haha dat wist ik niet eens johRickzel wrote:Weer fijn de hele dag grappen aanhoren "HEUJ SPECIAAL VOOR KONINGSDAG GEDAAN ZEKER?"sonnebloem wrote:''te herkennen aan mijn "oranje" haar
Goud
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha ben een beetje een semi-ginger, mag niet klagen
Beetje net als MelvinFR?Rickzel wrote:Haha ben een beetje een semi-ginger, mag niet klagen
welcome to the clubRickzel wrote:Haha ben een beetje een semi-ginger, mag niet klagen
Altijd genieten ja, die "speciaal gedaan voor koningsdag" grappen. Naast de gebruikelijke "Kijk het broertje van b-front"' grappen of de "is je schaamhaar dan ook rood?" grappen.
Verder heb ik hier veel zin in! Hopen dat het droog blijft, en dan maar gewoon lekker warm aankleden.
Gewoon vragen of ze het willen zienMeneerEend wrote:of de "is je schaamhaar dan ook rood?" grappen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Jij laat je ook wel kennen door het weerBroken Balance wrote:Bar weinigRTM93 wrote:Gezellig, welke bar.sonnebloem wrote:Op hardfest gaan we bier drinken kees
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Na 4 maand werkloos zojuist aangenomen bij een bedrijf. Morgen dus extra feest. Lekker sjikkere in de Raw op Hardfest of aan de bar geplakt.

Jeetje jij komt ook onder een steen vandaan
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Gister weer wat pinsir moves op Royaal Kabaal gespot 
Waarschijnlijk heb ik onder een steen gelegen, maar is er een hype gaande dat alle DJ's ff zo'n vage rommelende kick erdoorheen gooien? Het zal wel een benaming hebben. Please educate me. Ik ben er in ieder geval niet echt van gecharmeerd tot zover
Waarschijnlijk heb ik onder een steen gelegen, maar is er een hype gaande dat alle DJ's ff zo'n vage rommelende kick erdoorheen gooien? Het zal wel een benaming hebben. Please educate me. Ik ben er in ieder geval niet echt van gecharmeerd tot zover
Ja, zoiets noemen ze psytrance.
Overal spierpijn zeg.
Overal spierpijn zeg.
gister lekker mensen met mondkapjes lopen aanwijzen dat er iets op hun gezicht zat maar ze snapten het niet
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Bij de Raw vooraan toevallig? Vaag volk.sonnebloem wrote:gister lekker mensen met mondkapjes lopen aanwijzen dat er iets op hun gezicht zat maar ze snapten het niet
Die psy hype wordt echt belacehlijk, elke set wel 1 of 2 tracks gehoord, en echt maar een paar die een beetje OK klonken, snel oppleuren met die meuk
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ja de nieuwigheid is er wel vanaf. Leuke hype maar laat het maar snel verdwijnen.
Dit dus, er zijn 2 platen die ik met Psy kan waarderen en dat is als voorbeeld die van TNT en SZP, het wordt nu wel allemaal te veel. Beetje vergelijkbaar met die Dubstyle rage, die was ook zo voorbij maar werd extreem uitgemolken.Rickzel wrote:Die psy hype wordt echt belacehlijk, elke set wel 1 of 2 tracks gehoord, en echt maar een paar die een beetje OK klonken, snel oppleuren met die meuk
Hoi, ik doe mee aan de dj contest van Intents Festival voor de Dynamite stage. Zouden jullie misschien op mij willen stemmen via deze link?
http://www.intentsfestival.nl/dj-contes ... e/bionicle
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
Daar wil ik graag Number 23 aan toevoegen. Bazen plaatjeNuracore wrote:Dit dus, er zijn 2 platen die ik met Psy kan waarderen en dat is als voorbeeld die van TNT en SZP, het wordt nu wel allemaal te veel. Beetje vergelijkbaar met die Dubstyle rage, die was ook zo voorbij maar werd extreem uitgemolken.Rickzel wrote:Die psy hype wordt echt belacehlijk, elke set wel 1 of 2 tracks gehoord, en echt maar een paar die een beetje OK klonken, snel oppleuren met die meuk
Origineel > GZ editZamble wrote: Daar wil ik graag Number 23 aan toevoegen. Bazen plaatje
Ik vind het best een leuke hype en lekker verfrissend tegenover de standaard kick screech platen van tegenwoordig, maar de lol gaat er inderdaad wel een beetje vanaf eerlijk gezegd