilt blijven.
Dat bestond toen nog niet echt :P
Gaat om het idee! :D
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Nog 2 á 3 tributes in ik er mee kap met Tributes :P

3. Star Driver
2. Bioweapon
1. vul die zelf maar in, geen idee nog (Alphaverb ofzo?)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Alphaverb ja :)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Ik zat nog te wachten op een Digital Punk en Prefix & Density tribute
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Activator al geweest?