Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2480, 2481, 2482, 2483, 2484, 2485, 2486 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:33 

Hardtraxx Veteran

Heb op TFC #3 tijden Thera & Geck-O mijn enkel omgeslagen vanwege troep op de grond. Gewoon blijven doorstampen. :D De week erop wel nog serieus last van gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:35 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ooit mijn vinger opengehaald aan het gaasplafond van de botsautobaan op Intents 2015. Vuistje in de lucht tijdens het springen was niet zo slim >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:36 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Ik heb ooit mijn vinger opengehaald aan het gaasplafond van de botsautobaan op Intents 2015. Vuistje in de lucht tijdens het springen was niet zo slim >.<

Moest even denken aan deze man: https://www.vice.com/en_us/article/i-lo ... oydon-rave
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:37 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Na 4 dagen nog steeds een dikke enkel te hebben, gister besloten toch maar even naar de dokter te gaan.

M'n zieke stamp sessie tijdens B-Front op supersized heeft me een ingescheurde enkelband opgeleverd :thumbsup: :thumbsup:

Ahh, mooi klote man haha. Ik ben gelukkig lichamelijk schadevrij nadat mij hetzelfde overkwam. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:40 

Hardtraxx Veteran

Ik zal nooit vergeten dat in 2012 een maat van mij zijn knieschijf eruit heeft gestampt. Die zat aan de zijkant op een bepaald moment. heel naar. Tot overmaat van ramp heeft iemand zijn telefoon meegenomen die hij tijdens het wachten op de ambulance naast hem op de bank had gelegd. Echt super triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:43 

Hardtraxx Veteran

Knap hoe je dat voor elkaar krijgt. Je moet van tevoren toch wel voelen dat er dan iets niet goed zit, of kan dit bij een knieschijf heel plotseling gebeuren. Met die telefoon is maar weer eens een voorbeeld waarom het vertrouwen in de mensheid laag blijft, man wat triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:44 

Hardtraxxer

Defqon 2010 op een flesje Vitamine water te recht gekomen, was gelijk einde oefening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:45 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Knap hoe je dat voor elkaar krijgt. Je moet van tevoren toch wel voelen dat er dan iets niet goed zit, of kan dit bij een knieschijf heel plotseling gebeuren. Met die telefoon is maar weer eens een voorbeeld waarom het vertrouwen in de mensheid laag blijft, man wat triest.

Ik was er niet bij toen het gebeurde. Kwam later terug. Hij had gebruikt dus hij had ook eerst niet veel in de gaten tot hij echt instortte. Geen idee hoe maar ik weet wel dat hij echt hard stampte. Zoals men dat vroegah echt deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 14:54 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Wat :lol: dat is mooi kloten man. Maar wel respect dat je klaarblijkelijk zodanig goed aan het maaien was op dat moment

Tot op de dag van vandaag ook nog nooit zoiets weer mee gemaakt of gehoord. Was tijdens een van de laatste edities van superbash in Atak. Goeie ouwe tijd :cool: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 15:48 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Tot overmaat van ramp heeft iemand zijn telefoon meegenomen die hij tijdens het wachten op de ambulance naast hem op de bank had gelegd. Echt super triest.

Hahaha jezus, dat is wel echt heel lullig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 15:49 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Tot overmaat van ramp heeft iemand zijn telefoon meegenomen die hij tijdens het wachten op de ambulance naast hem op de bank had gelegd. Echt super triest.

Ging DJ The Shade toen al naar feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 16:07 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:

Ging DJ The Shade toen al naar feesten?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 16:56 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Klaplongen, bloedneuzen, gescheurde enkelbanden :lol: :lol:

Waar gaan we eindigen. xd

Ik heb 21 januari mijn schouder uit de kom geslagen haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 19:37 

Hardtraxx Veteran

Ik rek ook wel eens een spier op in mijn schouder maar uit de kom is wel heel netjes. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 20:33 

Hardtraxx Veteran

Ik weet ook van iemand dat 'ie z'n vinger is verloren op Beat The Bridge. Hij was aan het hekzitten, sprong er vanaf en bleef met zijn ring ergens achter haken. Hele vinger eraf getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 21:48 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ik weet ook van iemand dat 'ie z'n vinger is verloren op Beat The Bridge. Hij was aan het hekzitten, sprong er vanaf en bleef met zijn ring ergens achter haken. Hele vinger eraf getrokken.

Dus rauwsoldaten; zitten can injure
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 22:10 

Hardtraxxer

Heb op defqon ook wel eens mn heup helemaal verpest. Stond als een manke bij (toen de 1e keer) legends op zondag.
Was vrij laat bij de red, dus moest als een manke zien te rennen naar de stage, zal er ongetwijfeld grappig uit hebben gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 08:24 

Kraak... Piep...

Seb schreef:
Heb op defqon ook wel eens mn heup helemaal verpest. Stond als een manke bij (toen de 1e keer) legends op zondag.
Was vrij laat bij de red, dus moest als een manke zien te rennen naar de stage, zal er ongetwijfeld grappig uit hebben gezien

Ik snap nog steeds niet waarom mensen naar die fucking stage rennen om als een of andere buitelandse fanboy tegen die hekken aan staan te janken.

In 2015 waren we redelijk op tijd en stonden vooraan bij de hekken die open zouden gaan voor de main, niet zo zeer omdat we vooraan wouden staan. Wij wouden liever op de heuvel chillen en luisteren. Maar we werden bijna verdrongen en overlopen door de hordes mongolen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 10:04 

Hardtraxx Veteran

Vervolgens staan ze stijf op elkaar vooraan waardoor de enige move die nog overblijft de Pinsir is. God allemachtig dan heb je ook wel een verrotte combinatie waar je ver vandaan wilt blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 10:26 

Kraak... Piep...

RTM93 schreef:
Vervolgens staan ze stijf op elkaar vooraan waardoor de enige move die nog overblijft de Pinsir is. God allemachtig dan heb je ook wel een verrotte combinatie waar je ver vandaan wilt blijven.

Dat bestond toen nog niet echt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 15:14 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:

Dat bestond toen nog niet echt :P

Gaat om het idee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 10:46 

Hardtraxx Veteran

Nog 2 รก 3 tributes in ik er mee kap met Tributes :P

3. Star Driver
2. Bioweapon
1. vul die zelf maar in, geen idee nog (Alphaverb ofzo?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 11:04 

Hardtraxx Veteran

Alphaverb ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 11:15 

Hardtraxx Veteran

Ik zat nog te wachten op een Digital Punk en Prefix & Density tribute
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 11:23 

Hardtraxx Crew

Activator al geweest?
Vorige  1 ... 2480, 2481, 2482, 2483, 2484, 2485, 2486 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic