Je avatarExterkate wrote:huh ja maar hoe moet je anders je spieren laten zien?jeffrey2107 wrote:het ziet er echt debiel uit joh dat hele pinsiren
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wanneer je zo veel pinsirt, je armen niet meer kunnen dus er een spreekwoordelijke metapod tussen je armen komt.
Die aflevering was leuk, vooral Metapod vs Metapod. Zo intens.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Gelukkig wordt deze mening breed gedeeld.Magnetron wrote:jeffrey2107 wrote:het ziet er echt debiel uit joh dat hele pinsiren
hahahaa dit inderdaad! Daar kwam me een portie kracht vrij. Metapod used harden!Delt-A wrote:Die aflevering was leuk, vooral Metapod vs Metapod. Zo intens.
Geniaal idd
Heb alles een tijdje terug weer gekeken en er zit ook gewoon oprecht fucking droge humor in af toe, super.
Haha jep ik ook, eerste seizoen staat gewoon op Netflix. PerfectPommer wrote:Geniaal iddHeb alles een tijdje terug weer gekeken en er zit ook gewoon oprecht fucking droge humor in af toe, super.
Haha meen je, daar moet ik ook maar eens induikenZamble wrote:Haha jep ik ook, eerste seizoen staat gewoon op Netflix. PerfectPommer wrote:Geniaal iddHeb alles een tijdje terug weer gekeken en er zit ook gewoon oprecht fucking droge humor in af toe, super.
Pokémon Blue op mijn Gameboy Color 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Bij mij laden avatars niet meer onder de forum naam..
Bij niemand, de verhuizing is begonnen heb ik vernomenRTM93 wrote:Bij mij laden avatars niet meer onder de forum naam..
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Had er overheen gelezen, bedankt!Rickzel wrote:https://hardtraxx.com/beta-f87/livegang-nieuwe-website-wat-gaat-er-29-april-gebeuren-t59295.html#p1695228
Dit dus. Volgens mij droomde ik dat de avatars weer terug waren. Ik moet me echt even na laten kijkenExterkate wrote: Ik vind dit echt rete irritant. Ik herken niemand meer
Jasonnebloem wrote:Dit dus. Volgens mij droomde ik dat de avatars weer terug waren. Ik moet me echt even na laten kijkenExterkate wrote: Ik vind dit echt rete irritant. Ik herken niemand meer
Op hardfest gaan we bier drinken kees
Morgen om 5 uur klaar, bier mee in de trein en richting Arnhem. Heerlijk zo'n extra vroeg weekend 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Gezellig, welke bar.sonnebloem wrote:Op hardfest gaan we bier drinken kees
Bar weinigRTM93 wrote:Gezellig, welke bar.sonnebloem wrote:Op hardfest gaan we bier drinken kees
Rechtsvoah bij NC en bobfrontRTM93 wrote:Gezellig, welke bar.sonnebloem wrote:Op hardfest gaan we bier drinken kees
Broken Balance wrote:Bar weinigRTM93 wrote:Gezellig, welke bar.sonnebloem wrote:Op hardfest gaan we bier drinken kees
''te herkennen aan mijn oranje shirt''