Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ik dacht eerst dat ie spastisch aan het klappen was.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
klapstoel wrote:Ik dacht eerst dat ie spastisch aan het klappen was.
zoveel vragen... drugs handjes? :lol:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
klapstoel wrote:Ik dacht eerst dat ie spastisch aan het klappen was.
Dat is ie volgens mij ook xD
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Mag binnenkort een nieuwe telefoon. Heb al jaren Samsung, maar twijfel om een keer wat anders te nemen (wel android). Iemand een tip? Hoef ook niet perse het nieuwste van het nieuwste.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Pommer wrote:Mag binnenkort een nieuwe telefoon. Heb al jaren Samsung, maar twijfel om een keer wat anders te nemen (wel android). Iemand een tip? Hoef ook niet perse het nieuwste van het nieuwste.
https://oneplus.net/nl/3t
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
ErikZ wrote:
Pommer wrote:Mag binnenkort een nieuwe telefoon. Heb al jaren Samsung, maar twijfel om een keer wat anders te nemen (wel android). Iemand een tip? Hoef ook niet perse het nieuwste van het nieuwste.
Bierkoning
last seen 25 days ago
Waarom zie ik die niet staan op de site van KPN? Kun je die wel met een abonnement krijgen?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Oneplus verkoopt (in Nederland) niet via abonnementen, zou in jouw geval dus voor sim only gaan. Wel erg goede telefoons though, zelf nog steeds erg tevreden met mijn Oneplus X.
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Je weet dat in veel gevallen een sim-only abonnement icm een los toestel goedkoper is?

Ons plus heeft idd prima toestellen. Het zijn alleen wel vrij grote telefoons
Bierkoning
last seen 25 days ago
Ja alleen het probleem is dat ik nu kan verlengen bij KPN en dan een nieuwe telefoon kan kiezen, die ik echt hard nodig heb :P Anders moet ik nog een half jaar met dit kutding doen. En vind een abbo eigenlijk wel chiller dan in één keer zo'n smak geld te betalen.
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Ja, dan snap ik het wel. Mocht je binnenkort een huis willen kopen, dan moet je dit even lezen. https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... abonnement

Anders gewoon negeren natuurlijk xd
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Bedankt voor de tip. Ga zelf ook kijken voor nieuwe telefoon i.c.m. abbo.
KPN kan ik verlengen maar die bieden mij gewoon te weinig (en ze hebben mij destijds best wel genaaid met een databundel omzetting (ja meneer, we kunnen uw oude niet vinden, dus dit wordt uw standaard).

Ga waarschijnlijk naar Vodafone/Ziggo... bieden momenteel iets meer, dekking is beter dan vroeger en omdat ik Ziggo heb meer acties (dubbel data etc).

En dan van LG G2 naar Samsung Galaxy A5 2017
Bierkoning
last seen 25 days ago
rakkietakkie wrote:
Ga waarschijnlijk naar Vodafone/Ziggo... bieden momenteel iets meer, dekking is beter dan vroeger en omdat ik Ziggo heb meer acties (dubbel data etc).
Ja dit heb ik ook, zou eigenlijk voor mij ook veel beter zijn om naar Vodafone te gaan, alleen moet ik dan dus nog een half jaar wachten . Misschien maar even een nieuwe accu halen voor m'n huidige telefoon en dan hopen dat ik het nog een half jaar trek met dit ding.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Hardtraxxer die me plots volgt op instagram :P
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
klapstoel wrote:Hardtraxxer die me plots volgt op instagram :P
Rapey as fuck
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Pommer wrote:
rakkietakkie wrote:
Ja dit heb ik ook, zou eigenlijk voor mij ook veel beter zijn om naar Vodafone te gaan, alleen moet ik dan dus nog een half jaar wachten . Misschien maar even een nieuwe accu halen voor m'n huidige telefoon en dan hopen dat ik het nog een half jaar trek met dit ding.

Je kan voor een 1 jarig abbonement met telefoon kiezen. Ben je wel wat duurder uit over algemeen. Maar na een jaar sim only pakken is dan weer een optie (en goedkoper).

Ik doe nu denk 5jr met deze telefoon, wat vrij lang is. Een keer nieuw scherm op gezet vanwege valschade..... en het is nodig, want mijn KPN abbo liep ergens oktober af, maar voor die 25eu in de maand abbo was het niet nodig dat ik haastig op zoek ging
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
ErikZ wrote:
Is een klap geld ja, maar uiteindelijk eigenlijk altijd wel goedkoper dan tel+abbo.
En daarbij lekker lage maandlast met simonly :D
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:Hardtraxxer die me plots volgt op instagram :P
Exposen die handel
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Exterkate wrote:Follow is follow back op insta
Naam?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Cringe
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Cringe
^2
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Rickzel wrote:Als je van je handen een soort klauwtjes maakt moet het wel een ironische zijn toch?
Of is het een HT'er?
TERROR!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Na 4 dagen nog steeds een dikke enkel te hebben, gister besloten toch maar even naar de dokter te gaan.

M'n zieke stamp sessie tijdens B-Front op supersized heeft me een ingescheurde enkelband opgeleverd :thumbsup: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Klaplongen, bloedneuzen, gescheurde enkelbanden :lol: :lol:

Waar gaan we eindigen. xd
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Verdraaide knieën en ingescheurde liezen wacht ik op.